Werk & Studie alle pijlers

insta

24-04-2019 02:27 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,
Ik ben bezig met een bedrijfje op te bouwen via socialmedia alleen heb een probleempje met de instagram.
Misschien dat iemand ervaring heeft met de app van instagram die ik op mijn laptop heb geïnstalleerd.
Ik kan namelijk geen foto's uploaden, de app geeft geen reactie als ik iets wil delen. Via mijn
telefoon gaat dat wel. De app reageert verder wel wanneer ik mijn account aanmeld op de laptop. Via microsoft store
heb ik de app van instagram geïnstalleerd, niet met google play omdat die store geschikt is voor android. Ik hoop dat iemand mij hier advies kan geven of misschien dat ik het ergens anders kan vragen hoe ik dit moet doen. Alvast bedankt!!
Het is een mobiele app van origine. Dus het klopt dat je alleen op je mobiel dingen kan uploaden. Einstein :proud: :loveit: :lightbulb:
Dus het bedrijf is er, gefeliciteerd!
Wat is het geworden, cosmetica of administratie?

Je hebt best snel een webwinkel of website in elkaar gedraaid moet ik zeggen, chapeaux!

Als je vragen hebt over hoe je pc werkt met al die apps zit je denk ik beter op de digi-pijler. Vraag de moderators of ze je topic verplaatsen, wie weet krijg je nog wat goede tips.
Ik snap je vraag nog niet eens.. maar het antwoord staat er al v.w.b. instagram.
Succes met wat je gaat doen!
Hobbelster schreef:
24-04-2019 02:35
Het is een mobiele app van origine. Dus het klopt dat je alleen op je mobiel dingen kan uploaden. Einstein :proud: :loveit: :lightbulb:
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Einstein? Lekkere reactie... is helemaal geen domme vraag.
To: het kan wel hoor. Insta heeft die optie wel. Je hebt daar trucjes voor. Ik weet even niet meer precies hoe het moet, maar met Google kom je al een heel eind. Daar staan meerdere manieren uitgelegd hoe het werkt. Die leggen het sneller uit dan ik in ieder geval!
Succes!
Dat kan wel, alleen kun je dan niet meer dan 1 foto tegelijk uploaden.

Ga naar instagram. Klik met je rechtermuisknop en klik op "inspect". Ververs je pagina en dan zie je onderaan de lijst met foto's een icoontje met een + in een vakje. Als je daarop klikt kom je in een uploadvenster.

Misschien zijn er nog handigere manieren, maar ik doe het altijd zo.
Je kunt Planoly gebruiken om foto's in te plannen, maar je kan dus op dat moment ook aangeven dat het direct online moet. Planoly kun je zowel via app als pc (website) doen. Heel fijn!
Wat haat ik die afkorting.
Alle reacties Link kopieren
Als je foto’s op je spiegelreflex maakt kun je die ook in je drive zetten en daar weer uit plukken om op Instagram te zetten.

Het kan wel via je pc, maar handig werkt het niet.

Er is trouwens een leuk boek op de markt over Instagram, het heet Instaproof. Misschien iets voor jou?
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
ik vind het ook lastig doe het altijd met mijn iPad, die ik verder nauwelijks gebruik, reageren op reacties is lastig omdat dat ook weer via de iPad moet.
Lucifer2018 schreef:
24-04-2019 08:59
Wat haat ik die afkorting.
Nou inderdaad, Insta net zo kinderachtig als besties.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
24-04-2019 08:59
Wat haat ik die afkorting.
hahaha, ik ook!
Florette schreef:
24-04-2019 07:23
Einstein? Lekkere reactie... is helemaal geen domme vraag.
To: het kan wel hoor. Insta heeft die optie wel. Je hebt daar trucjes voor. Ik weet even niet meer precies hoe het moet, maar met Google kom je al een heel eind. Daar staan meerdere manieren uitgelegd hoe het werkt. Die leggen het sneller uit dan ik in ieder geval!
Succes!
Doen jouw smileys het niet ofzo?
Overigens prima reactie. Ik gaf relevant en correct antwoord op de vraag. Dat TO niet terug komt is dan wel weer discutabel.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
24-04-2019 08:59
Wat haat ik die afkorting.
+1!!!
Lucifer2018 schreef:
24-04-2019 08:59
Wat haat ik die afkorting.
Welke afko bedoel je? (6)
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
24-04-2019 20:09
Doen jouw smileys het niet ofzo?
Overigens prima reactie. Ik gaf relevant en correct antwoord op de vraag. Dat TO niet terug komt is dan wel weer discutabel.
Hallo Hobbelster de reden dat ik geen antwoord geef op je vraag is dat ik het niet nodig vind en dat iemand anders wel een reactie op jou vraag geeft is het geen antwoord maar een mening. Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven