Van minnares naar verlaten voor vrouw

28-04-2019 07:04 2210 berichten
Update:

Hij zag snel in dat we samen horen en is nu bezig de juiste stappen te zetten zodat we terug samen verder kunnen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2019 13:20
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
97.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
karrotje schreef:
28-04-2019 09:11
Ah joh, wat een hoop lullige reacties weer allemaal. Nee, TO heeft niet de slimste keuzes gemaakt en er een beetje een zooitje van gemaakt. Maar liefde houd je niet gemakkelijk tegen. Als je relatie al op is, kan het gebeuren dat er iemand anders in het spel komt. Waarmee ik niet ontken dat het niet fijn is dat er sprake is van bedrog, dat er kinderen mee gemoeid zijn en dat het slecht is afgelopen.

Naar TO toe: wil je echt terugkeren naar je minnaar die je nu al heeft laten zitten; wachten tot hij zich bedenkt en terug naar jou komt? Stel jezelf dan de vraag: zou je dan met een gerust hart de relatie terug aangaan? Ik niet alleszins.
Als je relatie op is ga je eerst alles zo netjes mogelijk afsluiten alvorens te gaan zitten vozen met een ander en direct al je schepen achter je te verbranden. Liefde, en al helemaal ordinaire lust(we kunnen zo goed met elkaar praten..blablabla) kun je best tegenhouden. Je bent toch geen Bonobo?
En in de allereerste plaats dien je aan je kinderen te denken, die TO hier duidelijk even vergeten is in dit drama.
Dus lullige reacties? Vast.
Alle reacties Link kopieren
karrotje schreef:
28-04-2019 09:11
Ah joh, wat een hoop lullige reacties weer allemaal. Nee, TO heeft niet de slimste keuzes gemaakt en er een beetje een zooitje van gemaakt. Maar liefde houd je niet gemakkelijk tegen. Als je relatie al op is, kan het gebeuren dat er iemand anders in het spel komt.

Als je ook maar een beetje respect voor je partner en je kinderen hebt (en die van je volgende lover) zorg je dat eerst alle relaties netjes afgerond zijn voor je als een hoer in een auto gaat liggen wippen voor je in de volgende relatie stapt.
Naomir schreef:
28-04-2019 09:08
Nee. Heel veel sterkte, maar ik heb het gevoel dat hij contact met je blijft houden omdat hij "het andere lijntje" warm blijft houden zodat hij nog een woonplek heeft als het weer klapt met zijn vrouw.
En dit. Kansloos.
Alle reacties Link kopieren
Wat LeFleurNoire zegt dus. :)
Alle reacties Link kopieren
karrotje schreef:
28-04-2019 09:11
Ah joh, wat een hoop lullige reacties weer allemaal. Nee, TO heeft niet de slimste keuzes gemaakt en er een beetje een zooitje van gemaakt. Maar liefde houd je niet gemakkelijk tegen. Als je relatie al op is, kan het gebeuren dat er iemand anders in het spel komt. Waarmee ik niet ontken dat het niet fijn is dat er sprake is van bedrog, dat er kinderen mee gemoeid zijn en dat het slecht is afgelopen.

Naar TO toe: wil je echt terugkeren naar je minnaar die je nu al heeft laten zitten; wachten tot hij zich bedenkt en terug naar jou komt? Stel jezelf dan de vraag: zou je dan met een gerust hart de relatie terug aangaan? Ik niet alleszins.
Lullige reacties? Ik heb het wel erger gezien over dit soort onderwerpen.
Blijkbaar moet TO met fluwelen handschoentjes worden aangepakt?
Er zijn 3 kinderen bij betrokken en die hadden bij iedereen op de eerste plaats moeten komen. Die worden nu heen en weer geslingerd en weten totaal niet waar ze aan toe zijn.
Ja, je kunt verliefd worden en dat je daar iets mee wil, dat kan. Maar de manier waarop TO en haar minnaar het nu hebben gedaan, verdient zeker niet de schoonheidsprijs!
TO, waarom zou je terug gaan naar de vader van je kind als je niet meer van hem houdt? Vind je dat eerlijk naar hem toe? En vind je het eerlijk naar je kind om steeds heen en weer te gaan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
en geen commentaar op hoe het allemaal gegaan is. Ik ben gebroken en kan dit er even niet bij hebben..


Tuurlijk.

Wat denk jezelf dat er gebeurt op een forum. :bye:

Wel leuk verzonnen vermaak zo op de zondagochtend.
Alle reacties Link kopieren
karrotje schreef:
28-04-2019 09:11
Als je relatie al op is, kan het gebeuren dat er iemand anders in het spel komt. Waarmee ik niet ontken dat het niet fijn is dat er sprake is van bedrog, dat er kinderen mee gemoeid zijn en dat het slecht is afgelopen.
Haar relatie was niet op, de relatie zat volgens haar (of partner dat ook vond weten we niet) in een dip. Dat maakt iedere relatie mee en is een wake up call om even pas op de plaats te maken en kijken wat er aan gedaan kan worden. In plaats daarvan kiest TO de makkelijkste weg en zwelgt in vreemdgaan. Zonder daarbij te bedenken wat ze haar gezin aandoet. Ze laat zich keer op keer inpakken door haar lover. Dan ben je dom en egoistisch. Het leven van 4 volwassenen en 3 kinderen is compleet op zijn kop gezet door de driften van twee heel egoistische mensen. En dan noemt zij zichzelf 'gebroken'. Wat zal de echtgenote van die eikel hebben gevoeld? Wat zal haar eigen ex hebben doorgemaakt? Maar ja, dat is niet belangrijk want het enige wat telde was de meeslepende liefde met haar soulmate.

Bah.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt jouw eigen belang boven je kinderen gesteld. Boven je ex-partner. Boven de kinderen van nieuwe vlam. Boven ex-vrouw van nieuwe partner. En nu het geklapt is kun je geen commentaar hebben, want JIJ bent gebroken? En gaat het zelfs, ondanks gebrek aa gevoelens, weer 'proberen' met ex? Hoe egoïstisch dat ook is naar hem toe? Ik snap de reacties met enige compassie hier oprecht niet. Ik hoor je alleen maar aan jezelf denken en vind dat bizar.

Aan verliefdheid kun je niets doen, aan je handelswijze en prioriteiten ondanks dit alles wel. De puinhoop nu is jouw verantwoordelijkheid en sorry, die blaren mag je best voelen zodat je er hopelijk iets van leert. Mag je prioriteit nu verschuiven naar de mensen die JIJ hebt gebroken?
koffiehagedis wijzigde dit bericht op 28-04-2019 09:38
7.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij stuurt na 2.5 maand samenwonen een bericht dat hij teruf gaat naar zijn vrouw terwijl jij aan het werk ben en je vraagt je af of je nog op hem moet wachten? En terug naar je ex omwille van je kind? Hoezo staat nu ineens je kind voorop, dat boeide je niet toen je minnaar nog voor jou leek te kiezen..
Stel je voor dat je nu weer een relatie begint met je ex en je eerlijke soulmate wil hem weer ff in je duwen, verlaat je vriend en kind dan nog een keer?
karrotje schreef:
28-04-2019 09:11
Ah joh, wat een hoop lullige reacties weer allemaal. Nee, TO heeft niet de slimste keuzes gemaakt en er een beetje een zooitje van gemaakt. Maar liefde houd je niet gemakkelijk tegen. Als je relatie al op is, kan het gebeuren dat er iemand anders in het spel komt. Waarmee ik niet ontken dat het niet fijn is dat er sprake is van bedrog, dat er kinderen mee gemoeid zijn en dat het slecht is afgelopen.
Maar er zijn ook genoeg mensen die zulke gevoelens ervaren, maar wel handelen in het belang van hun kinderen. Meer dan genoeg zelfs. Dus allemaal leuk en aardig dat iedereen wel verliefd kan worden. Aan de kids is hierin niet gedacht hoor. Ze overweegt zelfs terug te gaan naar de vader van haar kind voor het kind.. maar gevoelens heeft ze niet hoor. Zal ze nu wel in een liefdeloze relatie kunnen blijven de komende tien jaar. Of probeert ze het even een half jaartje en word ze dan weer verliefd en begint het weer van voor af aan?

Sommige ouders zijn gewoon egoïstisch en TO en haar minnaar klinken beide als egoïstische mensen.
Niemand die medelijden heeft voor hun werkgever? Ik denk dat de productiviteit erg laag was. Er zijn nogal wat gedupeerden in dit verhaal :-)
Hij was de meest eerlijke persoon die ik ooit ontmoet.

:rofl:

Damn, hoe krijg je het opgeschreven.


Nou TO, zo voelt het dus om bedrogen en verlaten te worden door de meest eerlijke persoon die je kent.

Zo voelde het voor je partner, je kind, zijn vrouw, zijn kinderen.
Rot hè?

:there:
Het tijdverloop blijkt niet zo duidelijk. Ik had al gebroken met mijn vriend zo’n jaar geleden. Dus ik heb snel de knoop doorgehakt. En dat van in de auto, dat was geen lust alleen, soms lagen we uren te praten zonder dat er wat gebeurde. De seks was geweldig, ongeremd en ongegeneerd, en dit is altijd zo gebleven, dus geen pril gedoe.

Wat mijn kind betreft, die leeft dus al een jaar met gescheiden ouders. Wat zijn kinderen betreft, die gaven zelf aan mij en mijn kind te willen ontmoeten. Anders was dat zeker zo snel niet gegaan.

Vroeger had ik net als jullie gereageerd, maar liefde hou je niet tegen, je kan het proberen maar als de band zo sterk is ben je machteloos.

Ik word weg en weer geslingerd tussen emoties. Ik zie me inderdaad niet terug verliefd worden op mijn ex, maar ik zie dit met niemand gebeuren voorlopig, daarvoor hou ik teveel van mijn nu exvriend.

En hij is de meest eerlijke persoon die ik ken, hij is niet eerlijk naar zijn vrouw toe geweest maar ik wist altijd waar ik aan toe was. Hij zei de waarheid, al kwetste die. Hij heeft spijt dat hij is weggegaan maar wat hij ook kiest, hij zal altijd spijt hebben zegt hij. Dus ergens logisch dat hij kiest voor de plek waar zijn kinderen wonen. Maar hoelang zal hij dit volhouden? Zijn vrouw is begrijpelijk erg achterdochtig, hij mag geen contact hebben met me maar kan het niet laten. Met haar had hij dit niet, mijn vingerafdruk zat in zn telefoon en ik kon kijken zoveel ik wou.

Ik vind het erg voor haar dat ze nu zo onzeker moet zijn en hij nog steeds contact heeft achter haar rug om met mij. Dus eerlijk voor haar is het zeker ook niet, maar ze zou hem volgens mij altijd terugnemen, al is het voor de financiele zekerheid en hun levensstandaard aan te kunnen houden.
En laten we hopen dat er niet een nieuwe collega gaat beginnen
Lekker voor die man, 2 vrouwen die hem altijd terugnemen. Hij moet wel heel bijzonder zijn
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 09:42
Het tijdverloop blijkt niet zo duidelijk. Ik had al gebroken met mijn vriend zo’n jaar geleden. Dus ik heb snel de knoop doorgehakt. En dat van in de auto, dat was geen lust alleen, soms lagen we uren te praten zonder dat er wat gebeurde. De seks was geweldig, ongeremd en ongegeneerd, en dit is altijd zo gebleven, dus geen pril gedoe.

Wat mijn kind betreft, die leeft dus al een jaar met gescheiden ouders. Wat zijn kinderen betreft, die gaven zelf aan mij en mijn kind te willen ontmoeten. Anders was dat zeker zo snel niet gegaan.

Vroeger had ik net als jullie gereageerd, maar liefde hou je niet tegen, je kan het proberen maar als de band zo sterk is ben je machteloos.

Ik word weg en weer geslingerd tussen emoties. Ik zie me inderdaad niet terug verliefd worden op mijn ex, maar ik zie dit met niemand gebeuren voorlopig, daarvoor hou ik teveel van mijn nu exvriend.

En hij is de meest eerlijke persoon die ik ken, hij is niet eerlijk naar zijn vrouw toe geweest maar ik wist altijd waar ik aan toe was. Hij zei de waarheid, al kwetste die. Hij heeft spijt dat hij is weggegaan maar wat hij ook kiest, hij zal altijd spijt hebben zegt hij. Dus ergens logisch dat hij kiest voor de plek waar zijn kinderen wonen. Maar hoelang zal hij dit volhouden? Zijn vrouw is begrijpelijk erg achterdochtig, hij mag geen contact hebben met me maar kan het niet laten. Met haar had hij dit niet, mijn vingerafdruk zat in zn telefoon en ik kon kijken zoveel ik wou.

Ik vind het erg voor haar dat ze nu zo onzeker moet zijn en hij nog steeds contact heeft achter haar rug om met mij. Dus eerlijk voor haar is het zeker ook niet, maar ze zou hem volgens mij altijd terugnemen, al is het voor de financiele zekerheid en hun levensstandaard aan te kunnen houden.
:blabla:
Tijd om volwassen te worden.
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 09:42
Het tijdverloop blijkt niet zo duidelijk. Ik had al gebroken met mijn vriend zo’n jaar geleden. Dus ik heb snel de knoop doorgehakt. En dat van in de auto, dat was geen lust alleen, soms lagen we uren te praten zonder dat er wat gebeurde. De seks was geweldig, ongeremd en ongegeneerd, en dit is altijd zo gebleven, dus geen pril gedoe.

Wat mijn kind betreft, die leeft dus al een jaar met gescheiden ouders. Wat zijn kinderen betreft, die gaven zelf aan mij en mijn kind te willen ontmoeten. Anders was dat zeker zo snel niet gegaan.

Vroeger had ik net als jullie gereageerd, maar liefde hou je niet tegen, je kan het proberen maar als de band zo sterk is ben je machteloos.

Ik word weg en weer geslingerd tussen emoties. Ik zie me inderdaad niet terug verliefd worden op mijn ex, maar ik zie dit met niemand gebeuren voorlopig, daarvoor hou ik teveel van mijn nu exvriend.

En hij is de meest eerlijke persoon die ik ken, hij is niet eerlijk naar zijn vrouw toe geweest maar ik wist altijd waar ik aan toe was. Hij zei de waarheid, al kwetste die. Hij heeft spijt dat hij is weggegaan maar wat hij ook kiest, hij zal altijd spijt hebben zegt hij. Dus ergens logisch dat hij kiest voor de plek waar zijn kinderen wonen. Maar hoelang zal hij dit volhouden? Zijn vrouw is begrijpelijk erg achterdochtig, hij mag geen contact hebben met me maar kan het niet laten. Met haar had hij dit niet, mijn vingerafdruk zat in zn telefoon en ik kon kijken zoveel ik wou.

Ik vind het erg voor haar dat ze nu zo onzeker moet zijn en hij nog steeds contact heeft achter haar rug om met mij. Dus eerlijk voor haar is het zeker ook niet, maar ze zou hem volgens mij altijd terugnemen, al is het voor de financiele zekerheid en hun levensstandaard aan te kunnen houden.
Ach, hou toch op.
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 09:42
Het tijdverloop blijkt niet zo duidelijk. Ik had al gebroken met mijn vriend zo’n jaar geleden. Dus ik heb snel de knoop doorgehakt. En dat van in de auto, dat was geen lust alleen, soms lagen we uren te praten zonder dat er wat gebeurde. De seks was geweldig, ongeremd en ongegeneerd, en dit is altijd zo gebleven, dus geen pril gedoe.

Wat mijn kind betreft, die leeft dus al een jaar met gescheiden ouders. Wat zijn kinderen betreft, die gaven zelf aan mij en mijn kind te willen ontmoeten. Anders was dat zeker zo snel niet gegaan.

Vroeger had ik net als jullie gereageerd, maar liefde hou je niet tegen, je kan het proberen maar als de band zo sterk is ben je machteloos.

Ik word weg en weer geslingerd tussen emoties. Ik zie me inderdaad niet terug verliefd worden op mijn ex, maar ik zie dit met niemand gebeuren voorlopig, daarvoor hou ik teveel van mijn nu exvriend.

En hij is de meest eerlijke persoon die ik ken, hij is niet eerlijk naar zijn vrouw toe geweest maar ik wist altijd waar ik aan toe was. Hij zei de waarheid, al kwetste die. Hij heeft spijt dat hij is weggegaan maar wat hij ook kiest, hij zal altijd spijt hebben zegt hij. Dus ergens logisch dat hij kiest voor de plek waar zijn kinderen wonen. Maar hoelang zal hij dit volhouden? Zijn vrouw is begrijpelijk erg achterdochtig, hij mag geen contact hebben met me maar kan het niet laten. Met haar had hij dit niet, mijn vingerafdruk zat in zn telefoon en ik kon kijken zoveel ik wou.

Ik vind het erg voor haar dat ze nu zo onzeker moet zijn en hij nog steeds contact heeft achter haar rug om met mij. Dus eerlijk voor haar is het zeker ook niet, maar ze zou hem volgens mij altijd terugnemen, al is het voor de financiele zekerheid en hun levensstandaard aan te kunnen houden.
Ik snap best dat je niet zo dol bent op zijn vrouw hoor, maar moet je echt zo denigrerend over haar schrijven?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
En hij is de meest eerlijke persoon die ik ken, hij is niet eerlijk naar zijn vrouw toe geweest maar ik wist altijd waar ik aan toe was. Hij zei de waarheid, al kwetste die.

Via een appje laten weten, terwijl jij op je werk zit, dat hij terug gaar naar zijn vrouw valt bij jou onder ‘eerlijk’?

Of had hij het ‘s ochtends al gemeld (jij wist tenslotte altijd waar je aan toe was) en het appje was dan de bevestiging van ‘de sleutels liggen in je brievenbus hoor’?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 09:42

Wat mijn kind betreft, die leeft dus al een jaar met gescheiden ouders. Wat zijn kinderen betreft, die gaven zelf aan mij en mijn kind te willen ontmoeten. Anders was dat zeker zo snel niet gegaan.

Vroeger had ik net als jullie gereageerd, maar liefde hou je niet tegen, je kan het proberen maar als de band zo sterk is ben je machteloos.

Ik vind het erg voor haar dat ze nu zo onzeker moet zijn en hij nog steeds contact heeft achter haar rug om met mij. Dus eerlijk voor haar is het zeker ook niet, maar ze zou hem volgens mij altijd terugnemen, al is het voor de financiele zekerheid en hun levensstandaard aan te kunnen houden.
En wat is precies de reden dat jij overweegt terug te gaan naar de vader van je kind?


Ik weet trouwens niet welke relaties jij gewend bent, maar het mooi vinden omdat hij al twintig jaar zijn vrouw niet bedrogen had, vind ik nogal een bijzondere gedachtegang. Dit zou vanzelfsprekend moeten zijn, tenzij je een open relatie hebt.

En hij dumpt jou, zonder jou hier in mee te nemen. Je wordt gebeld op het werk, maar de beslissing is al gevallen. Ik zie zoveel signalen dat deze man NIET eerlijk is, je moet van die roze wolk af!
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 09:42
Het tijdverloop blijkt niet zo duidelijk. Ik had al gebroken met mijn vriend zo’n jaar geleden. Dus ik heb snel de knoop doorgehakt. En dat van in de auto, dat was geen lust alleen, soms lagen we uren te praten zonder dat er wat gebeurde. De seks was geweldig, ongeremd en ongegeneerd, en dit is altijd zo gebleven, dus geen pril gedoe.

Wat mijn kind betreft, die leeft dus al een jaar met gescheiden ouders. Wat zijn kinderen betreft, die gaven zelf aan mij en mijn kind te willen ontmoeten. Anders was dat zeker zo snel niet gegaan.

Vroeger had ik net als jullie gereageerd, maar liefde hou je niet tegen, je kan het proberen maar als de band zo sterk is ben je machteloos.

Ik word weg en weer geslingerd tussen emoties. Ik zie me inderdaad niet terug verliefd worden op mijn ex, maar ik zie dit met niemand gebeuren voorlopig, daarvoor hou ik teveel van mijn nu exvriend.

En hij is de meest eerlijke persoon die ik ken, hij is niet eerlijk naar zijn vrouw toe geweest maar ik wist altijd waar ik aan toe was. Hij zei de waarheid, al kwetste die. Hij heeft spijt dat hij is weggegaan maar wat hij ook kiest, hij zal altijd spijt hebben zegt hij. Dus ergens logisch dat hij kiest voor de plek waar zijn kinderen wonen. Maar hoelang zal hij dit volhouden? Zijn vrouw is begrijpelijk erg achterdochtig, hij mag geen contact hebben met me maar kan het niet laten. Met haar had hij dit niet, mijn vingerafdruk zat in zn telefoon en ik kon kijken zoveel ik wou.

Ik vind het erg voor haar dat ze nu zo onzeker moet zijn en hij nog steeds contact heeft achter haar rug om met mij. Dus eerlijk voor haar is het zeker ook niet, maar ze zou hem volgens mij altijd terugnemen, al is het voor de financiele zekerheid en hun levensstandaard aan te kunnen houden.
Och och och wat is hij toch eerlijk, heeft een affaire en dan ook nog eens nog steeds contact met jou achter haar rug om. Ik weet niet wat jouw definitie van eerlijk is hoor, maar ik denk anders dan de mijne. :wtf:

Ennuh, zij is dus een golddigger? Doe es niet zo denigrerend over haar, zij is de onschuldige partij in dezen, net zoals alle drie de kinderen en jouw ex. Bah bah bah.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Misschien deed hij thuis behalve 2 a 3 keer per week de kinderen in bed steken ook nog ergens anders iets in steken. :hihi:
Het valt wel mee hoor, met die puinhoop. Er zijn bosjes mensen die in soortgelijke situaties belanden, wees niet te hard naar jezelf.

De relatie met je ex is over en was al over. Zet daar een streep onder. Je moet niet alleen maar voor je kind in een slechte relatie blijven hangen.

De relatie met je minnaar is ook over, want die zit weer bij z’n vrouw. His loss.

Zoek een huis voor jezelf en zorg voor een goed co-ouderschap met de vader van je kind. Maak je minnaar duidelijk dat je wilt dat hij stopt met je te bellen. Hij kiest niet voor je, dus dan moet hij je ook met rust laten en jou de ruimte geven om het te verwerken. Dat contact is er alleen maar voor zijn ego.
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 09:42


Ik vind het erg voor haar dat ze nu zo onzeker moet zijn en hij nog steeds contact heeft achter haar rug om met mij. Dus eerlijk voor haar is het zeker ook niet, maar ze zou hem volgens mij altijd terugnemen, al is het voor de financiele zekerheid en hun levensstandaard aan te kunnen houden.
Schijnhuwelijk voor het geld dus ?
Met zo'n man wil je toch niet ? Het lijkt of TO wel een hele flinke plaat voor haar kop heeft. Verliefdheid laat zich niet dwingen, maar wat je ermee doet wel.
Alle reacties Link kopieren
Zijn kinderen wilden jou zelf graag ontmoeten? Dan is de vraag; waarom in godsnaam wisten zij al af van jouw bestaan? Goede vader hoor. Jullie ‘liefde’ is een en al bedrog en egoïsme. Let it go. Laat hem zijn eigen leven maar uitzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven