Van minnares naar verlaten voor vrouw

28-04-2019 07:04 2210 berichten
Update:

Hij zag snel in dat we samen horen en is nu bezig de juiste stappen te zetten zodat we terug samen verder kunnen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2019 13:20
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
97.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
28-04-2019 13:09
In je OP heb je het over de sex in de auto, en ondertussen heb je je relatie verbroken. En nu ben je ineens al een jaar uit elkaar? Wat is het nu?

Ik denk dat ze het daar over de vader van haar kind heeft.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
valentinamaria schreef:
28-04-2019 12:34
wat een vreemd verhaal.

to verbreekt haar relatie en zet haar huis te koop.
was ex geen mede eigenaar en ging hij er zonder problemen uit?

daarna koopt ze een huis met nieuwe vriend.
had hij geen koophuis met zijn ex of kon hij zomaar een 2e hypotheek krijgen?

nu moet to binnenkort het samen gekochte huis uit en nieuwe ex zit weer probleemloos bij ex.

die hem gewoon terug wil, ook al heeft hij een koophuis met een ander.

blijkbaar heeft to geen geld voor dat huis en moet zij weer terug naar 1e ex.
ook al heeft ze het huis verkocht waarin hij ook woonde om samen te gaan wonen met een andere man.

Om dit verhaal te kunnen volgen heb je een half universitaire titel nodig, maar (ik heb geen universitaire titel, dus heb ik het maar een paar keer gelezen ;-) ) het klopt effectief!.




Julus schreef:
28-04-2019 12:40
Typisch toch dat bij dit soort slappe mannen dat ene kleine dingetje nooit zo slap is..en dat dat voor sommige vrouwen dan genoeg is om zulke gekke sprongen te maken. Dan neem je met heel weinig genoegen
Che-wel-dich! :rofl:




valentinamaria schreef:
28-04-2019 12:45
de truc zal wel zijn dat je bij het huis een man kado krijgt.

Nog che-wel-di-cher!! :rofl: :rofl:


Maar mensen, ze is nu al goed 'gestraft' geworden, laat nog een beetje van haar heel aub. Een slechte moeder, daar kunnen wij zo niet over oordelen. Ze heeft haar kind - dat zal wel - tijdelijk op de 2de plaats gezet, maar daarom ben je nog niet over de hele lijn een slechte moeder.
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 28-04-2019 13:19
9.49% gewijzigd
Artricks schreef:
28-04-2019 13:11
Ik denk dat ze het daar over de vader van haar kind heeft.
dat snap ik. Maar ze laat het overkomen alsof ze niet vreemd ging en al een jaar uit elkaar was met de vader van hun kind, terwijl ze in de OP aangeeft toch echt eerst in de auto vreemd te zijn gegaan voordat ze de relatie met haar ex verbrak.
Alle reacties Link kopieren
WOH!
Het loopt storm op dit topic!? :-o
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
28-04-2019 13:23
WOH!
Het loopt storm op dit topic!? :-o
een zondagse hersenkraker.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
28-04-2019 12:51
een soort inwonend butler.

krijgt alleen kost en inwoning.

Geloof dat maar niet!
Dit mannetje neukt gewoon weer de sterren van de Hemel met zijn vrouw (bijna- 'toch maar niet' ex-vrouw)
En even later belt hij TO om zeggen dat hij haar zo mist! ;-) haha!
Lekker zo doorgaan dan maar! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
...geen commentaar op hoe het allemaal gegaan is...

Misschien je je aansluiten bij een lotgenoten vereniging ipv bij een openbaar forum waar iedereen mag zeggen wat hij wil. Of richt zelf een lotgenoten verenging op mocht het er nog niet zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
De sex zal wel heerlijk zijn geweest !
Alle reacties Link kopieren
Ali1403 schreef:
28-04-2019 13:02
Wat ik me afvraag...waarom is de nieuwe liefde altijd lust en niet liefde? De relatie met de echtgenote is toch ook ooit gewoon begonnen als een verkering met lust? Of staan de ‘echte’ huwelijken/relaties ergens stiekem in de sterren gebeiteld? Alle relaties beginnen met verliefdheid toch? Omdat je in een bepaalde fase van je leven bij iemand blijft hangen is dat toch geen reden een volgende liefde als minder waardevol te zien? Waarom hebben echtgenotes de waarheid en blijkbaar ook het patent op liefde in pacht?
Kennelijk omdat er kinderen in het spel zijn ?
Als er kinderen zijn, zeker kleintjes, dan is de romantiek meestal weg en dan is het de kunst om verleidingen te weerstaan van illegale minnaars. Want dat maakt meer kapot bij alle partijen dan je lief is.
Dus toch niet genoeg geld / hypotheek ?
rosanna08 schreef:
28-04-2019 12:05
Jullie hebben het echt verkeerd aangepakt. Hij had nooit gelijk bij jou moeten intrekken.

Laat hem en de hoop los, ga verder met je eigen leven.
Dit. Dat jullie zo idioot overhaast hebben met samenwonen, ontmoeten, etc wil niet zeggen dat je ineens een stabiele relatie hebt. Dus dat over dat het met de seks zo goed zit omdat het al niet pril meer zou zijn is ook dikke onzin. Grootste deel van jullie tijd samen heeft zich in het geheim afgespeeld en na 2,5 maand officieel zijn is hij pleite.
Ach wat rot allemaal.
Ik zou me nu focussen op de praktische zaken. Niet bij je ex blijven vanwege je kind, doorpakken.
Het gaat nu om woonruimte zoeken en de zaken voor je kind goed regelen.
Je liefde moet je loslaten, deze man gaat niet voor jou kiezen want is heel begrijpelijk te gehecht aan zijn gezin
Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd wel knap hoe zo een over duidelijke onbetrouwbare sujet twee vrouwen om zijn duim weet te winden en ze te laten denken dat het echte liefde is met een beetje seks in een auto en een bak leugens....het is vooral goedkoop en het zou enorm grappig zijn als er geen kinderen in het spel waren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
28-04-2019 14:11
Ik vind het altijd wel knap hoe zo een over duidelijke onbetrouwbare sujet twee vrouwen om zijn duim weet te winden en ze te laten denken dat het echte liefde is met een beetje seks in een auto en een bak leugens....het is vooral goedkoop en het zou enorm grappig zijn als er geen kinderen in het spel waren.

Ik kan me voorstellen dat je zo denkt, maar dat heb ik bij heel veel topics hier of gebeurtenissen die ik in mijn omgeving hoor en zie. Zoals ik al zei, we zijn allemaal mensen en liefde kan nu eenmaal blind maken waardoor men keuzes maakt die verre van verstandig zijn. We zijn geen gevoelloze robots.

Zo begrijp ik bijvoorbeeld niet dat je voor tig duizend Euro in de schulden komt en je daarmee ook kinderen en een partner meesleurt of dat je je gewicht laat oplopen tot 150 kg met alle gevolgen van dien. Het is zo makkelijk om met je vinger te wijzen en het zelfs komisch te vinden dat iemand zich in een bepaalde positie begeeft.

Maar goed, inmiddels begrijp ik wel dat vreemdgaan 1 van de allerergste zondes is die een mens kan begaan als ik alle topics hier zo lees. En nee, daarmee praat ik het niet goed, maar in sommige gevallen kan ik het wel begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het klinken alsof jij veel te veel je onderbuikgevoelens volgt ipv goed nadenkt over de gevolgen. Ook nu wil je je weer door je gevoel laten leiden, terwijl dat echt geen verstandige keus is.

Ik vind het oneerlijk richting je ex dat je er over denkt om weer samen met hem te zijn onder de noemer "voor jullie kind" terwijl je geen gevoelens meer voor hem hebt. Waarom zou dit dan voor je kind zijn? Zodat hij kan zien hoe een liefdeloos huwelijk eruit ziet of zodat hij een tweede scheiding mee kan maken?

Jouw ex, die andere vrouw, alle kinderen betrokken hebben allemaal gevoelens he?! You are playing with fire.

Stop met al dit drama en jouw overdreven dramatische houding als: "liefde hou je niet tegen, je kan het proberen maar als de band zo sterk is ben je machteloos". Gebruik je verstand vrouw, je bent geen slaaf van je gevoelens.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
28-04-2019 14:43
we zijn allemaal mensen en liefde kan nu eenmaal blind maken
Wanneer je denkt dat seks in een auto liefde is dan ben je inderdaad arm. Was het daar maar bij gebleven. Een beetje anonieme geheime seks op een curieuze plek dan was er een stuk minder schade aangericht. Ik denk eerder dat TO erg is de war is wanneer je dit met liefde en eerlijkheid verwart. Dure les.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Seks in de auto waren niet onze enige momenten samen. Elke dag zagen we elkaar sowieso op het werk, elke middag spraken we af, elke avond uren berichten met elkaar. Als je een jaar en half gemiddeld 5uur per dag contact hebt is dit niet enkel om seks te doen. Dan kon hij wel iemand anders ook nemen. Hij vind mij de vrouwelijke versie van zichzelf, zijn beste vriendin. We hadden dezelfde vreemde humor en hij is een vat vol kennis. Ik ben als een blok voor hem gevallen.

Val me zoveel je wil, heb ik wel verdiend, maar hetgeen we hadden was wel puur, daaraan zal ik nooit twijfelen. En ik verwacht niet ooit nog iemand tegen te komen bij wie ik dit gevoel heb.
Alle reacties Link kopieren
Puur? :facepalm: O_o
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nou, wat puur dat hij je zat te berichten terwijl hij naast zijn vrouw op de bank zat. :facepalm:
Zo puur dat hij het uitmaakte per post-it en terug naar zijn vrouw rende toen hij je echt leerde kennen.
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 15:53
Seks in de auto waren niet onze enige momenten samen. Elke dag zagen we elkaar sowieso op het werk, elke middag spraken we af, elke avond uren berichten met elkaar. Als je een jaar en half gemiddeld 5uur per dag contact hebt is dit niet enkel om seks te doen. Dan kon hij wel iemand anders ook nemen. Hij vind mij de vrouwelijke versie van zichzelf, zijn beste vriendin. We hadden dezelfde vreemde humor en hij is een vat vol kennis. Ik ben als een blok voor hem gevallen.

Val me zoveel je wil, heb ik wel verdiend, maar hetgeen we hadden was wel puur, daaraan zal ik nooit twijfelen. En ik verwacht niet ooit nog iemand tegen te komen bij wie ik dit gevoel heb.
Dat is hoe je het graag wíl zien, niet zoals de werkelijkheid bleek te zijn.
De werkelijkheid is dat ie jou op een zielige manier heeft laten zakken toen het erop aankwam maar de boel nog wel warm probeert te houden.
En je laat het nog steeds gebeuren want hij blijft je maar hoop geven.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 15:53
Seks in de auto waren niet onze enige momenten samen. Elke dag zagen we elkaar sowieso op het werk, elke middag spraken we af, elke avond uren berichten met elkaar. Als je een jaar en half gemiddeld 5uur per dag contact hebt is dit niet enkel om seks te doen. Dan kon hij wel iemand anders ook nemen. Hij vind mij de vrouwelijke versie van zichzelf, zijn beste vriendin. We hadden dezelfde vreemde humor en hij is een vat vol kennis. Ik ben als een blok voor hem gevallen.

Val me zoveel je wil, heb ik wel verdiend, maar hetgeen we hadden was wel puur, daaraan zal ik nooit twijfelen. En ik verwacht niet ooit nog iemand tegen te komen bij wie ik dit gevoel heb.

Dit... :arrow:
Hoe je over hem schrijft... :-?

Ik zou je haast bij een verslavingskliniek of ferme psycholoog willen afzetten!

Sorry meid.. maar volgens mij ben jij echt het spoortje bijster.

Is er steun/hulp in je omgeving?
(en dan doel ik niet op je autodropje)

Iemand die er voor jou kan zijn.. ik geloof echt dat jij momenteel mentaal niet heel stevig staat...
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 07:04

Ga aan je eigenwaarde werken en waag het niet om weer een relatie met je ex-vriend aan te gaan, hij verdient een oprechte vrouw in zijn leven. En je kind ook.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-04-2019 16:59
Reden: OP gequote
89.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 13:07
Zeker omdat hij toegeeft dat als hij geen kinderen zou hebben hij gewoon nog bij me zou zijn.
Ah, weer eentje uit het grote smoezenboek.
Tja, die 'als, als, als' altijd he?
Face it; je bent gewoon niet voor hem de moeite genoeg waard, niet leuk, knap, slank, sexy, intelligent, verleidelijk, vertrouwd etc. etc. genonoeg.
Hard? Ja.
Maar wel de waarheid. En hoe langer jij hem op zijn leugenachtige ogen blijft geloven, des te harder ga je straks vallen. Dit is echt geen liefde.
Wat ga jij je kind later vertellen?
Ach, ik wilde de relatie met je vader toch al verbreken, toen kwam opeens Mr. Niet beschikbaar langs met mooie praatjes die mij het gevoel gaf dat ik de vrouw van zijn leven was en vervolgens heb ik me wanhopig daarin vastgebeten.

Voor niets anders dan ellende.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
28-04-2019 15:53
Seks in de auto waren niet onze enige momenten samen. Elke dag zagen we elkaar sowieso op het werk, elke middag spraken we af, elke avond uren berichten met elkaar. Als je een jaar en half gemiddeld 5uur per dag contact hebt is dit niet enkel om seks te doen. Dan kon hij wel iemand anders ook nemen. Hij vind mij de vrouwelijke versie van zichzelf, zijn beste vriendin. We hadden dezelfde vreemde humor en hij is een vat vol kennis.

Val me zoveel je wil, heb ik wel verdiend, maar hetgeen we hadden was wel puur, daaraan zal ik nooit twijfelen. En ik verwacht niet ooit nog iemand tegen te komen bij wie ik dit gevoel heb.
Nou, als dit jouw idee van pure liefde is dan heb je niet veel levenservaring. Ik heb oprecht medelijden met je.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
hoezoos schreef:
28-04-2019 16:38
Ga aan je eigenwaarde werken en waag het niet om weer een relatie met je ex-vriend aan te gaan, hij verdient een oprechte vrouw in zijn leven. En je kind ook.
Doe even kalm met je 'waag het niet' en je mag de beginpost niet quoten.

Ik zou als ik jou was TO zo snel mogelijk een eigen huis zoeken en het contact verbreken. Werken jullie nog samen? Zo ja, andere baan zoeken. Duidelijk zijn tegen de vader van je kind dat je geen gevoelens hebt maar een goede relatie met hem wil voor jullie kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven