Weinig tot geen zin in seks.

29-04-2019 20:22 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal jaar is mijn libido gezakt tot zo ongeveer het 0 punt. Als ik uit me werk kom ben ik moe, ga ik koken eten, opruimen, douchen en ben dan blij dat ik zit. De intimiteit tussen mij en mijn partner is hier door minimaal geworden. Ik mis het, net als hij want hij gaat dit nu zien als een serieus probleem. Ik wil zo graag weer intimiteit, genieten van elkaar ipv uitgeput op.de bank te hangen .. heeft iemand tips om dit gevoel terug te krijgen en er weer van te genieten ipv het als "moeten" zien. Hoe kan ik mijn gevoel van zin in seks en intimiteit terug krijgen.
Alle reacties Link kopieren
In het weekend een optie? Zijn er kindertjes?

En de hamvraag, vind je je partner nog seksueel aantrekkelijk?
...
Wil je er zélf echt verandering in zien of alleen omdat je partner het een probleem begint te vinden? Niet aanvallend bedoeld hoor, deze vraag.

En vind je hem nog seksueel aantrekkelijk?
Alle reacties Link kopieren
Als een paar tegelijk wat minder zin heeft zou er geen probleem zijn. Heb je al gevraagd welke uitvoering van de actie precies hij zou willen? Of moet jij je alleen anders voelen dan je doet? Een soort sekskatje worden dat hem bespringt zodat hij zich sexy voelt?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
29-04-2019 21:23
Of moet jij je alleen anders voelen dan je doet? Een soort sekskatje worden dat hem bespringt zodat hij zich sexy voelt?
Of moet hij er maar een minnaresje bijnemen? Kan ook hè?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag meelezen want heb hetzelfde probleem. Eigenlijk wil ik gewoon weer zin hebben maar toch heb ik totaal geen zin, hoe dubbel kan het zijn
Alle reacties Link kopieren
Fake it untill you make it... (Beginnen aan) seks kan soms de zin weer opwekken. Dat hoeft trouwens niet enkel te gaan om dé daad, een beetje meer tijd maken voor intimiteit (knuffels, kussen, een massage, een lief smsje, ...) in het algemeen helpt vaak al een eind.

Stress is inderdaad een dooddoener voor iemands seksdrive, dus misschien de mogelijkheid aftasten om er eens met tweeën tussenuit te knijpen? Ergens een avondje, een dag, misschien zelfs een weekend?

Als de intimiteit tussen jou en jouw partner echt belangrijk is voor beiden, dan is dit iets waar aan gewerkt zal moeten worden. Probeer ergens jouw relatie terug prioritair te maken. Dat is niet altijd gemakkelijk, maar waar een wil is...
leeg
hoe vaker je je er toe zet hoe normaler het weer gaat worden.
daag uit, verleid je partner, zeg dat je het mist, plannen....
Alle reacties Link kopieren
Haasjehop schreef:
29-04-2019 21:23
Wil je er zélf echt verandering in zien of alleen omdat je partner het een probleem begint te vinden? Niet aanvallend bedoeld hoor, deze vraag.

En vind je hem nog seksueel aantrekkelijk?
Vind mijn vriend zeker nog aantrekkelijk, wil zelf ook verandering er in want begrijp het niet.. overdag fantaseer ik genoeg en savonds ben ik moe, want dit is dan wel wat ik dan zeg.. vind ook dat hij gelijk heeft
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
29-04-2019 21:41
hoe vaker je je er toe zet hoe normaler het weer gaat worden.
daag uit, verleid je partner, zeg dat je het mist, plannen....
Misschien dan toch mezelf wat meer dwingen zodat ik besef hoe fijn jet ook alweer was..
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je eigenlijk van jezelf? Ik hoor dat je moe bent na je werk. Sport je? Vind je jezelf aantrekkelijk? Of voel je je een sloofje? Voel je je ingekakt? Wat is er verandert in je leven dat je je nu anders voelt? Heb je net een nieuwe baan? Dat kan verklaren waarom je misschien ineens vermoeider bent.

Sport je? Soms kan het helpen je conditie te verbeteren. En jezelf ook weer sexy te voelen.

Heb je/jullie problemen, dingen waar je mee zit waardoor je libido wellicht afgenomen is?
Say it like you mean it.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor anticonceptie gebruik je? De pil had veel invloed op mijn libido
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 23-05-2019 23:42
Reden: privacy
95.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als er geen relatieproblemen zijn en je vindt hem nog steeds leuk en aantrekkelijk, dan denk ik dat je het 'gewoon' moet gaan doen.

Je krijgt echt vanzelf zin, wachten op zin heeft niet zoveel effect, dat heb je zelf ook al gemerkt.

Ik vind echt dat je dit verplicht bent tov je relatie. Je brengt je relatie schade toe door geen seks te hebben als er verder in de relatie niets fout zit.
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Sammy0 schreef:
29-04-2019 23:05
Wat voor anticonceptie gebruik je? De pil had veel invloed op mijn libido
Hier net zo. Zeker nadat we kinderen hebben gekregen. Nu is de pil de deur uit en het libido weer terug.
Alle reacties Link kopieren
AskWendy schreef:
29-04-2019 22:45
Wat vind je eigenlijk van jezelf? Ik hoor dat je moe bent na je werk. Sport je? Vind je jezelf aantrekkelijk? Of voel je je een sloofje? Voel je je ingekakt? Wat is er verandert in je leven dat je je nu anders voelt? Heb je net een nieuwe baan? Dat kan verklaren waarom je misschien ineens vermoeider bent.

Sport je? Soms kan het helpen je conditie te verbeteren. En jezelf ook weer sexy te voelen.

Heb je/jullie problemen, dingen waar je mee zit waardoor je libido wellicht afgenomen is?
Voel me zelf niet aantrekkelijk zit ook wel een deel van het probleem misschien. Schaamte voor buikje. Zou mijj zelfvertrouwen ook graag een boost geven. Doe wel aan sport elke week. Mijn vriend zit op dit moment in de ziektewet wat mij misschien nog meer energie kost. (Hij kan op dit moment niet heel veel)
Alle reacties Link kopieren
Sammy0 schreef:
29-04-2019 23:05
Wat voor anticonceptie gebruik je? De pil had veel invloed op mijn libido

Gebruik de microgynon 30 en hiervoor de yasmin. Hier iemand negatieve ervaringen mee? Heb pcos en ben bang dat als ik stop ik geen menstruatie krijg
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
29-04-2019 21:27
Of moet hij er maar een minnaresje bijnemen? Kan ook hè?
Moeilijk dat soort dingen
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Annette14 schreef:
29-04-2019 22:01
Misschien dan toch mezelf wat meer dwingen zodat ik besef hoe fijn jet ook alweer was..
Dat werkt echt
En niet wachten tot laat op de avond. Duik na het eten samen de slaap- of badkamer in. Of doe het zodra je 's morgens wakker wordt
Alle reacties Link kopieren
Mannen geven vaak minder om je postuur dan je denkt. De meesten willen vooral seks en pas als ze het voor het kiezen hebben dan met Marilyn Monroe (nou ja nu niet meer).
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Annette14 schreef:
30-04-2019 08:19
Gebruik de microgynon 30 en hiervoor de yasmin. Hier iemand negatieve ervaringen mee? Heb pcos en ben bang dat als ik stop ik geen menstruatie krijg
Die gebruikte mijn vrouw ook
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Annette14 schreef:
30-04-2019 08:18
Voel me zelf niet aantrekkelijk zit ook wel een deel van het probleem misschien. Schaamte voor buikje. Zou mijj zelfvertrouwen ook graag een boost geven. Doe wel aan sport elke week. Mijn vriend zit op dit moment in de ziektewet wat mij misschien nog meer energie kost. (Hij kan op dit moment niet heel veel)
Tadaa! De oorzaak. Kom je thuis in een fris huis, eten klaar, kinders vrolijk, of is dat ook allemaal gedoe alom?
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Een vriend in de ziektewet die niks kan is natuurlijk ook niet echt aantrekkelijk.

Hoe zijn de vooruitzichten wat dat betreft? Als het altijd zo blijft kun je ook overwegen naar alternatieven te gaan kijken.
VelvetVolvo schreef:
30-04-2019 10:22
Een vriend in de ziektewet die niks kan is natuurlijk ook niet echt aantrekkelijk.

Hoe zijn de vooruitzichten wat dat betreft? Als het altijd zo blijft kun je ook overwegen naar alternatieven te gaan kijken.
TO stelt dat ze allebei de intimiteit en de seks missen. Dan ga je daar aan werken en natuurlijk niet naar alternatieven kijken.
Annette14 schreef:
30-04-2019 08:19
Gebruik de microgynon 30 en hiervoor de yasmin. Hier iemand negatieve ervaringen mee? Heb pcos en ben bang dat als ik stop ik geen menstruatie krijg
Maar met de pil krijg je ook geen menstruatie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven