Jongensnamentopic

07-01-2019 21:41 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het vorige topic is weer vol, dus het is tijd voor een nieuw topic.

Het oude topic vind je hier: kinderen/jongensnamen-topic/list_messages/290863

Veel plezier weer!

Junior
Alle reacties Link kopieren Quote
@stacey
Hugo
Simon
Arthur
Caspar
Jorik of Joris
Alle reacties Link kopieren Quote
Zojuist hier een neefje geboren, hij heet Pepijn . Ook wel een toffe naam.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stacey86:

Dorian
Romeo
Carlo
Leander
Josse
Orion
Alle reacties Link kopieren Quote
@ Stacey86:

Timon
Ewald
Caio
Logan
Martin
Lucius
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo,

Ik ben nu bijna 26 weken zwanger van ons tweede zoontje. We komen er niet uit qua naam. Ik vind Revi mooi maar mijn man niet zo. Hij vindt Jesse mooier maar dat vind ik te "standaard". Wel mooi hoor maar niet DE naam.

Wat vinden jullie van de naam Revi?
Is dat een samenstelling van 2 namen?
Het klinkt een beetje als Remy van "alleen op de wereld".
Alle reacties Link kopieren Quote
cynthiao schreef:
18-04-2019 23:51
Is dat een samenstelling van 2 namen?
Het klinkt een beetje als Remy van "alleen op de wereld".
Nou dat weet ik niet. Ik heb wel gevonden dat het droom betekend en dat het een Nederlandse jongensnaam is. Je hoort de naam Ravi nu wel wat meer. Of Levi inderdaad nog steeds wel veel.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Dreuzel: ik vind Ravi leuker dan Revi. Maar als je man het niet een leuke naam vindt, kun je daar niet veel mee denk ik haha
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Jesse leuker en mooier dan Revi. Maar als Jesse voor jou niet DE naam is, kunnen jullie misschien beter samen naar andere opties kijken. Van wat voor soort namen houden jullie? Moet het passen bij de naam van jullie eerste zoon?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja het is lastig. We houden van Engelse namen maar wat ook in Nederland voorkomt. En dan niet met een Engelse uitspraak haha 😂 lekker duidelijk maar ik post liever niet de naam van mijn oudste zoon ivm herkenbaarheid.

We houden van korte namen.

Het is zo moeilijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreuzel84:

Arthur
Colin
Simon
Kyan
Sam
Alex
Seth
Daniël
Luke
Gideon
Sebastian
Marvin
Linus
Vai in piazza e chiedi consiglio; vai a casa e fai come ti pare.
Dreuzel84 schreef:
19-04-2019 22:34
Ja het is lastig. We houden van Engelse namen maar wat ook in Nederland voorkomt. En dan niet met een Engelse uitspraak haha 😂 lekker duidelijk maar ik post liever niet de naam van mijn oudste zoon ivm herkenbaarheid.

We houden van korte namen.

Het is zo moeilijk!
Morris, Kian, Owen, Lèon, Jim, Justin (Just), Jonas, Nick, Bill, Joey, Kay, Liam, Jax, Deen, Jas, Noah, Don, Joe, Alex, Quin, Julian, Dex.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal, ik ben zwanger van een tweeling (twee jongetjes) en we komen maar niet uit de namen. Ze hebben een grote zus die een klassieke tijdloze naam heeft van twee lettergrepen eindigend op -a. Namen die we leuk vinden maar het tot nu toe nog net niet helemaal zijn: Lars, Ivar, Aram, Ties, Sep, Midas. Hebben jullie ideeën?
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor sneeuwwitje86:

Ben
Simon
Laurens
Max
Loïc
Thijs
Sam
Etse
Timon
Sieme
Vai in piazza e chiedi consiglio; vai a casa e fai come ti pare.
Alle reacties Link kopieren Quote
@ Sneeuwwitje86

Sven
Olof
Linus
Caio
Remus
Ole
Verus
Leon
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
Alle reacties Link kopieren Quote
@ Sneeuwwitje86

Elmar
Lucas
Orion
Takis
Cedric
Eos
Darius
Clemens
Justin
Carlo
Maxim
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk, een tweeling!

Alex
Jelle
Floris
Neo
Lude
Axel
Elio
Loek
Josse
Nino
Laut
Camiel
Leo
Arthur
Odin
Lias
@Sneeuwwitje:
Victor
Willem
Hugo
Hidde
Simon
Tijmen
Siem
Tibbe
Sam
Oscar
Lasse
Sil
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat jullie zo meedenken, dankjulliewel! Ik ga de opties eens even doornemen met mijn man :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Zouden jullie met mij mee willen denken voor een jongensnaam?
We hebben al een poos Seth in gedachten, maar er is in onze directe omgeving een Sem en we zijn bang dat dit te veel op elkaar lijkt.

Andere namen die we mooi vinden zijn Niek en Brent, maar ook daarover twijfelen we.
We houden van korte stoere jongensnamen. Het liefst namen die je niet vaak hoort, maar die wel bekend klinken of waarvan de schrijfwijze meteen duidelijk is.

Iemand nog suggesties voor een korte stoere jongensnaam die niet te vaak voorkomt, maar die toch bekend klinkt?
En wat vinden jullie van Seth en Sem?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou lekker voor Seth kiezen Mirne. Kan echt prima naast Sem.
Mirne886 schreef:
30-04-2019 16:52
Zouden jullie met mij mee willen denken voor een jongensnaam?
We hebben al een poos Seth in gedachten, maar er is in onze directe omgeving een Sem en we zijn bang dat dit te veel op elkaar lijkt.

Andere namen die we mooi vinden zijn Niek en Brent, maar ook daarover twijfelen we.
We houden van korte stoere jongensnamen. Het liefst namen die je niet vaak hoort, maar die wel bekend klinken of waarvan de schrijfwijze meteen duidelijk is.

Iemand nog suggesties voor een korte stoere jongensnaam die niet te vaak voorkomt, maar die toch bekend klinkt?
En wat vinden jullie van Seth en Sem?
Seth en Sem vind ik ook goed kunnen!
Niek vind ik een hele mooie naam.

Verder nog: Jens, Noud, Faas, Maas, Kars, Dim, Sjors, Boet, Tijl, Krijn, Mitch, Mik, Mats, Raf, Ben, Loet, Lau, Stijn, Kik, Mies, Giel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor jullie reacties. Met directe omgeving bedoel ik dat de naam in de familie voorkomt... Dus dat is wel erg dichtbij. Dat maakt dat wij twijfelen, jammer want we vinden de naam erg leuk!
Mirne886 schreef:
30-04-2019 16:52
En wat vinden jullie van Seth en Sem?
Voor broertjes is het een beetje te veel jut en jul maar voor neefjes kan het prima!
Wat vinden jullie:
Thijn
of
Tijn

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven