Eetclub in Tilburg voor twintigers en dertigers!

27-04-2019 14:24 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hallo daar achter dat scherm!

In december 2018 ben ik met mijn man verhuisd naar Tilburg (Reeshof). Helaas ken ik hier nog weinig mensen. Nu de drukte rondom de verhuizing is verdwenen, ben ik op zoek naar nieuwe contacten/vrienden/vriendinnen in de omgeving.

Ik houd zelf enorm van lekker eten, borrelen en gezelschapsspelletjes. Vandaar het idee om een eetclub op te richten die bestaat uit een aantal twintigers en dertigers. Mocht je het je afvragen: ik ben zelf 26 jaar. In dit eetclubje staan nieuwe mensen leren kennen en gezelligheid (onder het genot van een hapje) centraal. Zowel mannen als vrouwen en singles als koppels zijn welkom!

Wat betreft eten ben ik flexibel; ik houd van vis en vlees, maar probeer de laatste tijd wat meer vegetarische maaltijden te bereiden. Ik sta open voor alle soorten keukens.

Spreekt dit idee je aan? Of ben je simpelweg ook op zoek naar nieuwe contacten? Stuur dan een berichtje!

Mijn idee is om als er een groepje gevormd is, samen een keer een drankje te doen om te kijken of er echt een klik is. Van daaruit kunnen we een plan maken voor een eventuele eetclub!

Groetjes,

Naaa
Klinkt super, helaas voor mij te ver. Daarom voor jou een reactie als upje! Hoop dat je wat mensen vindt! :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Naaa,

Ik heb jou een pb gestuurd, ontvangen?
Groetjes 😁
Alle reacties Link kopieren
Moonbird1980 schreef:
05-05-2019 23:35
Hoi Naaa,

Ik heb jou een pb gestuurd, ontvangen?
Groetjes 😁
Helaas niet.. Ik heb je daarom zelf een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb jouw berichtje ontvangen en daarop gereageerd! Poging twee, haha
Hi,

Is er een eetclubje ontstaan? Kan ik misschien nog aansluiten? Lijkt me leuk :) Ik kan aardig koken, maar ik ben vooral goed in toetjes bakken/maken ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven