Lijf & Lijn alle pijlers

Bikini of badpak?

14-05-2019 19:26 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een nieuwe bikini of badpak. Ik weet alleen niet zo goed wat het best bij mijn figuur past. Ik heb brede heupen, iets een buikje en van de bovenkant heb ik maat M/L. Bikini’s zijn leuk, maar ik moet zeggen dat ik badpakken ook wel heel erg leuk vind. Ik zag net nog een toffe, al vind ik hem te duur hoor. Maar zou zoiets bij een peer-/zandloperfiguur kunnen?

https://www.scotch-soda.com/nl/nl/women ... _17-L.html
Alle reacties Link kopieren
Smaken verschillen. Lijkt mij erg benauwd zo'n hoge hals.
ik geef mn bek ook maar een douw
Geen idee. Post eens een naaktfoto van jezelf? Dan shoppen wij hem er wel op... kan je het zien. :devil:







Of je past het zelf en kijkt in de spiegel en neemt daar je beslissing op.
Echt hoor, wat een gezemel dit soort topics.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een zandloperfiguur en heb altijd een badpak aan. Ik vind het mooi staan.
Toevallig heb ik vorige week een bikini besteld. Geen idee of die ooit ga (durven) dragen, maar mooi is ie ook wel.

Lastig om te zeggen of jouw gekozen badpak jou mooi zal staan. Ik zou het gewoon bestellen en dan passen.
lizzy75 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 19:37
21.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[quote=Lucifer2018 post_id=29923069 time=1557855012 user_id=370013]
Geen idee. Post eens een naaktfoto van jezelf? Dan shoppen wij hem er wel op... kan je het zien. :devil:







Of je past het zelf en kijkt in de spiegel en neemt daar je beslissing op.
Echt hoor, wat een gezemel dit soort topics.
[/quote/]

:popcorn:
Ik zou zo’n hooggesloten hals niet aandoen, maar een coltrui is bij mij bijvoorbeeld ook geen gezicht. Denk dat je toch echt eens moet passen, maar ik gok dat dit badpak erg massief maakt van boven.
Te drukke print en te duur.
Ik denk dat die hoge hals je zwaarder zal doen lijken! Een diepe hals of tanktop is mooier als je meer vormen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
14-05-2019 19:30
Smaken verschillen. Lijkt mij erg benauwd zo'n hoge hals.
Mij ook.
ik Zou hem gewoon passen. Ik vind hem leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de print juist leuk, de hals minder. Maar zal beide eens bestellen!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Zoiets zal het worden, denk ik.
Die hoge hals is vind ik mooi als je borsten nog niet hangen of er een mooi verstevigde cup in zit.
Alle reacties Link kopieren
Badpak zit niet lekker als je nat bent
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zwarte bikini staat mij het mooiste. Zo'n hesje aan de bovenkant en een gewone slip (geen string) van onderen. Zoiets:

Afbeelding
retrostar wijzigde dit bericht op 14-05-2019 20:26
43.73% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, het groepje. Moet eerlijk toegeven dat ik een beetje theezakjes heb, dus ik zal ook op zoek gaan naar een ondersteunende cup.
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik ook leuk! 😎
https://aboutyou.nl/p/only/badpak-4218638
Schatkaart schreef:
14-05-2019 20:22
Deze vind ik ook leuk! 😎
https://aboutyou.nl/p/only/badpak-4218638
Heel leuk!
Ik heb deze (ik ben oud, dik, grote tieten) en vreemd genoeg is hij best leuk, voor een tientje:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik draag zelf altijd badpakken. In bikini voel ik me niet prettig. Heb een maat M, dikke heupen. Je moet doen waar je jezelf goed in voelt. Ik vind het Scotch en Soda badpak mooi. Misschien dat een donkere kleur wel beter zou afkleden. Maar dat is ook iets wat je gewoon echt moet zien.

Afbeelding
Ik draag zelf deze fluwelen. Zo jammer dat hij niet meer te koop is. Had hem ook graag in het rood gewild.
Alle reacties Link kopieren
Aardvarkentje, ik bestel hem ook niet hoor, want ik denk dat hij mij te breed maakt bij mijn schouders, maar die van jouw afbeelding is ook erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een beetje bruin worden best leuk en dat lukt niet met zo'n badpak.
Ik draag met mijn maat 46 toch écht een bikini. Wel met hoge slip.
Het-groepje schreef:
14-05-2019 20:27
Heel leuk!
Ik heb deze (ik ben oud, dik, grote tieten) en vreemd genoeg is hij best leuk, voor een tientje:

Afbeelding
Zoiets is precies wat ik zoek, vanmiddag nog even lopen kijken al heb ik geen plannen om te gaan zwemmen maar wil er toch één hebben voor jeweetmaarnooit. Vond daarom alles te duur.. waar heb je deze vandaan als ik vragen mag? Voor een tientje koop ik hem meteen!

TO, ik vind het een leuk model. Zou er ook aan denken wanneer je hem draagt: voor een dagje strand (zand!) en idd als je een kleurtje wil niet zo geschikt. Als je alleen gaat zwemmen in een binnenzwembad en hij zit lekker: prima! Of toch een bikini, net waar je jezelf prettig in voelt.
anoniem_648f5a0e87365 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 21:07
Reden: ging iets fout.
19.86% gewijzigd
teuneke schreef:
14-05-2019 19:45
Ik denk dat die hoge hals je zwaarder zal doen lijken! Een diepe hals of tanktop is mooier als je meer vormen hebt.
Ik zou ook voor een badpak met diepe V hals gaan. Dan focus te de aandacht op je boezem en minder op bijv buikje.

Pluspunten accentueren!
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
14-05-2019 20:08
Badpak zit niet lekker als je nat bent
Als je droog bent en naar de wc moet vind ik het ook niks.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
14-05-2019 20:49
Ik vind een beetje bruin worden best leuk en dat lukt niet met zo'n badpak.
Ik draag met mijn maat 46 toch écht een bikini. Wel met hoge slip.
Hier ook zo. Dik ben ik toch en dat zie je in badpak net zo goed als in bikini.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven