De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
:gift:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

‐------------------------
De originele OP!

Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst, een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

Afbeelding

Afbeelding

En zo begon het allemaal een jaar geleden, met knusselen onder een dekentje en samen een prachtige film kijken :heart: .

Afbeelding.

Afbeelding.

Afbeelding.


--------------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)
 .

Een kleine ode aan de knussels * 

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic 
 .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje. 

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515



.

Ps, na onze verjaardag kort ik de OP weer in ;) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 18-05-2019 00:11
Reden: Op dump :)
98.49% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Yes! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
En wat blijft de openingspost toch heerlijk waar!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
:cheer:
Coerage schreef:
17-05-2019 00:03
Yes! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
En wat blijft de openingspost toch heerlijk waar!

met uitzondering van die lelijke spin .. echt .. sommige dingen zijn gewoon beter zonder ze te illustreren ..
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
17-05-2019 00:29
met uitzondering van die lelijke spin .. echt .. sommige dingen zijn gewoon beter zonder ze te illustreren ..
Doe es lief tegen Sebas! :whip:

Neem lekker een glaasje drinken, ranja met de rietjes staat rechts naast de champie en neem een stukje taart.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Huh, nu al een nieuwe topic?

Nja, gefeliciteerd dan maar, en proost!


Afbeelding
Kia•Ora schreef:
17-05-2019 00:31
Doe es lief tegen Sebas! :whip:

Neem lekker een glaasje drinken, ranja met de rietjes staat rechts naast de champie en neem een stukje taart.

Been there and doing it! :biggrin:

Ik ben zo lief tegen sebas dat ik op kom voor de belangen waarvan hij niet wist die ie ze had; anoniem en visueel onkwetsbaar aanwezig zijn.
Van mij mag Sebas al lang uit de OP, zoals ik toen ook al eens schreef: 't is zoveel scrollwerk :proud:
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
17-05-2019 00:36
Van mij mag Sebas al lang uit de OP, zoals ik toen ook al eens schreef: 't is zoveel scrollwerk :proud:
Sebas is normaal ook uit de OP. En hij verdwijnt er na morgen correctie vandaag ook weer uit. Zie het laatste zinnetje. Maar voor onze verjaardag hoort hij erbij!
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2019 00:46
10.90% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd allemaal :cheer2: en :cheers:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd en proost hoor! Dat jullie maar lang mogen knusselen samen.

Lang zullen ze knusselen,
Lang zullen ze knusselen
Lang zullen ze knusselen in de gloria,
In de gloria, in de gloria
Hieperdepiep hoera :cheer2: :cheer2:

(Knusselen is in ons gezin al lang een veel gebruikt werkwoord (knuffelen en kussen samen), vandaar dat ik het topic opende, was benieuwd waar het nog meer gebruikt werd)
Hey das leuk wakker worden, gefeliciteerd allen :cheer2: :daisy: :cheer2:

Shiiiiiiiiiiifty!!!!!! Je bent terug!!!!! :hyper: :blob: :hello:, wat leuk!
He wat een leuk begin van de dag!
Goedemorgen zonder zorgen!

Trouwens Sebas is cool en hoort erbij, ik stem tegen Sebas uit TO :whip:
Alle reacties Link kopieren
Hiep hiep hoera voor ons!!!!

Ik dacht al: ohneeeee wat een belachelijk lange op, maar gelukkig maar voor 1 dag.
En sorry ik heb niets met Sebas. Ook niets tegen hem hoor, maar ook niets met hem.
Alle reacties Link kopieren
Jeeeej! Goedemorgen en gefeliciteerd! :gift: :jump:
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Happy Birthday to us :cheer2: :hug:

De autist in mij vind het trouwens wel een tikje lastig. Het te vroeg openen van een nieuw topic....
"Want dat klopt niet o_o " en "Wat als we dan ons 10 topics jubileum hebben, dat telt dan nooit echt, want het waren niet allemaal volle topics" dus.... Niet meer doen Kia, veel te verwarrend :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
17-05-2019 08:50
Happy Birthday to us :cheer2: :hug:

De autist in mij vind het trouwens wel een tikje lastig. Het te vroeg openen van een nieuw topic....
"Want dat klopt niet o_o " en "Wat als we dan ons 10 topics jubileum hebben, dat telt dan nooit echt, want het waren niet allemaal volle topics" dus.... Niet meer doen Kia, veel te verwarrend :P
Kletsen we er hier zo'n 700 berichten bij aan. Dan klopt het weer :D .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
17-05-2019 09:20
Kletsen we er hier zo'n 700 berichten bij aan. Dan klopt het weer :D .
Nee, dat is anders :(
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
17-05-2019 09:23
Nee, dat is anders :(
:there:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Is inderdaad lastig, dacht ik een topic bij te lezen, was hij ineens al eerder dicht dan ik verwachtte :O
Maar de verjaardag is dan wel weer feestelijk, tijd voor een dansje! Ennuh ... Het is tegen die tijd echt wel het tiende topic hoor, technisch gezien en zo, al hadden we tien topics van twee berichten gehad. Dan nog zijn het tien topics :P
Alle reacties Link kopieren
@Nanny pffffff jij klopt zo niet met die persoon die doet alsof alle autisten hetzelfde zijn :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Dat vraagt om een feestje!

Afbeelding
oudblond wijzigde dit bericht op 20-05-2019 20:57
7.24% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
duizel schreef:
17-05-2019 03:41
Gefeliciteerd en proost hoor! Dat jullie maar lang mogen knusselen samen.

(Knusselen is in ons gezin al lang een veel gebruikt werkwoord (knuffelen en kussen samen), vandaar dat ik het topic opende, was benieuwd waar het nog meer gebruikt werd)
(O) (O) Zijn wij familie? :-o
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
WCpot saga 6:

Ik had gezegd dat ze die pot vandaag tussen 10 en 12 op konden halen. Boven aan mijn deur. Ik zou gebeld worden.
Niet dus. 12 uur... niemand. Net dan toch 2 andere (aardige) meneren boven aan de deur met een steekwagentje. Pot op wagentje, meneer gaat rijden... pot klettert van wagentje :lol: Ik heb hen vriendelijk gedag gezegd, succes gewenst en de deur dicht gedaan. Hopelijk is dit einde saga!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven