Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

16-05-2019 22:53 2910 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Moyrrie- schreef:
17-05-2019 17:16
Gevonden :hello:

:hello:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze eerst bij een speciaalzaak gekocht in de opruiming kwebbel.( de birckenstocks)
Het tweede paar net als Dreamer bij de scapino vandaan.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Oh das een goeie Lientje, de scapino.
Ik moet nog wat zomerkleding hebben en de stad waar ik heen wil, heeft nog een scapino. Bedankt voor de tip!
Ook gevonden!

Mijn kleinkinderen logeren hier. Ik heb het volgens mij te gezellig voor ze gemaakt want ze slapen pas net. Ik duik er ook in, ben echt doodop.
Alle reacties Link kopieren
cesium24 schreef:
17-05-2019 22:27
Ook gevonden!

Mijn kleinkinderen logeren hier. Ik heb het volgens mij te gezellig voor ze gemaakt want ze slapen pas net. Ik duik er ook in, ben echt doodop.
Poeh, dat is laat cesium!
Slaap lekker!

Ik duik er ook zo in.
Dochter moet 5 dagen achtereen werken vanaf kwart voor zeven 's morgens.
Op een vestiging niet in de buurt. Bus rijdt niet zo vroeg. Dus zes uur door de polders alleen op de fiets
Dat vind ik niks. Dus ik rij. En mijn wekker gaat dus vroeg morgenochtend daarom.
Dan maar gelijk om 8 uur om boodschappen. Ben toch wakker. Kan ik om 9 uur weer thuis aan de koffie zitten.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
5 dagen achter elkaar! In de zorg nog wel! o_o Echt zwaar respect voor je dochter Lientje. Kan zorgkind niet iets overnemen qua rijden?
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
17-05-2019 22:49
5 dagen achter elkaar! In de zorg nog wel! o_o Echt zwaar respect voor je dochter Lientje. Kan zorgkind niet iets overnemen qua rijden?
Dat is niet zo'n vroegspook in het weekend. En door de week werkt hij zelf en moet hij zelf vroeg weg. Precies de tegengestelde richting uit helaas.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Dochter probeert nu zoveel mogelijk te werken omdat haar duo stop is gezet en ze de maand juli sowieso niet kan werken door de operatie.
En hoewel wij tot op vorig jaar zomer haar paard betaalden, staat ze er nu op om het zelf te doen ( en blijven doen)
En paarden, tsja, die zijn nogal duur.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Goedemorgen

Ah, ik snap 'm Lientje.

Vannacht wel een rustige droom gehad gelukkig. Wel vroeg wakker, maar dat neem ik maar voor lief. Vanavond wil ik de finale van het songfestival kijken dus wordt wel een uurtje of 1 voordat ik naar bed ga gok ik.
Hier is het mooi weer, dat is mooi want ik zit over een uurtje buiten.
Moet alleen nog even kijken hoe 'dik' ik me aankleed. 's Ochtends kan het nog weleens fris zijn en ik zit stil. Misschien neem ik wel een fleecedekentje mee voor over mijn benen.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen

Wat een flinke dochter heb je toch, Lientje!
Maarja, die heeft ook een flink voorbeeld natuurlijk :heart:

Songfestival, daar heb ik nou niets mee. Vroeger wel, samen met m'n zus, maar tegenwoordig dus niet.

Gisteren gezellig uit eten geweest. Waar we waren hebben ze ook heeerlijke stoelen, alleen kreeg ik al heel snel zere knieën. Daar kreeg ik zoveel last van, dat ik maar niet meer mee de stad in ben geweest.
Heb ook aangegeven dat ik deze zomer niet aan het toernooi meedoe, waarvoor ik me had opgegeven. Dat is al over 6 weken! Helaas moet mijn dubbelpartner dus weer met een vreemde spelen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik tegen die tijd weer kan.
Vandaag is er een 'internationaal toernooi', oftewel: Man heeft Duitse vrienden uitgenodigd en er is een toernooi bij zijn club :-D
Later is nu
Goedemorgen,

Man heeft een klusproject gekocht. Ik was het er niet mee eens, maar hij heeft het helaas dus wel gedaan. Mede aangespoord door mijn vader. Daar staat het object ook en man is dus naar mijn ouders vertrokken vanochtend.

Ik heb, zoals altijd, een beetje vakantiestress. Ook al heb ik nog een paar dagen de tijd om de laatste dingen in huis te halen en daadwerkelijk te gaan inpakken, ben ik in mijn hoofd al bezig om alles te regelen.

Mijn vader heeft gisteren tegen mijn man nog zijn zorgen uitgesproken of ik wel op vakantie kan gaan. Dat verbaasde me eigenlijk, aangezien mijn ouders altijd lijken te denken of het allemaal wel meevalt met mijn toestand.
Lise: dat vind ik wel tegenstrijdig van je vader. Enerzijds dat klusproject waardoor man er minder zal zijn en anderzijds maakt hij zich zorgen of je de vakantie wel aan kan.

Ik heb ook altijd last van vakantiestress. We gaan pas over drie weken en ik ben er nu al onrustig door. Ook bang dat het te ambitieus is alhoewel er minder gepland is dan andere jaren. We maken altijd rondreizen en dit jaar hebben we “maar” zes verschillende plekken. Man denkt dat het goed te doen is...
Alle reacties Link kopieren
Ah, wat een lief compliment Dreamer. :$ dank je !

Lise, misschien dat het muntje nu eindelijk begint te vallen?
Zou fijn zijn wat meer begrip

Ik zit lekker aan de koffie.
Liep om 8 uur al in de winkel voor de boodschappen. Was eigenlijk wel fijn weer eens zo vroeg.
" vroeger " toen ik nog fit en jong was was ik altijd zo vroeg op zaterdag.
Maar tegenwoordig blijf ik liever iets langer in mijn bed liggen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
cesium24 schreef:
18-05-2019 09:37
Lise: dat vind ik wel tegenstrijdig van je vader. Enerzijds dat klusproject waardoor man er minder zal zijn en anderzijds maakt hij zich zorgen of je de vakantie wel aan kan.

Ik heb ook altijd last van vakantiestress. We gaan pas over drie weken en ik ben er nu al onrustig door. Ook bang dat het te ambitieus is alhoewel er minder gepland is dan andere jaren. We maken altijd rondreizen en dit jaar hebben we “maar” zes verschillende plekken. Man denkt dat het goed te doen is...
Op zich red ik me prima alleen thuis, dus ik denk dat mijn vader dat niet als een probleem ziet.
Verder heeft man hem uitgelegd dat de vakantie inderdaad wel spannend gaat worden, en waarschijnlijk een aanslag op mijn lijf. Maar dat het ook goed voor me is om er even tussenuit te zijn.

Wij maken ook altijd rondreizen en doen nu geloof ik vier of vijf hotels aan. Dus op zich valt dat mee. Qua reisafstanden valt het ook wel mee. Mijn schoonouders denken dat het goed te doen is... ;-)
lientje69 schreef:
18-05-2019 09:50


Lise, misschien dat het muntje nu eindelijk begint te vallen?
Zou fijn zijn wat meer begrip

Ik zit lekker aan de koffie.
Ja, wie weet.

Ik zit ook aan de koffie, alleen lag die voor de helft over mijn bureau, laptop, stoel, broek en vloer.
En ik mag niet meer schoonmaken...
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
18-05-2019 09:53
Ja, wie weet.

Ik zit ook aan de koffie, alleen lag die voor de helft over mijn bureau, laptop, stoel, broek en vloer.
En ik mag niet meer schoonmaken...
Oe, onhandige beweging gemaakt?
Je zult toch in elk geval je laptop moeten droogmaken voordat hij begint te roken :devil:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
18-05-2019 09:59
Oe, onhandige beweging gemaakt?
Je zult toch in elk geval je laptop moeten droogmaken voordat hij begint te roken :devil:
Nee, een proestbui :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Moge! Ik was om half 11 pas wakker 😱
Heb nog steeds erg veel pijn dus word een rustig weekend.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
18-05-2019 10:59
Nee, een proestbui :facepalm:
Hooikoorts of verslikt?
Hopelijk valt de schade mee.

Voordeel van zo vroeg op zijn, je doet nog eens wat zinnigs met je dag. Het hele huis is al redelijk netjes, was draait.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

Cesium, beetje uitgerust, gaat het met de kleinkinderen?

Lise, het lijkt me ook wel schipperen voor je, zo'n vakantie. Op zich wel fijn dat je vader zich hiervan bewust lijkt te worden. (aan de andere kant: als je dit kunt, kun volgens velen ook andere dingen weer, want het is natuurlijk én én, ipv óf óf :nut: )

Lientje, ik liep net in de winkel en had gelijk hernieuwde bewondering voor man, die dat elke zaterdag doet (en voor iedereen die dat doet en dat waren er véél) Vroeger nam hij ook nog de kinderen mee. Ik ben alleen met slechts een paar boodschapjes nodig na 5minuten al geïrriteerd.
EN m'n achillespees vond het hélemáál geen goed idee (6)

Verder vond mijn lichaam al dat fietsen kennelijk ook maar gekkigheid van mij, dus heb ik nu een pijnlijke pukkel ((? kan het niet goed zien) bij m'n schaamlip. Of gewoon een wondje, dat bloedde ook nog vannacht. Op zadel zitten doet nu zeer. Jeej

Stom lichaam.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
https://www.spydeals.nl/terstal/birkens ... e-127828#s

En de code welkom15 erbij gebruiken, dan kosten ze €33,15
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Volgende week, beetje druk. Aankomende maandag naar spver en donderdag naar oogarts. Dan moet ik al om half 9 in ziekenhuis zijn. Dus vroeg op.
Maandag ook boodschappen doen en dan kan ik eindelijk de marmeren koelplaten voor mijn chins ophalen en kopen natuurlijk. En volgende week vakantiegeld.
Alle reacties Link kopieren
Ben net ff naar de stad geweest. Heb een hele mooie ketting gekocht (Maantje met gedroogde bloemetjes er in). Was een actie bij het winkeltje, kreeg een klein vaasje cadeau, hij is erg schattig. Het was druk, en warm. Zit nu in een korte broek (wauw das lang geleden).

Al zit mijn onderbeen helemaal in de prak (zelfbeschadiging -wise, ik heb geen idee of ik dat ooit heb genoemd maar dan weten jullie het nu :') ) dus het zal wel geen korte broek worden buitenshuis.

Nu lekker aan de thee.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Oe ja vakantiegeld! Daar kijk ik ook naar uit. Had je een plannetje ermee nartjie of gaat het op de spaarrekening ?
En je moet nog een stuk met de bus toch naar het ziekenhuis? Dat wordt idd vroeg op.

Ik ben dochter aan het ophalen nu. Zo nog even wat schoonmaken thuis en dan heb ik een barbecue.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Bedankt Suzy voor de link. Ik ben nu doodop, ik ga ze van de week ergens bestellen.

Hier zit de garagesale erop. Wat een drama. Doe het nooit meer. De hele dag zitten en heb maar een paar dingen verkocht. Wel 1 ding voor wat meer geld, en van de opbrengst ga ik mijn birkenstocks kopen.

Nu moe en geïrriteerd op de bank. Ik ga nog wat spullen op marktplaats zetten en de rest breng ik naar kringloop. Ik ben er klaar mee, ik doe niet meer mee aan rommelmarkten etc.

En de hooikoorts is ook lekker aanwezig. Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven