Entertainment alle pijlers

Eurovisie songfestival trash topic 2019 #2

16-05-2019 22:29 3502 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder!

Vol spanning wachten we af; gaat Duncan naar de finale?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2019 23:24
Reden: Titel aangepast.
0.00% gewijzigd
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dat de NPO, de NOS en de AVROTROS het samen gaan organiseren.
nerdopviva schreef:
19-05-2019 10:08
Ik vraag me ook wel af wie er mee gaat doen. Ik vind de deelnemer van het organiserende land altijd een beetje sneu. Je weet dat je niet gaat winnen en toch krijg je veel aandacht.

Ierland won 3 jaar achter elkaar dus het kan wel.
Ze moeten echt wegblijven bij die voetbalstadions, ik ga al jaren niet meer naar concerten op die plekken, geluid is altijd kut.

En de uitstraling om te janken.
Daar moet dan zoveel geld in om misschien een beetje leuk maar vooral goedklinkend te laten zijn.. Gelredome is dan minst erg, maar ook daarvan hoop ik dat ze het niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Was dat niet 3x met Johnny Logan?
ik geef mn bek ook maar een douw
impala schreef:
19-05-2019 10:24
Het songfestival heeft er wel ingehakt zeg. Je kon een kanon afschieten in de sportschool vanochtend. Zelfs de les van 10 uur was maar voor de helft vol.

Een duizend keer liever Davina Michelle dan Maan. Alles liever dan Maan.

Eens. Verschrikkelijk overrated dat kind.
SuperflySister schreef:
19-05-2019 10:31
Ik hoop zelf trouwens dat het de Jaarbeurs in combinatie met het Beatrix Theater wordt.

Ja dat is qua ruimte perfect, maar hoe is het geluid?
Ik vind Davina Michelle - vooralsnog - ook niet zo. Veel geschreeuw. Maar daar kun je natuurlijk het nummer op kiezen en het over the top maken 😄
Star² schreef:
19-05-2019 10:48
Ja dat is qua ruimte perfect, maar hoe is het geluid?
Volgens mij prima, in het Beatrixtheater is het sowieso goed. Tivoli Vredenburg is ook nog op loopafstand, maar daar kunnen maar 5500 mensen in dus te klein neem ik aan.
Ik rij vaak langs de Ahoy en zag al dat ze bezig waren met wat bijgebouwen erbij, maar ik lees dat ze pas eind 2020 open gaan voor bezoekers.

https://www.ahoy.nl/zakelijk/ahoy-in-2020
Alle reacties Link kopieren
coolpack2 schreef:
19-05-2019 10:39
Duncan was zeker goed, knappe prestatie zo als vrij nieuwe artiest, maar was absoluut niet loepzuiver.
Ik ben misschien een ouwe zeur, maar ik vond het 'wel ok', maar niks memorabels.
Vocaal niet imponerend en ook niet loepzuiver (al hoeft dat van mij ook niet altijd perse).
Het liedje doet het voor mij ook niet. Hoe vaker ik hoor, hoe slapper ik het ga vinden. Ik erger me aan de tekst, beetje puberaal, en de losing game is gewoon gejat van Amy Winehouse, Dat ik Duncan een onaantrekkelijk zachtgekookt ei vind, helpt ook niet mee natuurlijk. Ik ben wel benieuwd naar het percentage homo's onder de publieksstemmers.
Verder wel erg leuk dat we gewonnen hebben natuurlijk :proud:
.
Alle reacties Link kopieren
Als AVRO/TROS dit samen met NPO gaat doen, is een presentator/presentatrice van RTL of SBS dan wel mogelijk?

Zag gisteren de naam van Ivo Niehe voorbij komen. Die spreekt in ieder geval de taken :proud:

Als act ga ik voor Direct.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
19-05-2019 10:22
Het ESF is toch een visitekaartje van het land en Maastricht vind ik niet typisch Nederlands. Prachtige stad, dat is het niet hoor, maar voor mijn gevoel klopt het plaatje dan niet.
maar moet het dan typisch Nederlands zijn? Ik vind dat we daarmee ook laten zien dat Nederland meer is dan Amsterdam
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vivapimpelmees schreef:
19-05-2019 10:52
Als AVRO/TROS dit samen met NPO gaat doen, is een presentator/presentatrice van RTL of SBS dan wel mogelijk?

Zag gisteren de naam van Ivo Niehe voorbij komen. Die spreekt in ieder geval de taken
:proud:

Als act ga ik voor Direct.

Neeeee hou op hoor :rofl:
Gewoon in Tilburg houden.
Alle reacties Link kopieren
coolpack2 schreef:
19-05-2019 10:49
Ik vind Davina Michelle - vooralsnog - ook niet zo. Veel geschreeuw. Maar daar kun je natuurlijk het nummer op kiezen en het over the top maken 😄
Ik vind haar heel erg goed in dat Nederlandse liedje, beter dan haar Engelse covers. Meer 'eigen'. (Nee Pink, haar uitvoering van What about Us is niet beter dan de jouwe. Maar wel lief dat je dat schreef !).

En ze heeft een dijk van een stem, ze ziet er goed uit en ze heeft een hele positieve instelling volgens mij. Ik denk dat ze wel de gunfactor zal hebben. Ik vind het wel een goeie keuze eigenlijk.
impala wijzigde dit bericht op 19-05-2019 10:58
13.90% gewijzigd
.
vivapimpelmees schreef:
19-05-2019 10:52
Als AVRO/TROS dit samen met NPO gaat doen, is een presentator/presentatrice van RTL of SBS dan wel mogelijk?

Zag gisteren de naam van Ivo Niehe voorbij komen. Die spreekt in ieder geval de taken :proud:

Als act ga ik voor Direct.
Ja, dat is mogelijk. Als dat mag van de zender waar ze voor werken.

En ik hoop echt niet da die saaie piet ook maar iets met Songfestival gaat doen.
vivapimpelmees schreef:
19-05-2019 10:52
Als AVRO/TROS dit samen met NPO gaat doen, is een presentator/presentatrice van RTL of SBS dan wel mogelijk?

Nee.

Tenzij die omroepen het zo bijzonder vinden dat het Songfestival in Nederland is dat ze een van hun presentatoren speciaal toestemming geven. Ik ga er niet vanuit dat dat gaat gebeuren want dat is meestal onder de voorwaarde dat de betreffende omroep ook hetzelfde evenement mag uitzenden en no way dat NPO /AvroTros/NOS zo'n productie gaan betalen en dat ze dan RTL of SBS uitzendrechten geven.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
.
Lucifer2018 schreef:
19-05-2019 10:55
Ja, dat is mogelijk. Als dat mag van de zender waar ze voor werken.

En ik hoop echt niet da die saaie piet ook maar iets met Songfestival gaat doen.

Ik ook niet. Dan nog liever Eva Jinek, zij spreekt uiteraard ook erg goed Engels. Maar of zij geschikt is voor zo'n evenement en of ze dat zelf wil, is natuurlijk de vraag.
Volgens mij moet er een nieuw topic geopend worden over de Nederlandse organisatie van het Songfestival, dit topic is vol.
Het zou natuurlijk kunnen dat NPO net zoiets doet als dat Israel met Bar Refaeli heeft gedaan en dat ze Carice van Houten en Michiel Huisman uitnodigen om te presenteren ofzo.
Wie opent een nieuw topic?
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
19-05-2019 10:48
Ja dat is qua ruimte perfect, maar hoe is het geluid?
De hardcore feestjes waren qua geluid altijd wel prima daar. :rofl:
Stressed is just desserts spelled backwards
SuperflySister schreef:
19-05-2019 10:56
Nee.

Tenzij die omroepen het zo bijzonder vinden dat het Songfestival in Nederland is dat ze een van hun presentatoren speciaal toestemming geven. Ik ga er niet vanuit dat dat gaat gebeuren want dat is meestal onder de voorwaarde dat de betreffende omroep ook hetzelfde evenement mag uitzenden en no way dat NPO /AvroTros/NOS zo'n productie gaan betalen en dat ze dan RTL of SBS uitzendrechten geven.
Het ligt er maar aan wat er in het contract staat van betreffende persoon. Steeds meer hebben contracten waar geen strakke exclusiviteitsclausule meer in zit.

En dat van dat uitzenden is dan helemaal niet aan de orde.
Lucifer2018 schreef:
19-05-2019 11:01
Het ligt er maar aan wat er in het contract staat van betreffende persoon. Steeds meer hebben contracten waar geen strakke exclusiviteitsclausule meer in zit.

En dat van dat uitzenden is dan helemaal niet aan de orde.
Men heeft het over Chantal Janzen of Linda de Mol. Je kunt echt vergeten dat RTL Chantal gaat uitlenen en dan geen uitzendrechten in return wil. Of dat John de Mol Linda uitleent zonder dat SBS daar profijt van heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven