Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 4!

25-05-2018 19:58 3005 berichten
SPOILEREN IN DIT TOPIC VERBODEN!


Deel 3 is gesloten. Daarom deel 4 geopend.

We willen onze ervaringen, tips en adviezen immers blijven bespreken!


Voor de geïnteresseerden de links toegevoegd naar deel 1,2 en 3. Veel leesplezier en veel kijkplezier gewenst!

Deel 1
Deel 2
Deel 3
anoniem_369997 wijzigde dit bericht op 28-05-2018 14:08
Reden: Op veler verzoek de links naar andere delen en de mededeling dat spoileren uit den boze is.
65.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zhy schreef:
17-05-2019 19:33
Heb je Tabula Rasa gezien? (Ook ondertiteling aanzetten!!)
Yep gezien.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
17-05-2019 20:16
The Good Wife is ook mijn beste serie ooit op Netflix. Ik zat zo ontzettend in die serie, het had alles wat een serie leuk maakt.
Suits heeft dat ook wel vind ik maar wel anders.
Ja he? Eigenlijk heb ik helemaal niks met rechtbankseries, daarom heeft het ook lang geduurd voordat ik aan The Good Wife begon, toen nog niet wetende dat het veel meer is dan dat.
Ik denk er zelf nog regelmatig aan terug, of kijk de meest memorabele scenes terug op YouTube :$
Nothing happens for a reason
pausini schreef:
17-05-2019 19:39
Ik kon daar niet inkomen hoor. Toch de moeite waard? Vond het ongeloofwaardig.
Werd naarmate de serie vorderde wel steeds beter. Ik vond het erg goed, maar smaken verschillen nou eenmaal.
yasmijn schreef:
17-05-2019 20:40
Yep gezien.
Iets heel anders dan: Gran(d) hotel?
Spaanse serie. Beetje Downton Abbey stijl. Ik heb ervan genoten. 3 seizoenen.
Alle reacties Link kopieren
Zhy schreef:
17-05-2019 20:52
Iets heel anders dan: Gran(d) hotel?
Spaanse serie. Beetje Downton Abbey stijl. Ik heb ervan genoten. 3 seizoenen.
Zelf ben ik tot het tweede seizoen gekomen en toen werd het een beetje meer van het zelfde.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Zojuist begonnen aan seizoen 2 van The Rain.
Goede serie.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Ik heb nog maar 3 afleveringen gezien van Undercover, maar vind het een goede serie.
Alle reacties Link kopieren
The Good Wife was fantastisch inderdaad. Ik denk eraan om hem weer te gaan herkijken, zo goed vond ik die serie.
"After all this time?" "Always."
Zhy schreef:
17-05-2019 20:52
Iets heel anders dan: Gran(d) hotel?
Spaanse serie. Beetje Downton Abbey stijl. Ik heb ervan genoten. 3 seizoenen.
Ik vond dat teveel een soap, en al die intriges en gemene vrouwen, niet mijn ding. Plus dat ik zo moet opletten en de ondertiteling volgen.
Lucifer2018 schreef:
17-05-2019 13:51
Happy Valley? The Missing, The Fall, Mindhunter, Seven seconds, Marcella vast ook allemaal al gezien?
Nee. Deze ga ik eens opzoeken. Bedankt!
Wij zijn met lucifer begonnen. Wat een prachtig Engels van de hoofdrolspeler. :flirting: En wat een prachtig lijf!
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
17-05-2019 21:06
Zojuist begonnen aan seizoen 2 van The Rain.
Goede serie.
O, is het tweede seizoen er? Ik heb het eerste seizoen gezien en dat was best ok!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
18-05-2019 17:40
O, is het tweede seizoen er? Ik heb het eerste seizoen gezien en dat was best ok!

Ja, sinds gisteren.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
pausini schreef:
17-05-2019 19:39
Ik kon daar niet inkomen hoor. Toch de moeite waard? Vond het ongeloofwaardig.

Da's net zoiets als zeggen dat ET ongeloofwaardig was.
Such fun!1
Ik ging kijken of er al een nieuw seizoen Elementary op Netflix stond maar de hele serie is weg.

:whut:
Pipistrello schreef:
19-05-2019 11:16
Ik ging kijken of er al een nieuw seizoen Elementary op Netflix stond maar de hele serie is weg.

:whut:
Nee toch?! Ik moest er nog een paar van het laatste seizoen!
Ik ben begonnen aan the escape artist. Wat een goede, maar nare, serie.
Undercover helemaal gezien. Aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Tweede seizoen Good Girls is te zien vanaf 31 mei as. Zin in!!
It's 5 o'clock somewhere
Pipistrello schreef:
19-05-2019 11:16
Ik ging kijken of er al een nieuw seizoen Elementary op Netflix stond maar de hele serie is weg.

:whut:
Huh, wat irritant! Er moest nog een nieuw seizoen komen. Balen. Op de een of andere manier loopt het niet lekker met die licenties. Er komen steeds meer eigen productie series, niet altijd de beste kwaliteit, maar kennelijk loopt het inkopen spaak.
Disney gaat ook met een eigen streamingkanaal komen. Ik ben heel erg benieuwd wat er dan gaat gebeuren. Ze verkopen iig al niet meer de rechten voor eigen producties (en dat is nogal wat).
poppetje2006 schreef:
19-05-2019 18:01
Tweede seizoen Good Girls is te zien vanaf 31 mei as. Zin in!!

Oh tof!
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
19-05-2019 14:08
Ik ben begonnen aan the escape artist. Wat een goede, maar nare, serie.
Dank voor de tip. Wel een serie die je aan het denken zet, door dat nare
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
19-05-2019 18:10
Dank voor de tip. Wel een serie die je aan het denken zet, door dat nare
Dat ben ik met je eens, het is sowieso al een mooi ethisch dilemma. Maar ook wel een hoe ver ik zou gaan. Ik heb geloof ik nog een half uurtje te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
19-05-2019 18:11
Dat ben ik met je eens, het is sowieso al een mooi ethisch dilemma. Maar ook wel een hoe ver ik zou gaan. Ik heb geloof ik nog een half uurtje te kijken.
Ik net klaar. Achterelkaar gekeken
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven