Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook weer mee :cheer2:
Ik heb de Zuid-Koreaanse serie Stranger gisteravond afgekeken. Wel moeilijk onthouden al die Koreaanse namen, maar het was het waard.

Nu beginnen aan Modus.
:popcorn:
Gisteren begonnen aan the rain 2. Ik vond seizoen 1 tot nu toe beter
Vergeetmenietje1980 schreef:
19-05-2019 22:06
Gisteren begonnen aan the rain 2. Ik vond seizoen 1 tot nu toe beter
Ik kom er niet in.
Hooi!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees graag mee. Heb nog een maand verlof en ik wil nog even Netflix uitspelen voor ik weer aan het werk moet :P
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Mijn man kijkt Somewhere between maar van wat ik zag werd ik niet enthousiast.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Alle reacties Link kopieren
tvp
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog steeds heerlijk in The goodwife.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
:p:

Gisteren samen met mijn man eindelijk eindelijk eindelijk maar eens begonnen aan breaking bad...

Zelf kijk ik ook nog naar the good wife en i love it.. maar man vindt dat niet leuk!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo weinig tijd meer om te netflixen :(

Zit ook volop in de Vlaamse Mol :proud:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
19-05-2019 22:21
Zelf kijk ik ook nog naar the good wife en i love it.. maar man vindt dat niet leuk!

Ik vond er ook niks aan. Heb een paar afleveringen gekeken maar het is zo überamericaans en de powervrouw lost alle zaken wel even op tussen het huishouden en het zorgen voor de kinderen. Niet mijn soort serie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Lekker tijdens het wasvouwen en administratie doen: Wolfblood.
Ik ben nu bezig aan seizoen 2 van Luther en het wordt almaar grimmiger. Ik ben toch meer van de niet zo gruwelijke, meer ‘gewoon spannende’ detectives zoals Elementary. Waar denken jullie dan aan?
Ik zou het fijn vinden als je "mijn lijst" op volgorde van eigen voorkeur zou kunnen zetten. Dus kunnen wisselen van plaats.

Kan nu ook, maar dan moet ik eerst alles wissen (heb ongeveer 30 series staan :$ ) en dan weer alles vinkjes geven op volgorde.
Ik zou graag subcategorieën aan kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
19-05-2019 22:54
Ik ben nu bezig aan seizoen 2 van Luther en het wordt almaar grimmiger. Ik ben toch meer van de niet zo gruwelijke, meer ‘gewoon spannende’ detectives zoals Elementary. Waar denken jullie dan aan?
Heb Luther wel afgekeken maar op het laatst had ik hetzelfde gevoel als jij. En ook allemaal wel heel onwaarschijnlijk. Maar ja Idris hè! Blijf je toch naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf niet zoveel met alle populaire Amerikaanse series. De Scandinavische en Engelse wel zo’n beetje allemaal gezien evenals de Spaanse en. Dus toch maar eens aan een Koreaanse serie begonnen: Romance is a bonusbook. En ik moet zeggen dat ik er helemaal inzit. Af en toe een beetje langdradig en over de top maar het kijkt lekker weg.
Vond de Braziliaanse serie Coisa mais Linda ook erg leuk.
Ik lees weer mee.
maze schreef:
19-05-2019 23:33
Dus toch maar eens aan een Koreaanse serie begonnen: Romance is a bonusbook. En ik moet zeggen dat ik er helemaal inzit. Af en toe een beetje langdradig en over de top maar het kijkt lekker weg.
Zit er ook wat spanning/misdaad in?
Ik ben Lucifer aan het kijken, maar ik trek die Chloe echt niet. Hoop dat ik er snel doorheen ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees graag mee :)
Hier vandaag het nieuwe seizoen van Lucifer uitgekeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven