Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SuperflySister schreef:
20-05-2019 23:38
Een wildvreemde vrouw zomaar vol op d'r bek pakken terwijl ze geen enkel signaal heeft gegeven dat ze dat wil is nu eenmaal feitelijk gezien aanranding. Dat wij vrouwen zulk soort dingen zo vaak meemaken dat we het allemaal normaal vinden maakt het nog niet okee, natuurlijk. En dat een man dat lacherig afdoet met "boevig" of "ondeugend" maakt het ook niet okee.

Ik zou er zelf net zo op reageren als Mirjam deed, en als vrijwel elke vrouw doet, maar nogmaals: dat maakt het nog niet okee. En dat hij "verliefd" op haar is ook niet.

Ik vind het in ieder geval een enorme afknapper, ik heb zo vaak allerlei ongewenste intimiteiten gepikt maar ben gelukkig inmiddels zo oud dat ik dat van mezelf niet meer hoef te pikken om de lieve vrede te bewaren. Opzouten, kwal.

Ik zie Pascal affectie tonen. Misschien wat teveel, maar om het nou ongewenste intimiteiten en aanranding te noemen..

Dus Pascal zou om zijn gedrag aangeklaagd kunnen worden? Die grens tussen (teveel) affectie tonen en aanranding is wel heel klein dan.
Als Mirjam het niks vond had ze gewoon haar hoofd kunnen wegdraaien. Je moet er ook wel vanuit gaan dat Mirjam haar eigen grenzen kan aangeven. Pascal heeft geen rader op z'n hoofd die meet wanneer hij over haar grenzen gaat
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
20-05-2019 12:05
Pascal lijkt erg verliefd op Miriam. Vind het eigenlijk wel grappig. De man lijkt daarin zijn grenzen niet te kunnen bewaken, dat kan hij best leren. Ik vind het een lieve en oprecht man die zich kwetsbaar durft op te stellen. Type man die zichzelf wegcijfert ten gunste van een vrouw. Je kunt het slechter treffen!
Zo'n deurmat gaat ook vervelen op den duur.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
21-05-2019 08:35
Zo'n deurmat gaat ook vervelen op den duur.
Het is hier niet snel goed he!?
Bergje65 schreef:
21-05-2019 11:32
Het is hier niet snel goed he!?
Je kan ook een andere mening hebben van wat goed is.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
21-05-2019 11:36
Je kan ook een andere mening hebben van wat goed is.
Ik refereerde aan de "deurmat" opmerking.
Als je voor je mening opkomt, ben je een tang (Monique)
Als je te lief en te aardig bent, ben je een deurmat (Pascal)
Ik vind Pascal ook veel te opdringerig n ik denk dat hij Miriam alleen maar afschrikt met dit gedrag. Ik vind hem ook nogal veel vrouwelijke trekjes hebben met zijn gegiechel en dat rollen met die ogen. Als ik hem in het dagelijkse leven tegen was gekomen dan had ik gedacht dat hij homo was.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
21-05-2019 11:50
Ik refereerde aan de "deurmat" opmerking.
Als je voor je mening opkomt, ben je een tang (Monique)
Als je te lief en te aardig bent, ben je een deurmat (Pascal)
Je vergeet het pitloze, zachtgekookte eitje nog (Ronald).
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Met Pascal erbij, vond ik het nóg ongemakkelijker om naar dit programma te kijken O_O wat doet en zegt die man vreemde dingen.

Benieuwd waarom Maxime bij hoe-heet-ie-ook-al-weer en zijn moeder intrekt, ipv andersom. Hoop dat daar een betere reden voor is dan alleen de kijkcijfers.

Monique en flippie hebben gezoend, HOE DAN. Zondag toch maar weer kijken.
-Janna- schreef:
22-05-2019 10:29
Monique en flippie hebben gezoend, HOE DAN. Zondag toch maar weer kijken.
Straks willen ze op het eind getrouwd blijven :rofl:
Blondie456 schreef:
21-05-2019 11:59
Ik vind Pascal ook veel te opdringerig n ik denk dat hij Miriam alleen maar afschrikt met dit gedrag. Ik vind hem ook nogal veel vrouwelijke trekjes hebben met zijn gegiechel en dat rollen met die ogen. Als ik hem in het dagelijkse leven tegen was gekomen dan had ik gedacht dat hij homo was.
Ik ook. Ben het hiermee eens.
Blondie456 schreef:
21-05-2019 11:59
Ik vind Pascal ook veel te opdringerig n ik denk dat hij Miriam alleen maar afschrikt met dit gedrag. Ik vind hem ook nogal veel vrouwelijke trekjes hebben met zijn gegiechel en dat rollen met die ogen. Als ik hem in het dagelijkse leven tegen was gekomen dan had ik gedacht dat hij homo was.
Eens, en ik zag hem in dat blauwe pak ook aan voor zo een Amsterdamse volkszanger :-D
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
22-05-2019 15:08
Eens, en ik zag hem in dat blauwe pak ook aan voor zo een Amsterdamse volkszanger :-D
Hij kan inderdaad zo bij de Toppers in dat glimkostuum!
Alle reacties Link kopieren
-Janna- schreef:
22-05-2019 10:29
Met Pascal erbij, vond ik het nóg ongemakkelijker om naar dit programma te kijken O_O wat doet en zegt die man vreemde dingen.

Benieuwd waarom Maxime bij hoe-heet-ie-ook-al-weer en zijn moeder intrekt, ipv andersom. Hoop dat daar een betere reden voor is dan alleen de kijkcijfers.

Monique en flippie hebben gezoend, HOE DAN. Zondag toch maar weer kijken.
Pascal is een gewoon beetje zwak begaafd vrees ik. :-?

Straks gaan we nog van die Colt en Larissa (uit 90 days to wed) taferelen zien. :popcorn:

Echt? OMG. :biggrin:
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
-Janna- schreef:
22-05-2019 10:29
Met Pascal erbij, vond ik het nóg ongemakkelijker om naar dit programma te kijken O_O wat doet en zegt die man vreemde dingen.

Benieuwd waarom Maxime bij hoe-heet-ie-ook-al-weer en zijn moeder intrekt, ipv andersom. Hoop dat daar een betere reden voor is dan alleen de kijkcijfers.

Monique en flippie hebben gezoend, HOE DAN. Zondag toch maar weer kijken.
Die zoen was natuurlijk de cliffhanger.......
Alle reacties Link kopieren
poppiejoppie schreef:
22-05-2019 10:35
Straks willen ze op het eind getrouwd blijven :rofl:
ja, dat zat ik me ook te bedenken... de makers van dit programma weten de uitkomst al. kan best zijn dat ze daarom zo de nadruk leggen op de mening van Monique zo kort na hun huwelijk.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel leuk vinden als monique zou opwarmen tegen Ronald en dit verhaal een happy end krijgt. Ik hoop van harte dat zij is ontdooid en nu lekker tegen elkaar aan op de bank zitten te lachen om de uitzending.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
23-05-2019 07:20
Ik zou het wel leuk vinden als monique zou opwarmen tegen Ronald en dit verhaal een happy end krijgt. Ik hoop van harte dat zij is ontdooid en nu lekker tegen elkaar aan op de bank zitten te lachen om de uitzending.
Mwah.. ik heb toch nog steeds het gevoel dat ze niet bij elkaar passen. Maar aan de andere kant, dat heb ik met Ronald en die beste vriend van hem ook.. dus ik kan me uiteraard vergissen.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
23-05-2019 07:25
Mwah.. ik heb toch nog steeds het gevoel dat ze niet bij elkaar passen. Maar aan de andere kant, dat heb ik met Ronald en die beste vriend van hem ook.. dus ik kan me uiteraard vergissen.
Ze zeggen wel eens dat tegenpolen elkaar aantrekken...wie weet
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
23-05-2019 07:20
Ik zou het wel leuk vinden als monique zou opwarmen tegen Ronald en dit verhaal een happy end krijgt. Ik hoop van harte dat zij is ontdooid en nu lekker tegen elkaar aan op de bank zitten te lachen om de uitzending.
Jaaa zou leuk zijn
Alle reacties Link kopieren
Brrrr, die Pascal met zijn zoen.

Hij vraagt of hij iets boevigs MAG doen. Mirjam, terwijl zij geen idee heeft wat hij onder 'boevig' verstaat, want zij kent hem niet zegt 'ja'. Hij zit vervolgens meteen met zijn snufferd bovenop haar en zoent haar op de mond.
Mirjam werd er duidelijk door overvallen en zegt dat dit wel heel boevig is en hij zegt: ja, ik kus mijn vrouw.
Alsof hij daar recht op zou hebben!

Ze kennen elkaar 10 minuten!
Echt, hij zou meteen exit zijn voor mij.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Alle reacties Link kopieren
Tróia schreef:
23-05-2019 12:04
Brrrr, die Pascal met zijn zoen.

Hij vraagt of hij iets boevigs MAG doen. Mirjam, terwijl zij geen idee heeft wat hij onder 'boevig' verstaat, want zij kent hem niet zegt 'ja'. Hij zit vervolgens meteen met zijn snufferd bovenop haar en zoent haar op de mond.
Mirjam werd er duidelijk door overvallen en zegt dat dit wel heel boevig is en hij zegt: ja, ik kus mijn vrouw.
Alsof hij daar recht op zou hebben!

Ze kennen elkaar 10 minuten!
Echt, hij zou meteen exit zijn voor mij.
Een kus op de wang na die opmerking had veel meer (positief) effect en goodwill gecreëerd
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
23-05-2019 12:25
Een kus op de wang na die opmerking had veel meer (positief) effect en goodwill gecreëerd

Precies!

Of 'MAG' ik je op je mond kussen(?).
En dan wel het antwoord afwachten.

Next!
Licht uit.
Zelfspot aan.
Sue-Heck schreef:
23-05-2019 07:20
Ik zou het wel leuk vinden als monique zou opwarmen tegen Ronald en dit verhaal een happy end krijgt. Ik hoop van harte dat zij is ontdooid en nu lekker tegen elkaar aan op de bank zitten te lachen om de uitzending.
Ik zou het toffer vinden als Ronald zegt joh luister jij gooit na 2 dagen de deur dicht, het is goed zo. Dat het toch niet zo’n zacht gekookt ei is.
Alle reacties Link kopieren
:hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Wat zou het mooi voor Ronald zijn als Monique toch nog wat bijtrekt en het een kans geeft. Voor zijn eigenwaarde bedoel ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven