Geld & Recht alle pijlers

Ik geef één Roamler invite weg.

10-02-2019 07:33 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! :daisy:

Wie is er nog op zoek naar een Roamler invite?! Ik mag er één weggeven. :)

Mocht je belang bij de invite hebben,vermeld hieronder dan even je woonplaats en een korte motivatie.

Liefs


De invite is inmiddels weggegeven. :jump:
anoniem_380517 wijzigde dit bericht op 10-02-2019 14:27
12.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sleutelhuis schreef:
12-05-2019 16:24
Je kunt ook aangeven dat je geen toestemming kreeg toch? Ook dan krijg je een x bedrag.
Ja dat zag ik achteraf maar dan had ik n9g een foto moeten maken van de winkel van buiten en dat had ik niet gedaan.
Alle reacties Link kopieren
2 sportcafe checks gedaan, deze waren allebei gesloten, toch een mooi bedrag en weer extra punten op weg naar level 3! Bij de appie nog een John West opdracht.
Alle reacties Link kopieren
mallebeppie schreef:
12-05-2019 16:57
Girasole, bij de sportcafe check: rammel je dan aan elke deur om te zien of een locatie echt open of gesloten is?

Hier leken een aantal locaties gesloten, maar heb ook niet aan de deur gezeten. Hier maar liefst ruim 20 locaties in de buurt.
Jeetje joh, 20 locaties? Hier maar 3. 2 daarvan waren gesloten, nr 3 is in een voetbalkantine en daar ga je als buitenstaander toch niet zomaar naar binnen😱
Alle reacties Link kopieren
Zo’n voetbalkantine ofzo vind ik juist makkelijk. Daar lopen op een wedstrijddag ook een hoop spelers en ‘aanhang’ van bezoekende clubs rond en val je dus totaal niet op.

Hier in de (ruime) buurt waren ook best veel checks, maar je bent natuurlijk beperkt in de tijd want je moet ook nog van de een naar de ander rijden.
Maar goed, ik heb er best veel gedaan vandaag.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
12-05-2019 18:50
Zo’n voetbalkantine ofzo vind ik juist makkelijk. Daar lopen op een wedstrijddag ook een hoop spelers en ‘aanhang’ van bezoekende clubs rond en val je dus totaal niet op.

Hier in de (ruime) buurt waren ook best veel checks, maar je bent natuurlijk beperkt in de tijd want je moet ook nog van de een naar de ander rijden.
Maar goed, ik heb er best veel gedaan vandaag.
Hele kleine gemeenschap hier en die voetbalkantine is echt een plaats waar ik nooit kom maar wel de helft me kent. Zou me daar echt niet prettig voelen! Een cafe ofzo kan je even naar binnen een een drankje doen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Dan is het inderdaad wel anders, als je in een ons-kent-ons dorp woont.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
12-05-2019 19:24
Dan is het inderdaad wel anders, als je in een ons-kent-ons dorp woont.
Ja en in zo'n dorp woon ik dus😁😁
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog 54 invites weg te geven dus wie er 1 wil.....
Hoe gaat het roamlers? Beetje karig aanbod hier momenteel. Idem voor smartspotter.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, het is deze week heel mager.
Alle reacties Link kopieren
vakantieistop schreef:
12-05-2019 20:35
Ik heb nog 54 invites weg te geven dus wie er 1 wil.....

54?
Welk level ben je en hoeveel mag je er per level weggeven?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net een level omhoog en kan er nu 4 weggeven.
Alle reacties Link kopieren
Als je naar bv level 8 gaat krijg je 8 invites, ga je naar 9 krijg je er 9 enz. Ik ben nu level 16.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naar level 6 gegaan en kreeg er 4
Alle reacties Link kopieren
Genoeg te doen deze week!
Alle reacties Link kopieren
Genoeg te doen ja, helaas een opdracht afgekeurd waar ik een half uur mee bezig ben geweest omdat ik net de stelling op 1 foto niet helemaal er op had gezet. Dom van mezelf natuurlijk, maar motiveerde niet echt.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is altijd zuur.
Afgelopen week begonnen (met dank aan een invite van een lieve forumster) en als een malle naar level 2. Maar vind het lastig om ongemerkt foto's te maken, vanochtend in de plaatselijke AH had ik binnen 2 minuten een medewerkster naast me staan. Hoe gaan jullie daar mee om?

En ik las een aantal pagina's terug iets over reviews schrijven, dat lijkt me leuk! Komt er vanzelf iets over in de app te staan of moet ik daar zelf actie op ondernemen?
Hallo,

Is er iemand die toevallig een invite heeft voor mij? Ik wil er dolgraag fanatiek mee aan de slag, maar dat gaat helaas niet zonder een invite! Dus wie er één over hebt? Ik stel mij verkiesbaar ;-)
Alle reacties Link kopieren
Gooischevrouw schreef:
22-05-2019 21:39
Hallo,

Is er iemand die toevallig een invite heeft voor mij? Ik wil er dolgraag fanatiek mee aan de slag, maar dat gaat helaas niet zonder een invite! Dus wie er één over hebt? Ik stel mij verkiesbaar ;-)
Als je mij een pb stuurt met je mailadres komt ie jouw kant op
Alle reacties Link kopieren
@Lola lily: voor de reviews krijg je alleen een product waar je iets over moet schrijven, dat levert verder niks op.
Dat soort dingen popt vanzelf op bij experience; maar komen niet echt frequent voor (lees: bijna nooit)
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
22-05-2019 20:10
Genoeg te doen deze week!

Ik vind de opdrachten niet echt interessant. Voor 2,- moet je 3 foto’s van 15 verschillende producten maken. Dat vind ik voor dat geld te veel werk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik had diverse opdrachten tussen de €7 en €10

15 foto’s maken voor €2 doe ik ook niet
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
22-05-2019 22:57
Ik had diverse opdrachten tussen de €7 en €10

15 foto’s maken voor €2 doe ik ook niet

45 foto’s hè? 3 foto’s per product en dan 15 producten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat is de barcode check; die is echt onzinnig.

Er is bij mij keus genoeg uit andere checks die meer opleveren.
Gisteren groente conserven bij de Jumbo voor €8,50, een tv beugel check bij BCC voor €8, nog iets bij Coop voor dat bedrag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven