Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 11

25-05-2019 10:15 4052 berichten
Het vervolg op deel 10 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

[/
NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Maya8829-101931/33Gestart in december 2017. Langere cyclussen (35+)
Zonnetje1989 14-11 15301e kindje
Mallelein17-111132/371e kindje, miskraam in december '18
AmericanGirl1983?1735/36IUI ronde 5 - Geen bijzonderheden uit onderzoeken
Mies22?1729/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn)
Maída?123/311e kindje, geen idee van cyclus
Lynntje22?327/27Geen
Maillootje?328/32Geen
Bacon?529/31Gestart in oktober 2018, toen al twee jaar geen pil, gemiddeld om de 7 maanden een menstruatie. Geen cyclus dus. Nu puregon en pregnyl. Voor mij 2e kindje, vriend 1e
Vanessakusje1987?1432/452e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

:cheer2: Zwanger in augustus! :cheer2:
Karavaan
Troela89 :redrose:
Kirstenvdveen :redrose:
Flamingos

:cheer2: Zwanger in september! :cheer2:
OkkiePetite

:cheer2: Zwanger in oktober! :cheer2:
Babyboom
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 25-10-2019 14:08
43.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Super Frozen!
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik voel me echt even zo’n zeur. Ik maak me zo’n zorgen. :( Kan je een vk bellen met 5-2 weken? Of is dat heel raar? Ik heb het gevoel dat ik gewoon moet afwachten, maar het houdt me de hele dag bezig. Ik voel me er zo rot onder.
Jaaaaa Frozen! 🎉 wat fijn!!

Stippel; helaas niet.. ik heb te horen gekregen in een gesprek dat vorige bevalling gewoon heel onhandig is gegaan waardoor het dus eigenlijk hele domme pech was dat ik onder narcose moest.. dat had eigenlijk niet gehoeven. Kortom; grote kans dat als ik voor vaginaal bevallen kies mét pijnstilling (want dat is dan de kanttekening) het ten eerste überhaupt lukt en ten tweede dat áls het een keizersnede wordt een ruggenprik gewoon prima werkt en ik er dus als of bij kan zijn. Ik weet dus voor geen meter meer wat ik nu moet kiezen en heb het gevoel dat ik enorm achterloop in voorbereiding.. geen pufcursus of yoga of wat dan ook ingezet tot nu toe, omdat ik uitging van een keizersnede en nu ineens het gevoel dat er nog van alles moet 😑

Iemand ervaring hier met zowel keizersnede als vaginaal bevallen? Of ken je ervaring van iemand? Lastig zo..
Ah lieve Tinkel; tuuuuurlihk kun je die bellen! Gewoon doen en eerlijk zeggen dat het je allemaal teveel is. Hart luchten kan nooit kwaad en dan hoor je meteen of ze iets voor je kunnen of je inderdaad moet wachten. Pak je telefoon; daar zijn ze voor! (En als ze daarover klagen dan zoek je er eentje die wel luistert!) 😘
Alle reacties Link kopieren
Nou heb gebeld. Ik hoefde me helemaal niet bezwaard te voelen. Ik mag straks langskomen. Ik vraag me af wat ze überhaupt kunnen zien.
Alle reacties Link kopieren
Tinkeltje33 schreef:
27-05-2019 13:44
Nou heb gebeld. Ik hoefde me helemaal niet bezwaard te voelen. Ik mag straks langskomen. Ik vraag me af wat ze überhaupt kunnen zien.
Maar wel heel fijn dat ze even tijd voor je maken! Hou je taai :hug:

Krampen en buikpijn zijn trouwens heel normale verschijnselen. Ik had en heb ook altijd krampen door de groei. Buikpijn vooral in het eerste trimester doordat m’n darmen plat lagen (door de progestron). Heb je ook last van verstopping?
starsuus wijzigde dit bericht op 27-05-2019 13:59
29.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Koekoekk een van mijn beste vriendinnen had bij de eerste een keizersnede en is daarna twee keer succesvol vaginaal bevallen. Het valt dus te proberen!

En Frozen wat fijn!! Gefeliciteerd! :heart:
starsuus wijzigde dit bericht op 27-05-2019 13:57
14.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tinkel hoe laat mag je? Ik denk dat ze nog niet heel veel kunnen zien, maar een dooierzakje lijkt me dat je dat wel zou kunnen zien nu.
Ik ga duimen voor je Meis!
Oh en die pijn in je buik dat hoort er gewoon bij, ik heb het nu ook en bij ons was er een kloppend hartje te zien. Wanneer ik druk ben geweest lijkt het ook erger te worden.

Pff koekoek ik begrijp je frustratie. Ik heb het zelf beide niet meegemaakt dus ik kan je helaas niet helpen. Maar volg je gevoel en doe wat voor jou goed voelt.

vanessa :hug:

naatje ik hoop ook voor jullie dat het deze ronde weer raak is. Ik duim extra hard. Hou je het een beetje vol op het wachtbankje?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie eindelijk weer terug gevonden. Bij mij stond de hele tijd deze topic nog op slot. Bleek ik niet ingelogd te zijn :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Het zag er goed uit. Het beeld kwam overeen met 5 weken. Er was een ring te zien met in het midden een wit stipje. Er was nog geen hartslag te zien. Geen tekenen van een miskraam, ben helemaal opgelucht.

Ze vertelde ook dat die krampen bij een tweede vaak heftiger zijn dan bij de eerste en dat het nog wel tot 10 weken kan duren.
Alle reacties Link kopieren
@Tinkeltje Wat fijn dat alles er goed uit zag!! Hopelijk geeft het je wat rust. Mag je nu volgende week woensdag weer terug komen?

@Frozen Jaaaaaaaaa fantastisch nieuws meis :cheer: :heart:

@Koekoekk Wat waardeloos zeg... Kan me voorstellen dat je ook niet meer weet waar je goed aan doet. Heb geen advies. Denk dat je vooral je hart moet volgen. Hopelijk krijg je hier nog wat tips en kun je een keuze maken waar je 100% achter staat

Hier vanmiddag weer een echo gehad. Zo waanzinnig bijzonder... Een echt minimensje is het met een romp, hoofd, armen en benen :flirting: Hartje klopte ook prachtig en hij/ zij bewoog ook. Echt ik kan mijn geluk niet op :love: En als klap op de vuurpijl ook nog bijna een week vooruit gezet :cheer: Dus nu 10+3 en zo gaat het lekker snel :yes:
O lieve meiden, wat gun ik jullie stuk voor stuk dit fantastische gevoel!!! :hug: Hoop echt dat mijn verhaal anderen hoop en positivieit kan geven.
Alle reacties Link kopieren
Frozen, Stippel en Tinkel wat fijn dat het er bij jullie allemaal goed uitzag!!!! :cheer:

Kan wel even wat positiviteit gebruiken..

Helaas dames jullie hoeven hier morgenochtend niet voor spannend nieuws te kijken. Al m'n positieve vibes van vannacht zijn weg. Vanmiddag begon het bruinverlies al met de knallende koppijn die ik oh zo goed herken weet ik al dat ik over een paar dagen ongesteld ga worden. Man, wat een teleurstelling weer zeg. Zat op m'n werk en moest nog wat overleggen in, kon m'n hoofd er echt niet bij houden.. WIlde vooral heel hard gaan janken..

Hardloop, bij jou nog steeds geen bruinverlies??

EN moos, hoe ging het vandaag? Ben heel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh lieve Stippel toch, zo zo blij voor je! Heerlijk gevoel hè! Hou maar lekker vast die roze wolk!

Tinkel wat fijn dat je meteen terecht kon! En alles ziet er dus gewoon gied uit, wat fijn!!!

Ik heb redelijk last van mijn darmen en was vanmorgen gewoon weer net zo brak als na een avondje de bar leegzuipen hoor!
Nu 5 dpo en gisteravond na het vrijen wel weer wat bloedverlies maar dat is daarna ook meteen over, is echt contactbloeding.
En ik weet t allemaal niet meer. Ik weet het ene moment zeker dat ik nooit meer zwanger word en dan het andere moment denk ik zeker te weten weer van alles te voelen.
Over een week pas testen pffff duurt lang. Vorige keer had ik bruinverlies op 8 , benieuwd of er nu iets gaat gebeuren...

Een goed ding in elk geval wat de laatste mk heeft gebracht: mijn borsten die met een cupmaat gegroeid zijn en waar mijn man echt niet van af kan blijven! Ik vind ze niet mooi, ze passen niet bij me, afgelopen tijd gegroeid van A naar C cup door alle zwangerschapshormonen, maargoed ons seksleven is geweldig op t moment hahaha dus prima dan maar. :moon:
Alle reacties Link kopieren
Oh en Koekkoek ik alleen vaginaal bevallen dus kan je geen advies geven. Snap dat je t ook niet meer weet nu :hug:
Maar dat puffen: heb ik ook maar 1 lesje van gevolgd hè, en ze helpen je ook gewoon met puffen als je daar ligt! Ze laten je echt niet aan je lot over. Soms vergat ik even wat ik moest doen en dan kwamen ze naast me staan en zeiden hoe ik moest ademen. Dat komt echt wel goed hoor!
Vriendinnen van mij hebben niet eens een puf les gevolgd, die hadden een tutorial bekeken op YouTube en geloofden t wel.
Dus dat deel komt echt wel goed!!!
Alle reacties Link kopieren
@Nijn-tje Ach meisje toch :hug: :hug: :hug: Hopelijk zit je werkdag er snel op en kun je even lekker uithuilen in de armen van je vriend!

@Naatje2000 Whahaha das wel een mooie bijkomstigheid dan :lol: Dat brakke begon het vorige keer ook mee toch? Dat klinkt wel hoopvol!
Alle reacties Link kopieren
Lief van je Stippel, zit gelukkig nog even thuis te werken na m'n laatste afspraak.

Koekkoek, nee heb er ook geen ervaring mee. Maar met dat puffen komt t wel goed. Je kan evt nog wat yogalessen of minicursus volgen. Ik ben de vorige keer pas rond week 30 gestart (was 6 bijeenkomsten). die cursus was vooral gezellig. Aan de yoga heb ik wel echt wat gehad wat betreft ademhaling enzo.

Naatje, oh ja dat heb ik ook zo: aan de ene kant denken ik ga never nooit meer zwanger worden (en dat ie ook nog goed gaat) en dan toch weer wat hoop hebben omdat je wat voelt. Het is voor de mannen toch echt anders he, die voelen het allemaal niet. En mooie bijkomstigheid voor je vriend wat betreft je boobies;-) Hier mogen ze van mij ook wel dit formaat houden:-)) Net iets voller dan normaal!

En geweldig die vriendinnen die via youtube even kijken hoe ze moeten puffen :-D Helemaal van deze tijd;-)
Alle reacties Link kopieren
@Nijn, he shit. Balen van het bruine verlies. Nu even lekker bij je vriend kunnen uithuilen?

@Stippel, super dat de echo zo mooi was, zo blij voor jullie!

@Naatje, niet prettig dat je zo brak voelt. Hoop dat het snel wat beter word. Haha, mannen en borsten.

Sorry als ik nog mensen vergeet, teveel om te lezen, te weinig rust in mijn hoofd.

Hier nog geen bruin verlies. Tepels deden vannacht ineens heel zeer. Nu niet meer zo, alleen nog gevoelig. Af en aan krampen laag in mijn buik, maar kan niet plaatsen of ze van mijn darmen komen of baarmoeder. Ik weet het niet hoor, snap vrij weinig van mijn lichaam. Hoop maar dat ik in ieder geval ongesteld word dan, niet dat mijn lichaam weer helemaal van slag is.
Alle reacties Link kopieren
Nijntje ja mooi toch? Ik heb wel eens de geiser bijgevuld aan de hand van een YouTube filmpje zelfs...voor een super a technisch iemand als ik zegt dat veel over de kwaliteit van die filmpjes die daarop staan hoor!

En balen Meis dat je denkt dat je ongesteldheid er weer aan komt!
:hug:

We hebben t ook niet makkelijk allemaal die wachtweken hè....
Alle reacties Link kopieren
nijn hè wat balen Meis. Snap best dat je het liefst een potje zou willen huilen. Wat fijn dat je vanmiddag naar huis kon gaan. Is je man een beetje lief voor je?
Alle reacties Link kopieren
Ah Hardloop wat naar toch die onzekerheid! :hug:
Nijn bah wat naar :hug:

Tinkel en stippel jaaaa wat goed! Ohh en stippel een week vooruit wauw!

Dank voor het meedenken, de knuffels en de tips dames! Fijn om even te kunnen delen. Maar eens verdiepen in hoe of wat de komende week..
Alle reacties Link kopieren
Even ego.
Vandaag 6 dpo...wat duurt die Wachtbank weer lang zeg...gisteren heel klein beetje roze slijm en nu weer weg.
Vorige keer innesteling en bruinverlies op 8 dpo tot 10 dpo met op 9 dpo brakke gevoel weg en opgejaagd gevoel, bruin ging van rood en weer naar bruin, 10 dpo een kloppend gevoel in mijn baarmoeder en bruinverlies hield op en 12 dpo positieve test. Dus achteraf wel heel duidelijk tekenen dat ik zwanger was!

Stippel dat brakke gevoel heb ik elke maand, zwanger of niet, vanaf ei tot aan NOD. Vorige ronde stopte het brakke gevoel rond de innesteling, dat maakte het anders dan anders, normaal stopt het pas als ik ongesteld word.
Alle reacties Link kopieren
:hug: nijn

Tink fijn dat het voor zo ver goed zat! Bellen mag altijd he.

Stippel mooi nieuws.

Hardloop ben benieuwd hoe t afloopt.

Naat ik had dat ook. van niets na 2 zwangerschappen erg mooi.
Toen zwanger van ons dochtertje en na 9 mnd gekolft te hebben en nu al ruim 7 mnd later.. weinig van over.
Zelf vind ik t wel jammer. Maar tis niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Man stippel wat ben ik blij voor jou en je man schat! En dan ook nog een dikke week voorruit gezet, wauw.
Je bericht geeft hoop.

Naat, hoe is het nu met jou?
Nog een paar dagen en dan mag je testen.

Koekkoek, wat spannend allemaal zo voor jou.
Hoe voel je je verder en hoe ver ben je nu?

Connie, je pb niet ontvangen?
Wil je even checken? Thanks babe! :-D
Nijn, ik baal echt voor jou meis.
Hoe is je bruinverlies vandaag?

Frozen en tinkel, zo blij voor jullie :flirting:

Even korte update;
Hier echt heel erg veel bloedverlies. Denk bijna dat het goed is om eerst maar eens even ongesteld te zijn ipv er meteen weer voor te gaan.

Heerlijke tijd samen met man gehad en begin juli onderzoek in echo met een camera en helaas wel even aan de pil, omdat het precies tijdens mn eisprong is en dan is je baarmoederslijmvlies niet zoals ze hem willen. Tijd later volgt het behandelplan.

Starsuus, eigenlijk gaf de gyn hetzelfde aan als jij had gezegd.
Ze zei, jullie worden heel snel zwanger.
Het kan zijn dat mn bm niet selectief genoeg is en daarvoor ook de niet goede embryo’s laat innestelen waardoor er een miskraam ontstaat.(kan maar hoeft niet).
Alle reacties Link kopieren
Even egopost,

Vanochtend beetje bruin bloedverlies. Nog niet heel donker maar duidelijk bruin. Dus ik denk dat menstruatie er aan komt. Aan de ene kant enorm balen, aan de andere kant lijkt me lijf het dan wel normaler op te pakken nu bruin verlies pas op 14dpo begint.

Hopelijk dan wel gewoon morgen of overmorgen echt ongesteld, niet dat dit dan ineens langer op zich laat wachten. Maar als dat wel gewoon zo is, dan is mijn lijf dus toch beter af bij minder koolhydraten, en daar word ik dan wel weer blij van. Dat ik zelf ook iets kan doen :) Wel benieuwd wat het ziekenhuis wilt gaan doen met medicatie, weer gewoon 100 mg met kans op weer 3 of naar 50 mg met kans dat er niks gebeurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven