Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
31-05-2019 14:00
Ben ik de enige die vind dat Nespresso geen koffie is? ;-D

Dat heb ik dan weer met Senseo.
Star² schreef:
31-05-2019 14:04
Dat heb ik dan weer met Senseo.

Senseo hebben we ook gehad. Alle pads geprobeerd, geeneen lekker. Vandaar weggedaan en nu een Nespresso naast het filterapparaat.
Ik drink filterkoffie en de gebruikte filters gooi ik in mijn compostvat. Ik wil heel graag een Nespresso of nog beter, zo'n lekkere tassimo, maar gezien de hoeveelheid afval heb ik daar vanaf gezien. Dan voel ik me beter als ik naar een Canarisch eiland vlieg.
Betty_Slocombe schreef:
31-05-2019 14:12
Ik drink filterkoffie en de gebruikte filters gooi ik in mijn compostvat. Ik wil heel graag een Nespresso of nog beter, zo'n lekkere tassimo, maar gezien de hoeveelheid afval heb ik daar vanaf gezien. Dan voel ik me beter als ik naar een Canarisch eiland vlieg.

Daar heb je wel een punt ja. Ik gebruik de cupjes ook niet veel.

Ik strooi de filterkoffieprut altijd uit rond mijn hosta's. Schijnt de slakken een beetje weg te houden.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 31-05-2019 14:18
11.50% gewijzigd
Ik heb een perculator. Heerlijke koffie.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
31-05-2019 14:04
Dat heb ik dan weer met Senseo.
Die vind ik inderdaad nog erger!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
31-05-2019 14:15
Ik heb een perculator. Heerlijke koffie.
Dat is het betere werk! Die heb ik ook, maar meestal maak ik een kan door handmatig net niet kokend water (Quooker) over gemalen boontjes van de branderij te schenken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt makkelijk, als er maar cafeïne in zit ben ik tevreden.

Voor degenen die zich afvragen uit welk materiaal ik ‘gesneden’ ben:
Sloten koffie in alle varianten en wolken teer. Aangevuld met een lullig goedmaakappeltje voor de vitamines.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
31-05-2019 14:23
Ik ben echt makkelijk, als er maar cafeïne in zit ben ik tevreden.

Voor degenen die zich afvragen uit welk materiaal ik ‘gesneden’ ben:
Sloten koffie in alle varianten en wolken teer. Aangevuld met een lullig goedmaakappeltje voor de vitamines.

:rofl:
Oudblond schreef:
31-05-2019 14:21
Dat is het betere werk! Die heb ik ook, maar meestal maak ik een kan door handmatig net niet kokend water (Quooker) over gemalen boontjes van de branderij te schenken.

Wij zijn maar met zijn tweetjes meestal, dus een kan is niet nodig. Perculatorkoffie met opgeschuimde melk, heerlijk.
Pipistrello schreef:
31-05-2019 12:27
Ja heb jij weer gelijk aan maar ik heb zooo geen zin aan dat gedoe. Ik heb al een nieuwe besteld bij Mediamarkt en die wordt morgen bezorgd.
Ga vooral zo door met positief forummen. ;-D
feow schreef:
31-05-2019 14:23
Ik ben echt makkelijk, als er maar cafeïne in zit ben ik tevreden.

Voor degenen die zich afvragen uit welk materiaal ik ‘gesneden’ ben:
Sloten koffie in alle varianten en wolken teer. Aangevuld met een lullig goedmaakappeltje voor de vitamines.
Je lijkt mij wel, behalve dat goedmaakappeltje, daar gebruik ik vitaminetabletten voor.
ThunderassMan schreef:
31-05-2019 14:33
Ga vooral zo door met positief forummen. ;-D
Jammer dat jij geen mod bent. Zouden we wel kunnen gebruiken, een mod die gevoelig is voor complimenten. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Onze espressomachine maalt bonen. En heeft een melkopschuimer.

Dus :)
Jawlensky schreef:
31-05-2019 14:39
Jammer dat jij geen mod bent. Zouden we wel kunnen gebruiken, een mod die gevoelig is voor complimenten. :proud:
Ik zal eens een open sollicitatie doen. Niet via mail natuurlijk; die komen nooit aan, schijnt.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
31-05-2019 14:04
Dat heb ik dan weer met Senseo.
Eensch, Senseo is echt smerige koffie, moet ik echt wanhopig zijn wil ik dat drinken...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
ThunderassMan schreef:
31-05-2019 14:51
Ik zal eens een open sollicitatie doen. Niet via mail natuurlijk; die komen nooit aan, schijnt.
Geef maar een gil als je een referentie nodig hebt :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
31-05-2019 13:28
Ik hou eigenlijk helemaal niet van koffie. Maak meestal een beker warme melk en dan doe ik daar een shotje caramelito en heeeeel veel suiker in. En verder is het voor bezoek, maar dat heb ik bijna nooit want ik hou niet van mensen.

Ik vermoed dat mijn apparaat heel lang meegaat ;-D
O_O
Dat is vergif hè.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
31-05-2019 14:00
Ben ik de enige die vind dat Nespresso geen koffie is? ;-D
Ik hou niet van koffie, dus ik heb geen idee. :roll:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
31-05-2019 15:02
Ik hou niet van koffie, dus ik heb geen idee. :roll:
:O
Solomio schreef:
31-05-2019 15:02
Ik hou niet van koffie, dus ik heb geen idee. :roll:
:HA: :rofl:

En je volgende nick wordt Pinokkio?
Alle reacties Link kopieren
ThunderassMan schreef:
31-05-2019 15:15
:HA: :rofl:

En je volgende nick wordt Pinokkio?
Tja, en toch is het zo.

Ik hou alleen van koffie als er heel veel melk en zoetstof inzit en dan maakt het verder niet uit of het Nespresso of bonenkoffie is.

Liefst drink ik ook nog decaf.

Ik zeg altijd dat ik eigenlijk niet van koffie hou en dan bedoel ik wat de meeste mensen onder koffie verstaan: zwart en sterk. Brrrrrrrrrrrrr.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik :heart: zwart en sterk.
Alle reacties Link kopieren
Jawlensky schreef:
31-05-2019 15:21
Ik :heart: zwart en sterk.
Ik licht en slap. ;-)
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
31-05-2019 15:21
Ik licht en slap. ;-)
Ooit maakte ik kennis met de ouders van mijn eerste vriendje. Er werd me koffie of thee aangeboden. Koffie graag. Zitten we in de tuin, komt zijn moeder met een glazen kan aan met een doorschijnende vloeistof. En in mijn zenuwachtigheid zei ik 'thee, ook lekker!'.... Is nooit meer goed gekomen. Misschien maar goed, want anders was ik nog steeds afwaswater aan het drinken bij de schoonouders.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven