Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
LieveMona schreef:
03-06-2019 21:13
Ik vind Matthy wel weer een beetje overdreven reageren op de reactie van Aleksandra. Ze zei op zich niet zo veel bijzonders en maakt er niet een zwaar drama van. Snap haar ergens wel.
Hij had het prettiger gevonden als ze had geroepen: 'Ga je gang, ik vind het helemaal prima.' Maar hij ging zelf het gesprek met haar aan en toen kreeg hij eerlijk antwoord.
Grappig, ik vind echt dat Aleksandra superoverdreven reageert. Ze waren nog hartstikke aan het aftasten en nog helemaal niet zo close. Je weet ook dat dat kan gebeuren als je meedoet aan dit programma. Ik snap wel dat ze ervan baalt, maar ze zit echt de hele tijd te janken, ik word er naar van. :P 'Het doet mij zo'n pijn als ik jullie samen in bed zie liggen....' Ze doet net alsof ze al jaren getrouwd zijn.
Daffodil- schreef:
03-06-2019 10:40
En die Denzel met zijn 'ik wilt, zij wilt, hij wilt.
Ik kan daar echt over vallen. Als ik een man date die zo slordig NL praat vol grammaticale fouten dan knap ik daar echt op af.
Hahah!

Maar die aleksandra wat een drama queen na 1 week al! Mathy keek echt van wtf, ik snap Mathy helemaal nu. Hij is afgeknapt.

Vind Lotte toch wel een leuke deelneemster. Ze speelt het spel mee , lekker flirten met
Jarne.

Vind die nieuwe Rowena een knap meid en lijkt me ook wel niet zo een domme.

Kaat vond ik ergens zielig. Hoezo vind niemand haar leuk ??? Wtf

Melanhy zoals meeste wat een vreselijk stem.

Sebastiana heb ik het idee gaat een keer knallen als een bom tegen haar match. Stiekem hoop ik dat ook :-D

Maar vind het eigenlijk heel oppervlakkig allemaal. Maar kijk wel.
Alle reacties Link kopieren
Sebastiana vindt Martin leuker dan omgekeerd. Zij is smoorverliefd, maar hij niet echt. Hij laat het zich wel aanleunen allemaal. Ben benieuwd waar dit heengaat. Dit heeft echt potentie voor drama. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Dat infantiele geklap steeds om alles zit ook flink in mijn allergie. Echt stop daar eens mee!

Verder is het enige goede aan deze toestand de gekozen achtergrond muziek. De rest is om te janken.
Alle reacties Link kopieren
Lotte: "En ik zei heel schattig...nee..nee...neee" en giechelt nog even door hoe 'leuk' ze dat zei.

:-?
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
04-06-2019 13:24
Lotte: "En ik zei heel schattig...nee..nee...neee" en giechelt nog even door hoe 'leuk' ze dat zei.

:-?
En dat voor een kus op de wang. Serieus Disneyprinsessenmateriaal.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Waar is die nieuwe Amerikaanse of Engelse versie van Love Island te zien? Dus niet de ouwe want die heb ik allemaal op videoland al gebinge-watched maar echt die nieuwe waar nu dingen van op insta staan. De allernieuwste dus.
Daffodil- schreef:
04-06-2019 17:39
Waar is die nieuwe Amerikaanse of Engelse versie van Love Island te zien? Dus niet de ouwe want die heb ik allemaal op videoland al gebinge-watched maar echt die nieuwe waar nu dingen van op insta staan. De allernieuwste dus.
Ja ik wil het ook weten. Zin in!!
Alle reacties Link kopieren
Matty speelt ook een vies spelletje. Aleksanandra mag niet zoenen maar hij wel en ondertussen zeggen tegen rowena dat hij haar wil... vind hem een eng mannetje.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa ik kijk ook hoor! :hello:
Wat leuk dat hier een topic over is, ik dacht echt dat ik de enige was. (Hoorde dat de kijkcijfers echt dra-ma-tisch zijn... :-? )
Vaucluse schreef:
04-06-2019 21:06
Jaaaaaa ik kijk ook hoor! :hello:
Wat leuk dat hier een topic over is, ik dacht echt dat ik de enige was. (Hoorde dat de kijkcijfers echt dra-ma-tisch zijn... :-? )
Ik ben uit verveling toch verder gaan kijken. Maar bij de andere love island moet het altijd even op gang komen. Na zo'n tien afl. Wordt het pas leuk.
Wat een gelul van Mattie zeg. Gewoon een excuus om met Alexandra te stoppen.
Ikkuz schreef:
04-06-2019 21:55
Wat een gelul van Mattie zeg. Gewoon een excuus om met Alexandra te stoppen.
Haha maar die Aleksansdra is ook hard leers.

Maar die nieuwe jankt al na 2 dagen. Kan me niet voorstellen dat je dat doet. Denk toch dat het deels acteren is!?
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
04-06-2019 21:00
Matty speelt ook een vies spelletje. Aleksanandra mag niet zoenen maar hij wel en ondertussen zeggen tegen rowena dat hij haar wil... vind hem een eng mannetje.
Mattie viel me echt vies tegen vanavond. Eerst dat passief agressieve gezeur tegen Aleksandra van 'Nee, ik vind dat niet erg, iedereen maakt z'n eigen keuzes', vervolgens heel veel drama omdat meerdere meiden hem willen.. en eerst en bondje sluiten met Melany en vervolgens weer met Rowena.
Hij is wel een beetje laf bezig, hoor.

En Rowena moet na anderhalve dag al janken. Tere zieltjes allemaal. Prinsjes en prinsesjes. Als het even niet gaat zoals ze voor ogen hadden, zijn ze van het padje.
Ilovefairytales schreef:
04-06-2019 22:08
Haha maar die Aleksansdra is ook hard leers.

Maar die nieuwe jankt al na 2 dagen. Kan me niet voorstellen dat je dat doet. Denk toch dat het deels acteren is!?
In de andere villa's toen ook. Het is veel intenser dan de realiteit.. blijkt.
Dat benoemden ze ook erg vaak.

Ja Alexandra heeft geen eigenwaarde. Typisch voorbeeld van bindingsangst en verlatingsangst.

En die nieuwe..ja bizar al zo na twee dagen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het even een paar dagen niet gekeken maar op RTL kan je dus altijd tot een week terug gratis kijken maar niet bij love island? Dan is het de volgende dag al betaald kijken, jammer weer.
Alhoewel je na 5 aflevering missen alsnog de draad oppakt. Er veranderde niks alleen dat Matthy met die Rowena is.
Matthy houdt Melany en Rowena aan het lijntje. En zelfs tegen Aleksandra is hij niet duidelijk. Wat een zachtgekookt ei zeg. Hopelijk zijn die vrouwen slimmer en staat hij straks alleen.
Verder gebeurt er geen zak.
watdachtjehiervan schreef:
05-06-2019 11:17
Matthy houdt Melany en Rowena aan het lijntje. En zelfs tegen Aleksandra is hij niet duidelijk. Wat een zachtgekookt ei zeg. Hopelijk zijn die vrouwen slimmer en staat hij straks alleen.
Verder gebeurt er geen zak.
En verliefde Sebas...
Martin kijkt het aan lijkt wel die vindt het wel lekker zo een blije mooie meid.
Of zou het spel zijn?
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
04-06-2019 22:22

En Rowena moet na anderhalve dag al janken. Tere zieltjes allemaal. Prinsjes en prinsesjes. Als het even niet gaat zoals ze voor ogen hadden, zijn ze van het padje.

Ja, die vrouwen zijn wel allemaal huilebalken zeg. Alsof ze een relatie van jaren hebben met zo'n gast. De mannen zijn een stuk relaxter.
Alle reacties Link kopieren
Aleksandra vliegt emotioneel alle kanten uit. Niet erg slim om voor Matthy's neus met een ander te gaan zoenen als ze hem terugwil. En dan weer janken omdat hij jaloers reageerde. Dat was toch precies de bedoeling?
Alle reacties Link kopieren
Nou over Matthy en Rowena ben ik helemaal heen.

Matthy begrijpt nog niet dat niet kiezen ook een keuze is. En Rowena zet gelijk alles in.

Het liefst zie ik Melany en Matthy, maar ik kan me voorstellen dat Melany dat bij nader inzien niet zo ziet zitten.

Alexandra knapt wel op van de vrijgezellige status.

Ik ben benieuwd wie er als eerste naar huis gaat.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ilovefairytales schreef:
05-06-2019 11:31
En verliefde Sebas...
Echt? Ik heb dat gemist. Ik kijk niet iedere dag. Maar dan is hij helemaal raar.
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
05-06-2019 12:03
Aleksandra vliegt emotioneel alle kanten uit. Niet erg slim om voor Matthy's neus met een ander te gaan zoenen als ze hem terugwil. En dan weer janken omdat hij jaloers reageerde. Dat was toch precies de bedoeling?
Nou ja, hij neemt nu nog meer afstand en dat wil je toch meestal niet bereiken als je iemand jaloers wil maken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
05-06-2019 15:50
Nou ja, hij neemt nu nog meer afstand en dat wil je toch meestal niet bereiken als je iemand jaloers wil maken.

Nee precies. Ze hoopte dat het hem deed beseffen hoeveel hij om haar geeft. En dat deed het misschien ook wel, maar dat pakte even anders uit. De meeste mannen gooien dan de deur dicht, hoe onredelijk dat ook is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven