Werk & Studie alle pijlers

Acties van patiënten en zwarte humor op werk

31-05-2019 19:28 415 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een gesprek op napraat en omdat het daar wat ongepast begint te worden een topic over acties van patienten/cliënten en zwarte humor op werk.
overig/napraattopic-deel-112/list_messages/442965/41


Bijvoorbeeld een patiënt die bedenkt dat iets inslikken wel een goed idee is en dat je zo een enkeltje of retourtje seh krijgt en dan het verkeerde te hebben geslikt en in plaats daarvan een bekertje melk krijgt.

Een poging doen tot gordijn spelen en geen rekening houden met het feit dat de rails ontworpen zijn voor de psychiatrie en dus bij een bepaald gewicht naar beneden komen.


Brand maar los mensen. :D
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Manta schreef:
08-06-2019 00:02
Ik denk dat je mensen met een verstandelijke beperking bedoeld.
O_o
Echt hè.
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
08-06-2019 00:02
Ik denk dat je mensen met een verstandelijke beperking bedoeld.
Nu je het zo zegt, even een vraagje, overdenking. Waarom kunnen mensen wel lichamelijk gehandicapt zijn, maar niet geestelijk? Of is er voor er voor een gehandicapte intussen ook een nieuw woord bedacht wat ik gemist heb?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
08-06-2019 00:17
Nu je het zo zegt, even een vraagje, overdenking. Waarom kunnen mensen wel lichamelijk gehandicapt zijn, maar niet geestelijk? Of is er voor er voor een gehandicapte intussen ook een nieuw woord bedacht wat ik gemist heb?
Gehandicapt mag helemaal niet. Een persoon met een uitdaging is de gepaste term.

Braak.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
08-06-2019 00:22
Gehandicapt mag helemaal niet. Een persoon met een uitdaging is de gepaste term.

Braak.

Op dit forum zijn best wel wat mensen met een uitdaging op humoristisch gebied
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
08-06-2019 00:22
Gehandicapt mag helemaal niet. Een persoon met een uitdaging is de gepaste term.
Zo las ik laatst over een volwassene die kleiner was dan 1.40, dat dat iemand was met een verticale uitdaging...
sri-is-back-now wijzigde dit bericht op 08-06-2019 01:59
0.19% gewijzigd
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Sri-is-back-now schreef:
08-06-2019 01:05
Zo las ik laatst over een volwassene die kleiner was dan 1.40 dat dat iemand was met een verticale uitdaging...
:rofl:
Niq schreef:
07-06-2019 23:45
Ik vond die van jou ook weinig humoristich.
Ik had dan ook niets gepost. Ik zou het te herkenbaar vinden.
Waarom geef je niet gewoon antwoord?
Iemand met Down plast liggend in een urinaal. Wat is er zo bijzonder aan? Is dat normaal onmogelijk?
Oprechte vraag.
anoniem_370091 wijzigde dit bericht op 08-06-2019 01:34
8.67% gewijzigd
Orișa schreef:
08-06-2019 00:10
O_o
Ik werk met deze mensen en geestelijk is er niets mis. Verstandelijk wel. Misschien een kwestie van uitleg van woorden hoor, maar het voelt zo fout voor me om iemand zo te noemen.
Buiten dat is het een verouderde term.

Graag terug OT.
Manta schreef:
08-06-2019 01:29
Ik werk met deze mensen en geestelijk is er niets mis. Verstandelijk wel. Misschien een kwestie van uitleg van woorden hoor, maar het voelt zo fout voor me om iemand zo te noemen.
Buiten dat is het een verouderde term.

Graag terug OT.
Ze is een Belg. Dat verklaart alles.

En verder zeg ik gewoon verstandelijk beperkt, liefst afgekort tot LVB. Maar om er nou iemand om gaan te verbeteren.
Manta schreef:
08-06-2019 01:26
Ik had dan ook niets gepost. Ik zou het te herkenbaar vinden.
Waarom geef je niet gewoon antwoord?
Iemand met Down plast liggend in een urinaal. Wat is er zo bijzonder aan? Is dat normaal onmogelijk?
Oprechte vraag.
Je weet niet wat er gebeurt als je dat doet terwijl je op je rug ligt?
Manta schreef:
07-06-2019 20:35
Als je dat al wat vind heb je een rustig baantje. Waarom is dat bijzonder?
Het is hier een wedstrijd verpissen en alleen met een heftige baan mag je ‘grappige’ anekdotes posten?
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
08-06-2019 11:39
Je weet niet wat er gebeurt als je dat doet terwijl je op je rug ligt?
Mijn hemel, geef nou gewoon eens een keertje een normaal antwoord. Ze vraagt het toch gewoon.

Ik vraag me ook af waarom je niet op je rug kunt liggen om te plassen. Ik heb patiënten dat wel vaker zien doen en het werden niet ineens groene monsters ofzo.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Mijn hemel, het wordt er zo niet grappiger op. Maar voor de niet beelddenkers onder ons, wat denk je dat er gebeurt als je dit om je lul hangt en dan recht omhoog pist

Afbeelding
En zo gewoon vond ik het haar niet vragen.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
08-06-2019 01:40
En verder zeg ik gewoon verstandelijk beperkt, liefst afgekort tot LVB.

Lvb is de afkorting voor licht verstandelijk beperkt.
Liefdesverbriet.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
08-06-2019 12:53
Mijn hemel, het wordt er zo niet grappiger op. Maar voor de niet beelddenkers onder ons, wat denk je dat er gebeurt als je dit om je lul hangt en dan recht omhoog pist

Afbeelding
Dan krijg je een nat bed, dus aan de verpleging om de boel in de gaten te houden en desnoods te helpen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
En zo bijzonder is dat niet, want dat gebeurt dagelijks.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
08-06-2019 12:53
Mijn hemel, het wordt er zo niet grappiger op. Maar voor de niet beelddenkers onder ons, wat denk je dat er gebeurt als je dit om je lul hangt en dan recht omhoog pist

Afbeelding

Als je ‘m goed aanlegt moet je daarmee gewoon een droog bed kunnen houden hoor, daar is de vorm juist naar. Anders kon je gelijk wel een melkfles nemen.
.
Next.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
08-06-2019 13:00
En zo bijzonder is dat niet, want dat gebeurt dagelijks.
Dan doe je dus iets verkeerd...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Waar gaat dit topic over?
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
08-06-2019 13:06
Waar gaat dit topic over?
.
Elkaar afzeiken over werkervaringen.
Niet geschoten is altijd mis
Trotter schreef:
08-06-2019 12:54
Lvb is de afkorting voor licht verstandelijk beperkt.
Serieus? jeetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven