Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
De voice-over is wel echt iemand anders, hoor. Ik las ergens dat Love Island had geluisterd naar de kritiek op de voice-overs in beide landen. In België hebben ze nog wel dezelfde voice-over, maar die spreekt nu blijkbaar meer ABN en maakt minder platte grappen.
En in NL heeft iemand anders de schone taak gekregen de boel een beetje smeuïg aan elkaar te praten.
Ilovefairytales schreef:
06-06-2019 21:53
Ach die vindt Martin leuk omdat die zo schattig doet.
Ik heb het idee dat Martin en zij toch niet blijven bij elkaar.
Martin die navraagt hoe ze andere heeft gezoend.

Vind die Belg Sten toch zo leuk. Komt Chey aan met haar rustig aan gedrag.
“Er lag pressure voor mij, ik moet Stan zoenen Zodat hij goed gevoel krijgt”...

Geef die jongen toch een kans.
Hij is meer volwassen dan Chey. Ze doet heel stoer etc. Allemaal muurtjes.

Volgens mij is zij ook gecasht en zullen haar intenties anders zijn (meer bekendheid)?
Alle reacties Link kopieren
LieveMona ik zie het nu ja, ik had het opgezocht en kreeg dit:

"Daarom hebben de makers er nu voor gekozen om de voice-over aan te passen. Het zijn nog steeds dezelfde mannen die het programma aan elkaar praten, maar de 'goedkope' grapjes zijn minder. Ook heeft de Vlaamse stemacteur zijn stem aangepast naar 'Standaardnederlands' in plaats van een plat, Belgisch accent"

Dus vandaar..... maar hij klinkt idd totaal anders dus ik vond het al raar. Maar of het een verbetering is.. :?:
Alle reacties Link kopieren
Op de instagrampagina van Love Island staat dat er een nieuwe voice-over is.
...
Alle reacties Link kopieren
"Ik ben Loco Ro weet je" 🤣

Ohh, ik word oud :')
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
07-06-2019 00:28
"Ik ben Loco Ro weet je" 🤣

Ohh, ik word oud :')
Ja, echt! Ik vond het een beetje ongeloofwaardig.. Eerst het lieve meisje spelen en dan opeens de crazy bitch. Maar de rivaliteit tussen 'Ro' en 'Mel' zorgt in elk geval voor iets van opschudding in de tent. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben team Ro in dit conflict. Melany doet onschuldig, alsof zij "open en eerlijk" voor Mattie wilde gaan en dat Rowena hem voor haar neus weggekaapt heeft maar ze vergeet voor het gemak dat het dus blijkbaar oké was om zelf Aleksandra opzij te hoeken.
Je zag gisteren ook dat het gedoe de vrouwen in twee kampen verdeelt. Melany ging richting Lotte & Chey terwijl Seba en Aleksandra naar Rowena trokken.

Kortom, smullen :yum: en hopelijk escaleert het vanavond nog verder :devil:
Alle reacties Link kopieren
Ahhh ik vind de nieuwe Voiceover echt jammer. Je hoopt toch altijd op een soort J.P. van Lingo. Maar goed, ik ben duidelijk niet de doelgroep.

Loco Ro, serieus?! Wie zegt dat nou over zichzelf. En dan ook nog alsof het iets goeds is. Maar we gaan het meemaken blijkbaar.

Het blijft leuk om als kijker al lang te zien welke gevoelens en interesses er spelen terwijl de Islanders zelf nog alle kanten op denken te twijfelen.
Ik vond dat Matthy er opgelucht uitzag.

Ik heb echt te doen met Stenn met de, in mijn ogen, enorm berekenende Chey. Zodra er een mooie kerel binnen loopt die haar ziet zitten en die ze niet 'al kent' is ze weg. Ik geloof haar voor geen meter met haar 'ik begin Stenn toch echt leuk te vinden'.
Volgens mij zijn er nu 3 stellen die wel wat hebben met elkaar, en de rest moet het hebben van wat er nieuw binnenkomt.
Tijd voor nieuwe mensen!
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Ik begin het gelukkig wel steeds leuker te vinden, had ik bij de engelse versie ool wel ff voor nodig, je moet de mensen echt eerst wat leren kennen.
Zouden de kijkcijfers nog zo slecht zijn.?want ik zou het wel jammer vinden als het van de buis gehaald zou worden.
.
Alle reacties Link kopieren
malty schreef:
07-06-2019 21:00
Ik begin het gelukkig wel steeds leuker te vinden, had ik bij de engelse versie ool wel ff voor nodig, je moet de mensen echt eerst wat leren kennen.
Zouden de kijkcijfers nog zo slecht zijn.?want ik zou het wel jammer vinden als het van de buis gehaald zou worden.
Ik ben nu aan het terugkijken (gisteravond 90 days getrasht) en heel eerlijk.. ik kom er ook steeds meer in. Er wordt hier ook niet gemanipuleerd met beelden zoals in TI, dus vind het ook wat geloofwaardiger. Natuurlijk zitten die lui ook in zo'n programma om bekend te worden, maar je ziet nu toch wel een bepaalde onderlinge dynamiek ontstaan en dat vind ik niet zo ongezellig om naar te kijken.
Ben geen groupie van het programma, maar zoals ik zei, ik kom er wel beter in nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens dat Noah wel de volgende mag zijn die het eiland verlaat. Niemand vindt hem leuk en ik eigenlijk ook niet ;-)
Alle reacties Link kopieren
Vinden meer mensen trouwens dat Martin en Sebastiana een behoorlijk puberale verkering hebben? Aldoor plagen, kinderlijke stemmetjes opzetten. Heb ze nog niet echt een goed gesprek zien voeren ofzo.

Met Melany is ook geen gewoon gesprek te hebben, loopt gelijk weg als het een beetje moeilijk wordt. Zegt ze later zelf ook dat ze geen persoon is die discussies kan voeren. Super volwassen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke aflevering gisteren, ik heb me geen moment verveeld. De dynamiek onder de mannen is hilarisch om te zien en de intriges binnen de relaties zijn smullen. Als het zo blijft, dan word ik fan!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet trouwens zeggen dat ik tijdens die 'discussie' van Rowena en Melany op bed eigenlijk wel begreep dat Melany wegliep. Zo praat je geen discussies uit natuurlijk maar de manier waarop Rowena het gesprek al in ging "ik ga met tegenzin met je praten" vind ik persoonlijk al onwijs kinderachtig en de toon is gelijk gezet. Dat Melany het dan nog kan opbrengen om naast haar te komen zitten als ze gaat huilen vind ik aardig.

Vervolgens begint Rowena te zeggen dat 'iedereen' zo over haar acties denkt. Vind niet dat je in deze situatie kan zeggen dat Melany geen discussie kan voeren. Rowena gebruikt kinderachtige techniekjes om iemand kut over zichzelf te laten voelen. Beetje achterbaks.
Alle reacties Link kopieren
Ik was op videoland begonnen met aflevering 1, maar ik vond het zo saai. Maar het is dus wel de moeite waard om verder te kijken. Wanneer begint de drama? Dan begin ik daar, ahaha
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft begon afgelopen dinsdag het drama! Toen kuste Matthy zowel Rowena als Melany en dat sleept nu al vier dagen voort. Ik zie nog gebeuren dat Matthy terug probeert te gaan naar Aleksandra omdat toen zijn leventje in de villa nog lekker eenvoudig was.

@Toos, eens, ik vond het ook een hele vervelende manier van gesprek voeren van Rowena.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Matthy zó vermoeiend, ik zou linea recta afknappen op die besluiteloosheid. Wat een dramaqueen. Elke keer als hij drie zinnen met iemand heeft gewisseld moet er verslag worden uitgebracht :')

Ik vind vooral die jongens onderling leuk om naar te kijken. Boys will always be boys, schattig wel :heart:
Het begint nu inderdaad een beetje lekker te lopen, ha, ramptoerisme! :P

Ik vond Matthy in het begin zo leuk, maar zijn besluiteloosheid irriteert mij ook. Ik denk wel dat er echt geen greintje kwaad in dat joch zit, maar hij is een beetje onnozel en een ontzettende pleaser.

Verder eens dat Noah eruit moet. Zooooo niet-oprecht. Blegh.

Ik vond Melany irritant maar Rowena zit ook goed in m'n irritatie-zone. Ze lijkt me iemand die zichzelf nogal serieus neemt, en heb ook nog geen humor kunnen bespeuren. Wat dat betreft lijken Seba en Aleksandra me veel gezelliger.

Seba vind ik schattig, maar inderdaad héél kinderlijk. Ze is ook een beetje naïef. Grote mond, maar ondertussen een klein hartje.

Stenn vind ik ook steeds leuker worden.

Denzel vertrouw ik voor geen meter. Die zit hier echt niet voor de liefde.

O mensen, dit is toch heerlijk? Lekker vanaf de bank andere mensen veroordelen en bekritiseren, haha. Ik hoop echt dat de kijkcijfers omhooggaan, ik zou het heel jammer vinden als er geen tweede seizoen komt! Het schijnt dat het programma in België beter wordt bekeken dan in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het de hele week niet gezien (alleen maandag geloof ik, was toen die nieuwe voice over?) en ben toen afgehaakt. Maar ik zag net dat ze nu toch op zaterdag een weeksamenvatting uitzenden, yessss... Hoef je het tenminste niet elke dag te kijken en weet je toch een beetje wat er is gebeurd. En misschien ga ik dan af en toe toch weer kijken als ik niks te doen heb ;)
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
08-06-2019 10:01
Ik vind trouwens dat Noah wel de volgende mag zijn die het eiland verlaat. Niemand vindt hem leuk en ik eigenlijk ook niet ;-)
Oh speek for yourself :-)
Ik vind Noah juist wel leuk. Lekker studentikoos joch. Doet me denken aan mijn eigen zoons. Ik hou er wel van. Volgens mij ook de enige met hersenen.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
08-06-2019 15:30
Ik vind die Matthy zó vermoeiend, ik zou linea recta afknappen op die besluiteloosheid. Wat een dramaqueen. Elke keer als hij drie zinnen met iemand heeft gewisseld moet er verslag worden uitgebracht :')

Ik vind vooral die jongens onderling leuk om naar te kijken. Boys will always be boys, schattig wel :heart:
Ja <3
Die jongens zijn vreselijk leuk zo samen. Bro's <3
Alle reacties Link kopieren
Noah is de gangmaker in de groep. Ik vind dynamiek tussen de jongens mooi.
De meiden daarentegen..... Melany heeft inderdaad negatieve energie om haar heen, wat een zeurkous is zij zeg. Loco Ro, vind ik wel leuk. Chey is echt vals, vooral hoe ze Stan aan het lijntje houdt.
Lotte is onschuldig lief, bemoeit zich nergens mee.
Alle reacties Link kopieren
Team Melany hier. Ik vind het een zeurkous maar die Rowena is een nare stokert.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vind van de jongens denk ik denzel het minst leuk.. Of nouja t minst echt heb ik het idee.en matthy het leukst.. Maar hij moet nu wel stoppen met zn moeilijk gedoe haha.
Van de meiden Aleksandra het knapst en chey t stomste.
En bij Martin en sabi voel ik niet echt verliefdheid.. Jullie?
.
Alle reacties Link kopieren
Daffodil- schreef:
08-06-2019 17:02
Oh speek for yourself :-)
Ik vind Noah juist wel leuk. Lekker studentikoos joch. Doet me denken aan mijn eigen zoons. Ik hou er wel van. Volgens mij ook de enige met hersenen.
Met 'niemand vindt hem leuk' bedoelde ik de dames in de villa. Chey vindt hem grappig, maar ook geen boyfriend material, door Lotte is hij afgewezen.. en volgens mij heeft hij het al bij meer meiden geprobeerd. Zonder succes. En dat gaat volgens mij ook niet meer komen. Dus als Kaat om die reden het pand moest verlaten, dan ook Noah, wat mij betreft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven