Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gisteren I Mother gezien die net op Netflix staat. De film heeft goede recensies, maar na afloop vroeg ik mij toch af waar ik naar had zitten kijken. Ik bleef met een hoop onbeantwoorde vragen zitten.
Alle reacties Link kopieren
Doubletree20 schreef:
08-06-2019 15:55
Heeft er iemand “Tales of the city” gezien? Is het wat?

Ik ben al drie jaar in het boek bezig.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
What happened to Monday : prima mee vermaakt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Rouge__ schreef:
07-06-2019 18:31
heb OITNB maar weer opgepakt maar erger me dooood aan Piper :hamer:
Oh heel herkenbaar. Dat had ik meteen vanaf de eerste seconde al. Niet te harden als personage. Ik vind haar ook echt zo'n matige actrice.
Ik kijk alleen verder omdat ik de andere personages wel leuk vind. Maar Piper kan ik echt niet uitstaan. Ik heb dat wel vaker met vrouwelijke hoofdpersonages. Clarke in the 100 vind ik even irritant. Al kan zij veel beter acteren.

Ik ben maar gekapt met Dead to me. 4 afleveringen volgehouden maar ik vind het niks. Niet spannend, niet grappig. Geen zin om verder te kijken.
Ik baal nog steeds dat ze Elementary eraf gegooid hebben vlak voor het 6e seizoen eindelijk op Netflix zou komen.
Alle reacties Link kopieren
seizoen 2 van Happy is leuk, maar nog vager dan seizoen 1. Dat hoeft zeker geen minpunt te zijn, maar voor mij haalt hij het niet bij het eerste seizoen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Fizz schreef:
08-06-2019 23:40
Gisteren I Mother gezien die net op Netflix staat. De film heeft goede recensies, maar na afloop vroeg ik mij toch af waar ik naar had zitten kijken. Ik bleef met een hoop onbeantwoorde vragen zitten.
Ik heb ook I Am Mother gekeken en vond het een goede film. Hillary Swank speelt mee, geweldige actrice. Qua thematiek is het Black Mirror-achtig.
Alle reacties Link kopieren
Dit seizoen van Designated Survivor maakt heel veel ruimte voor menselijke verhalen en problematiek, niet alleen maar de grote politieke problemen.
Zou me niks verbazen als dit is geschreven met Trump en de volgende verkiezingen in het achterhoofd.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
07-06-2019 18:31
heb OITNB maar weer opgepakt maar erger me dooood aan Piper :hamer:

Iedereen haat Piper, daarom komt ze in de latere series ook steeds minder voor.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond ook 'I am mother' gekeken. Vond het een tegenvaller. Thema was wel interessant (en ik hou van sci-fi), maar de uitwerking minder. En ik bleef met onbeantwoorde vragen zitten. Helaas!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Black Mirror vond ik geweldig. Dus er is een nieuw seizoen? Ha! :proud:
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Elmervrouw schreef:
09-06-2019 13:46
Black Mirror vond ik geweldig. Dus er is een nieuw seizoen? Ha! :proud:
Wist ik ook niet! Fijn.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
09-06-2019 13:48
Wist ik ook niet! Fijn.
Heb er nu 2 afleveringen van gekeken maar ik vind dit seizoen echt tegenvallen van black mirror. Het kruipt niet onder je huid, zoals eerdere seizoenen wel deden
Goodgirls seizoen 2 bijna klaar. Vond het weer geslaagd.

Begonnen met zone blanche, lekkere donkere Franse (of Belgische?) misdaad.

Gisteren the girl with all the gifts gezien, slechte film
Alle reacties Link kopieren
Ben begonnen met Dead to me, nav tip hier. Ben normaal geen seriekijker maar deze leek me wel leuk.
Maar in aflevering 3 is alles al duidelijk, toch? Of niet en is er een reden om door te kijken?

Ik hoopte op iets als Big Little Lies, maar daarbij had ik geen neiging tot afhaken.
Inmiddels ben ik ff geswitched naar de film Friends with Money. Die is leuk.
impala wijzigde dit bericht op 09-06-2019 14:04
12.32% gewijzigd
.
impala schreef:
09-06-2019 14:02
Ben beginnen met Dead to me, nav tip hier. Ben normaal geen seriekijker maar deze leek me wel leuk.
Maar in aflevering 3 is alles al duidelijk, toch? Of niet en is er een reden om door te kijken?

Ik hoopte op iets als Big Little Lies, maar daarbij had ik geen neiging tot afhaken.
Inmiddels ben ik ff geswitched naar de film Friends with Money. Die is leuk.
Er komen nog wel wat verrassende wendingen
Ja lekker door blijven kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nu ga noemen is geeb Netflixserie maar ik heb gisteren een aflevering gekeken van The twilight zone, ik vond het geweldig, veel leuker dan Black mirror.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Net begonnen met tales of the city. Aflevering 1 af, ik ben enthousiast.
Alle reacties Link kopieren
Max.Daffie schreef:
09-06-2019 20:47
Net begonnen met tales of the city. Aflevering 1 af, ik ben enthousiast.

Idem
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
09-06-2019 14:26
Ja lekker door blijven kijken.
De zwarte agent heeft zijn intrede gedaan. Doorkijken kost opeens geen moeite meer :P Wat een lekker ding.
.
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebbers van Franse comedy:

- Plan Coeur. Over een jonge vrouw die door haar vriendinnen aan een gigolo gekoppeld wordt. Zeer vermakelijk. Ik baalde echt toen ik door alle afleveringen heen was, maar er komt gelukkig een tweede seizoen.

- Dix Pour Cent. Draait om een agentschap voor filmacteurs. Kijkt ook lekker weg.
Ik las net dat eind van de maand Glee op Netflix komt. Dat is echt een heel erg leuke serie. Ik heb het een tijdje gevolgd op tv, maar het kwam op heel onhandige tijdstippen.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
09-06-2019 18:32
Wat ik nu ga noemen is geeb Netflixserie maar ik heb gisteren een aflevering gekeken van The twilight zone, ik vond het geweldig, veel leuker dan Black mirror.
Die komt op mijn lijstje! Lijkt me ook leuk.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Lekkere wegkijkserie (Spaanstalig): Jugar con fuego
Chernobyl af. Prachtig, indrukwekkend, ijzersterk, verdrietig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven