Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
SHIFTY schreef:
09-06-2019 20:27
Je wezenloos lopen opwinden met je matties in een achterkamertje, hier totaal uit verband lopen klagen over iets waar het niet om gaat en het dan gek vinden dat niemand het hier snapt. Valt dat ook onder ouwe hoeren?
Nee, dat valt onder jonge hoeren :rofl: Wat een spatie al niet kan doen.
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
09-06-2019 20:04
Mwah, erover ouwehoeren kan heel fijn zijn hoor.
Meestal boeit het me niet. Dus fijn als het hier een tandje minder wordt 🙂
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het al stil.
Such fun!1
Phineas schreef:
09-06-2019 21:13
Nee, dat valt onder jonge hoeren :rofl: Wat een spatie al niet kan doen.

:A:
Pipistrello een ban? Wrom?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2019 23:21
Pipistrello een ban? Wrom?
Je mag een naaiert geen naaiert noemen schijnt.
Lady*Voldemort schreef:
09-06-2019 23:21
Pipistrello een ban? Wrom?


Vorige np-topic is het blaise gelukt haar een ban aan te naaien.
Waarom blaise dan wel tig keer gewist is voor provoceren maar nog wel rond huppelt is enigszins onduidelijk.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
09-06-2019 23:36
Vorige np-topic is het blaise gelukt haar een ban aan te naaien.
Waarom blaise dan wel tig keer gewist is voor provoceren maar nog wel rond huppelt is enigszins onduidelijk.
Ik denk eigenlijk niet dat het blaise was. Of laat ik het anders zeggen: er is nòg een zeer reële kandidaat.
Alle reacties Link kopieren
-Red- schreef:
09-06-2019 23:38
Ik denk eigenlijk niet dat het blaise was. Of laat ik het anders zeggen: er is nòg een zeer reële kandidaat.

Eens.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Blaise is een zuigert en drammert, maar ze lijkt me geen banaannaaiert, dat zijn vaak de "onzichtbaren". En die zijn al veelvuldig besproken geloof ik. Pippistrello mag ook graag op het randje posten, misschien was deze er net over?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Nou ik zie ze alleen maar zuigen en provoceren en dat daar dan ergens een reactie uit volgt die gestaft kan worden is alleen maar logisch. Wie dan op het knopje drukt kan ik niet overzien, maar ik vind de uitlokker de aannaaier. En dat is in mijn ogen duidelijk. Het heeft dan voor mij niet zo veel zin om te gaan filosoferen wie er allemaal op het knopje gedrukt zou kunnen hebben; dat zijn er vast meerdere.
SHIFTY schreef:
09-06-2019 23:36
Vorige np-topic is het blaise gelukt haar een ban aan te naaien.
Waarom blaise dan wel tig keer gewist is voor provoceren maar nog wel rond huppelt is enigszins onduidelijk.
Ja, dat snap ik ook niet helemaal.
En je weet dat missie heel duidelijk gezegd heeft dat zij dat echt nevernooit niet doet niet, dus dan geloof ik het.
SHIFTY schreef:
09-06-2019 23:55
En je weet dat missie heel duidelijk gezegd heeft dat zij dat echt nevernooit niet doet niet, dus dan geloof ik het.
Nah.
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
09-06-2019 23:46
Blaise is een zuigert en drammert, maar ze lijkt me geen banaannaaiert, dat zijn vaak de "onzichtbaren". En die zijn al veelvuldig besproken geloof ik. Pippistrello mag ook graag op het randje posten, misschien was deze er net over?

Ik reageer normaal nooit op je maar wil bij deze een uitzondering maken.

Ik heb Orisa (of waar jullie heksenjacht over ging) NIET GESTAFT. Ik lees haar niet eens. Ik zag op het CM wel dat ze iets had geschreven over 7 gulden maar ik snapte het niet en heb er ook verder geen moeite voor gedaan om het te snappen. Later heb ik wel jullie reactie's gelezen. Toen ik las wat er bedoeld was met die 7 gulden vond ik het schandalig van Orisa, en snap ik werkelijk niet dat jullie de ban onterecht vonden.

Pippistello heb ik gisteren WEL gestaft want haar belediging was er niet net over, maar er ver over. Dat zou jij ook niet pikken. Helaas bleef die belediging staan. Dus daar heeft ze blijkbaar geen ban voor gekregen. Of het zou met terugwerkende kracht zijn gegeven. Wat zij daarna nog geschreven heeft, of wat jullie nog verder geschreven hebben weet ik niet want ik ben daarna niet meer op viva geweest omdat ik van jullie "gedoe" (leugens over een stadsverbod) kotsmisselijk werd..

LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
De identiteit van de staffers boeit me niet zozeer, wel waarom ze dit doen en in godsnaam waarom?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
10-06-2019 00:16
Ik reageer normaal nooit op je maar wil bij deze een uitzondering maken.

Ik heb Orisa (of waar jullie heksenjacht over ging) NIET GESTAFT. Ik lees haar niet eens. Ik zag op het CM wel dat ze iets had geschreven over 7 gulden maar ik snapte het niet en heb er ook verder geen moeite voor gedaan om het te snappen. Later heb ik wel jullie reactie's gelezen. Toen ik las wat er bedoeld was met die 7 gulden vond ik het schandalig van Orisa, en snap ik werkelijk niet dat jullie de ban onterecht vonden.

Pippistello heb ik gisteren WEL gestaft want haar belediging was er niet net over, maar er ver over. Dat zou jij ook niet pikken. Helaas bleef die belediging staan. Dus daar heeft ze blijkbaar geen ban voor gekregen. Of het zou met terugwerkende kracht zijn gegeven. Wat zij daarna nog geschreven heeft, of wat jullie nog verder geschreven hebben weet ik niet want ik ben daarna niet meer op viva geweest omdat ik van jullie "gedoe" (leugens over een stadsverbod) kotsmisselijk werd..

Bij dat "gedoe" ben ik niet betrokken of aanwezig geweest, dat "jullie" is dus niet op mij van toepassing, het zegt mij in elk geval niets.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
10-06-2019 00:17
De identiteit van de staffers boeit me niet zozeer, wel waarom ze dit doen en in godsnaam waarom?

Een stafje kun je ook gebruiken om bv iets te laten wissen of om iets onder de aandacht te brengen, zelfs de eigen post.

Maar nogmaals: Ik heb Orisa NIET gestaft. Ik denk dat de mods die post zelf ongepast vonden.

Waarom iemand het stafje gebruikt kun je alleen maar gissen. Ik vraag me eerder af waarom iemand zulke narigheden en leugens schrijft. Dát vind ik veel erger dan een stafje gebruiken als een reactie kwetsend en ver d'r over heen is.

En nou ben ik weer weg.

.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
10-06-2019 00:35
Een stafje kun je ook gebruiken om bv iets te laten wissen of om iets onder de aandacht te brengen, zelfs de eigen post.
Je kunt zelf altijd iets wissen of wijzigen, daarvoor is geen mod nodig.
Maar nogmaals: Ik heb Orisa NIET gestaft. Ik denk dat de mods die post zelf ongepast vonden.

Waarom iemand het stafje gebruikt kun je alleen maar gissen. Ik vraag me eerder af waarom iemand zulke narigheden en leugens schrijft. Dát vind ik veel erger dan een stafje gebruiken als een reactie kwetsend en ver d'r over heen is.
Of iets narigheid of leugens zijn weet je toch niet? Ik kan niet beoordelen of iemand de waarheid of leugens verteld op een forum.

En nou ben ik weer weg.

.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand je heeft gequote en er staat een foutje in, of een kwetsende of privacygevoelige reactie over je heeft geschreven kan je vragen om het te wissen of om het te laten wissen.

Als iemand over jou zou schrijven dat je een stadsverbod hebt dan weet je of dat leugens zijn of niet.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Missie, stadsverbod was een spelfout waar een grapje van gemaakt werd.

Stafverbod wordt als je je autocorrect niet in bedwang houdt stadsverbod.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nou ja Missie, het kan natuurlijk best wezen dat jij Orisa niet gestaft hebt. Zoals ik al eerder schreef: er zijn meerdere kandidaten. Maar je moet natuurlijk niet raar opkijken dat jij verdacht wordt, gezien je forumgedrag. Je hebt BGB, Betty en mij werkelijk de tering gepest hier en er is geen enkele reden om aan te nemen dat je dat bij een ander ineens niet zou doen. Dus.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
09-06-2019 23:53
Nou ik zie ze alleen maar zuigen en provoceren en dat daar dan ergens een reactie uit volgt die gestaft kan worden is alleen maar logisch. Wie dan op het knopje drukt kan ik niet overzien, maar ik vind de uitlokker de aannaaier. En dat is in mijn ogen duidelijk. Het heeft dan voor mij niet zo veel zin om te gaan filosoferen wie er allemaal op het knopje gedrukt zou kunnen hebben; dat zijn er vast meerdere.
Dit.
Blaise heeft zelfs vol tevredenheid gepost dat ze precies weet op welke knopjes ze moet drukken om reacties uit te lokken bij forummers.
Wie er dan vervolgens op het stafknopje drukt is ook nog wel interessant, maar de uitlokker is natuurlijk de banaangever.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
10-06-2019 04:14
Dit.
Blaise heeft zelfs vol tevredenheid gepost dat ze precies weet op welke knopjes ze moet drukken om reacties uit te lokken bij forummers.
Wie er dan vervolgens op het stafknopje drukt is ook nog wel interessant, maar de uitlokker is natuurlijk de banaangever.

Die zit hier alleen maar om reactie uit te lokken, eigenlijk totaal oninteressant als forummer.
Alixane schreef:
10-06-2019 00:23
Bij dat "gedoe" ben ik niet betrokken of aanwezig geweest, dat "jullie" is dus niet op mij van toepassing, het zegt mij in elk geval niets.
Sluit ik me bij aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven