Van minnares naar verlaten voor vrouw

28-04-2019 07:04 2210 berichten
Update:

Hij zag snel in dat we samen horen en is nu bezig de juiste stappen te zetten zodat we terug samen verder kunnen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2019 13:20
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP. Mvg Moderator Viva forum
97.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Owlette schreef:
11-06-2019 22:07
We vergeten bijna dat hij iedere avond met zijn vrouw en kinderen aan tafel/op de bank zit. Terwijl de minnares druk hun toekomst aan het plannen is..

Of heb ik iets gemist en is hij inmiddels bij zijn gezin weg?
Nou ja, dat bedoelde ik dus met dat ze nog geen ex is. Maar dan ben ik aan het uitlokken schijnbaar. Ik vind het gewoon oprecht verbijsterend en getuigen van weinig eigenwaarde om die man zo te laten spelen met twee vrouwen. Maargoed die dikke portemonnee zal het allemaal wel goedmaken (dat was toch de reden van zijn vrouw vertelde je?)
Maar meneer woont in zijn eigen vertrek he ... dus ze zien elkaar de komende acht maanden alleen in de keuken, als ze ieder in hun eigen potje staan te roeren.
AnnabeldeDertiende schreef:
11-06-2019 22:09
Meneer heeft to nodig om te kunnen co-ouderen, dus daarom wordt er bij nader inzien direct samengewoond. Nou ja, over een maand of acht dan.
Ah, dank je wel. Ik ben weer bij. Wel jammer, vond het wel verstandig klinken om er nog even mee te wachten. TS klonk er in mijn ogen ook redelijk vastbesloten over.
Alle reacties Link kopieren
AnnabeldeDertiende schreef:
11-06-2019 22:20
Maar meneer woont in zijn eigen vertrek he ... dus ze zien elkaar de komende acht maanden alleen in de keuken, als ze ieder in hun eigen potje staan te roeren.
Die hangt m er natuurlijk ook gewoon nog bij die vrouw in
Alle reacties Link kopieren
AnnabeldeDertiende schreef:
11-06-2019 22:20
Maar meneer woont in zijn eigen vertrek he ...

Zégt hij. Hij liegt wel vaker, ook tegen TO, dus het zou me niets verbazen als hij gewoon nog iedere avond bij zijn vrouw in bed stapt.
trotter wijzigde dit bericht op 11-06-2019 22:24
0.37% gewijzigd
Trotter schreef:
11-06-2019 22:10
De plannen zijn veranderd. TO vindt namelijk dat ze acht maanden 'apart' hebben gewoond en dat dat lang genoeg is. Dat hij in die tijd bij zijn vrouw woonde en de ene huishoudster/kok/nanny/hoer dus naadloos inruilt voor de andere vindt ze blijkbaar heel normaal.
Dank je! Nou, een optimistische blik kun je TS niet ontzeggen :hyper:
vivautrecht85 schreef:
11-06-2019 22:21
Ah, dank je wel. Ik ben weer bij. Wel jammer, vond het wel verstandig klinken om er nog even mee te wachten. TS klonk er in mijn ogen ook redelijk vastbesloten over.
Dat vond ik ook. Maar ja, to houdt van hem en hij ook.
Trotter schreef:
11-06-2019 22:23
Zégt hij. Hij liegt wel vaker, ook tegen TO, dus het zou me niets verbazen als hij gewoon nog iedere avond bij zijn vrouw in bed stapt.
To kent zijn huis en hij is bovendien goudeerlijk. Dus ik denk het niet.
Alle reacties Link kopieren
AnnabeldeDertiende schreef:
11-06-2019 22:31
To kent zijn huis en hij is bovendien goudeerlijk. Dus ik denk het niet.

Dat ze zijn huis kent betekent toch niet dat ze weet in welk bed hij's nachts slaapt? En goudeerlijk? :rofl: Hij heeft gelogen tegen iedereen die belangrijk voor 'm is: tegen zijn vrouw, tegen zijn kinderen én tegen TO. Noem je dat goudeerlijk?
Trotter schreef:
11-06-2019 22:36
Dat ze zijn huis kent betekent toch niet dat ze weet in welk bed hij's nachts slaapt? En goudeerlijk? :rofl: Hij heeft gelogen tegen iedereen die belangrijk voor 'm is: tegen zijn vrouw, tegen zijn kinderen én tegen TO. Noem je dat goudeerlijk?
Het was niet serieus bedoeld. Net als dat eigen vertrek, iedereen snapt natuurlijk dat het kolder is dat die gast een jaar in de logeerkamer gaat liggen, terwijl er een paar meter verder gratis seks te halen valt.
Alle reacties Link kopieren
Jawel joh. Ze weet zijn huis te wonen, en hij slaapt in de logeerkamer en likt niet aan zijn vrouw.
To weet dat want ze vertrouwt hem.
Ver trouwen, mooi woord eigenlijk.
Lievejetje schreef:
11-06-2019 22:18
Nou ja, dat bedoelde ik dus met dat ze nog geen ex is. Maar dan ben ik aan het uitlokken schijnbaar. Ik vind het gewoon oprecht verbijsterend en getuigen van weinig eigenwaarde om die man zo te laten spelen met twee vrouwen. Maargoed die dikke portemonnee zal het allemaal wel goedmaken (dat was toch de reden van zijn vrouw vertelde je?)
Misschien is/was er (ook)wel liefde tussen hen, ik zeg maar iets geks. Niet dat ze veel koopt ( :whip: ) voor die liefde maar ze wordt wel beetje als een karikatuur neergezet zo.
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
11-06-2019 21:48
Ze heeft nooit vragen gesteld, wou gewoon alles vergeten en onmiddellijk het leven weer oppakken zoals ervoor. Hij is nooit iets kwalijk genomen geweest, ze heeft nooit ruzie gemaakt erover, niks. Volledig alles verdringen.
Klinkt bekend? Jij reageert exáct hetzelfde!
Grappig is dat
Alle reacties Link kopieren
Wanneer zijn de examens eigenlijk klaar? Daar zal je wel naar toeleven
menta schreef:
11-06-2019 23:01
Wanneer zijn de examens eigenlijk klaar? Daar zal je wel naar toeleven
Eind juni.
menta schreef:
11-06-2019 23:00
Klinkt bekend? Jij reageert exáct hetzelfde!
Grappig is dat
Wow. Wat een messcherpe opmerking!
menta schreef:
11-06-2019 23:00
Klinkt bekend? Jij reageert exáct hetzelfde!
Grappig is dat
Klinkt niet bekend nee. Ik ben niet voor niets veel rustiger nu. We hebben ondertussen al veel gesprekken gehad hierover, waardoor ik weet hoe het zit. Ik ontwijk geen onderwerpen en pak niks met fluwelen handschoentjes aan.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
11-06-2019 22:57
Misschien is/was er (ook)wel liefde tussen hen, ik zeg maar iets geks. Niet dat ze veel koopt ( :whip: ) voor die liefde maar ze wordt wel beetje als een karikatuur neergezet zo.
TO zegt zelf dat de portemonnee van deze man te maken heeft met het feit dat vrouw graag wil dat hij blijft.
Gewoonweg eng en bizar, hoe jij in de coulissen klaar staat om letterlijk de rol van zijn vrouw over te nemen.
Zonder jou was hij zeker niet gaan scheiden, hij had dan geen co-ouderschap kunnen hebben. Ik geloof wel dat hij nu gaat scheiden, hij heeft immers jou als vrouw 2.0. Sluit naadloos aan waar vrouw 1.0 het moet overdragen. Soort van estafette.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is vrouw 1.0 zo onnozel nog niet.
Hatsjikideee...
Belt en appt ie nog steeds onder werktijden, of kan dat nu wel weer gewoon in de avond, als ie zielig alleen in dat logeerkamertje zit?

Of zou ie misschien ook gewoon met zijn vrouw praten?

Trouwens best bijzonder dat meneer hoge Piet prima tijd in zijn drukke agenda kin vrijmaken om uren op de achterbank van zijn auto met TO te seksen/ praten, maar dat datzelfde werk niet toestaan dat ie meer zorgtaken op zich neemt. Die man moet nu toch giga tijd over hebben op zijn werk?
Gebroken88 schreef:
11-06-2019 21:42
Nee, dat heb jij ervan gemaakt. Nergens heb ik gezegd dat ik op een of andere manier beter ben dan haar. Ik weet dat ze een goede moeder is en heel zorgzaam is. De manier waarop ze alles draagt kan ik alleen maar bewonderen. We zijn gewoon niet te vergelijken, dat maakt me niet beter dan haar, dan maakt alleen dat ik hierdoor een ander type ben.

En van dat zelf zorgen voor zn kinderen. We zijn zelf tot de conclusie gekomen dat we niet gemaakt zijn om te latten. Sowieso wonen we nu een tijd apart (hij niet alleen neen, maar we wonen wel apart) maar willen niet te lang stilstaan. We hebben bepaalde doelen die we samen willen halen en latten zorgt er alleen maar voor dat dit stilstaat.

Toen mijn ouders gescheiden waren woonde ik ook al snel samen met diens partners en ik heb daar eerlijk nooit last van gehad. Altijd goede band gehad met de stiefouders. Ikzelf was opgelucht toen mijn ouders uit elkaar gingen, maar dat is voor ieder kind anders natuurlijk.
Je hebt aan de situatie van je ouders anders wel een totaal verknipt beeld van wat een gezonde relatie inhoudt overgehouden. Kom op, je gelooft toch niet echt dat wat hij zijn gezin en jou flikt thuishoort in een gezonde relatie? Nog 8 maanden bij zijn vrouw in de logeerkamer, terwijl hij bulkt van de centen. Wel tussendoor met jou op vakantie en daarna weer de logeerkamer in. Jou laten opdraaien voor zijn co-ouderschap. Verdwijn-verschijn-verdwijn, alleen vergeten dat aan de kinderen vertellen. En de rest. Werkelijk alles wat hij doet klopt van geen kant.

En jullie stellen jezelf de verkeerde vraag. De vraag is niet of jullie gemaakt zijn om te latten, de vraag is of jullie kinderen wel gemaakt zijn om direct samen te wonen.

En dat je haar een goede moeder noemt snap ik wel. Je zegt daarmee, kijk eens, hoe aardig ik tegen haar ben, ik vind haar geweldig, zo ontzettend jammer dat dat niet wederzijds is, aan mij zal het niet liggen hoor. Zodat jullie samen tot de conclusie kunnen komen dat het aan haar ligt. En ondertussen komt het jullie prima uit dat ze jullie geen strobreed in de weg legt.

Maar de werkelijkheid is dat een goede moeder haar kinderen beschermt tegen idioterie van hun vader en zijn minnares. Die laat papa niet binnen als hij rechtstreeks uit het bed van de minnares komt rollen. Die staat niet toe dat kinderen in het ongewisse worden gelaten over het vertrek van papa. Die geeft haar kinderen niet mee op liefdesvakantie als pa daarna doodleuk zijn koffers uitpakt onder haar dak. Die weigert co-ouderschap als dat betekent dat de minnares de andere co-ouder wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het het beter is als we hier niet meer reageren. TO neemt geen enkel advies aan en blijft stoicijns op dezelfde manier doorposten. Het lijkt ergens wel alsof ze het erom doet. Na elke post van haar doen er weer mensen moeite om goede berichten te schrijven, om tot haar door te dringen. Dit heeft bij deze vrouw geen zin.
Lekker laten mensen, het gaat vanzelf wel een keer fout.
...
Lievejetje schreef:
12-06-2019 07:36
TO zegt zelf dat de portemonnee van deze man te maken heeft met het feit dat vrouw graag wil dat hij blijft.
Ja dat is natuurlijk ook fijn om te geloven. En voordat de dagvoorzitter mammezel ingrijpt; die kans is ook best aanwezig. Maar neemt niet weg dat er wel degelijk (ook) liefde kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gebroken88 schreef:
11-06-2019 18:52
En ja, uiteraard zullen ze hier ook een fiets hebben, zwemkledij ed, lijkt me logisch toch? Qua schoolafspraken ed, hier in Belgie gaat alles via mail en een schoolplatform online. Overigens is er tussen niemand ruzie, dus er zal gewoon gecommuniceerd worden tussen de ouders.

Jullie blijven dingen aanhalen om een punt te maken over hoe slecht hij wel is, zonder dat die dingen een issue zijn voor ons en wel degelijk reeds besproken zijn.
Wat ik me afvraag TO, je hebt duidelijk al een plan voor ogen.
Heb je die plannen al gecommuniceerd met jouw ex? Je weet wel, de man die niet zo lang geleden voorstelde om terug samen iets te proberen, wat jij toen ook overweegde.
Weet hij uberhaupt wel dat er terug contact is tussen jou en je minnaar? Weet hij van je verhuisplannen? Indien niet, ben je zeker dat alles zonder slag of stoot zal gaan?
Heeft je minnaar die plannen al gecommuniceerd met zijn toekomstige ex? Weet je zeker dat alles zonder slag of stoot zal verlopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven