Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Subtiel?
Dat is dan wel heeeeeeeel erg subtiel verstopt. Daar ben ik te dom voor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Orișa schreef:
12-06-2019 15:32
Zou de internetredactie dan via de interne lijn de CM bellen met:’ ze doen het weer!!!! Echt elke keer! Pak ze nou eens aan zo is het niet leuk voor ons.’ En dan onderhand het gekraak van een chocoladereep die naar binnen geschoven wordt.

Zoiets.
Plus op de maandagochtend vergadering; "Goed jongens, deze week trekken we de touwtjes nog eens extra aan en bij tegengas diréct een ban. Als je die middelbare dames niet strak in het gareel houdt dan hebben ze geen respect meer voor je!"
Alle reacties Link kopieren
Zitten er nieuwe meisjes aan de knopjes? :lol:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
12-06-2019 15:36
Zoiets.
Plus op de maandagochtend vergadering; "Goed jongens, deze week trekken we de touwtjes nog eens extra aan en bij tegengas diréct een ban. Als je die middelbare dames niet strak in het gareel houdt dan hebben ze geen respect meer voor je!"
Jemig zeg, wat ben je ontzettend aan het overdrijven zeg. Een soapserie is er niets bij. Je maakt jezelf echt te belangrijk. Denk je nou werkelijk waar dat de mods wakker liggen van een paar anoniem zeurende vrouwen?
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
12-06-2019 15:54
Jemig zeg, wat ben je ontzettend aan het overdrijven zeg. Een soapserie is er niets bij. Je maakt jezelf echt te belangrijk. Denk je nou werkelijk waar dat de mods wakker liggen van een paar anoniem zeurende vrouwen?
Blijkbaar wel gezien het gegum en geban en de lange tenen in o.a. het Renault topic.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
12-06-2019 15:54
Jemig zeg, wat ben je ontzettend aan het overdrijven zeg. Een soapserie is er niets bij. Je maakt jezelf echt te belangrijk. Denk je nou werkelijk waar dat de mods wakker liggen van een paar anoniem zeurende vrouwen?
ze gummen zich drie slagen in de rondte, ze zijn echt wel raar bezig hoor

oh ik heb nog een theorie, misschien willen ze laten zien dat ze wel degelijk zelf beoordelen ipv alleen maar blind afgaan op stafjes?
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
12-06-2019 15:54
Jemig zeg, wat ben je ontzettend aan het overdrijven zeg. Een soapserie is er niets bij. Je maakt jezelf echt te belangrijk. Denk je nou werkelijk waar dat de mods wakker liggen van een paar anoniem zeurende vrouwen?
Sarcastische humor is niet aan jou besteed he?
...
Alle reacties Link kopieren
Jawlensky schreef:
12-06-2019 15:19
Wat een brevet van onvermogen
De vinger van de wismod die hangt de hele tijd boven de wisknop. Speciaal voor vivamodmeisjes rood gemaakt. Zodat ze niet hoeven te zoeken als er weer een forummer stout is geweest.

Afbeelding
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
the_Wicked_Witch schreef:
12-06-2019 15:36
Zoiets.
Plus op de maandagochtend vergadering; "Goed jongens, deze week trekken we de touwtjes nog eens extra aan en bij tegengas diréct een ban. Als je die middelbare dames niet strak in het gareel houdt dan hebben ze geen respect meer voor je!"
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
12-06-2019 15:54
Jemig zeg, wat ben je ontzettend aan het overdrijven zeg. Een soapserie is er niets bij. Je maakt jezelf echt te belangrijk. Denk je nou werkelijk waar dat de mods wakker liggen van een paar anoniem zeurende vrouwen?
Ik inmiddels wel, ze zijn er chagrijnig genoeg voor in ieder geval.

Star² schreef:
12-06-2019 14:38
Ja viel mij ook al op, vandaag is echt alles ongepast :bonk:
Woensdag ongepastdag
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
12-06-2019 15:36
Zoiets.
Plus op de maandagochtend vergadering; "Goed jongens, deze week trekken we de touwtjes nog eens extra aan en bij tegengas diréct een ban. Als je die middelbare dames niet strak in het gareel houdt dan hebben ze geen respect meer voor je!"
You wish.. pfff
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
12-06-2019 15:36
Zoiets.
Plus op de maandagochtend vergadering; "Goed jongens, deze week trekken we de touwtjes nog eens extra aan en bij tegengas diréct een ban. Als je die middelbare dames niet strak in het gareel houdt dan hebben ze geen respect meer voor je!"
Ik heb je even geloept en wat ben jij aan het zuigen en opruien zeg. Geniet je ervan?
Overal zo sneaky tussendoor, gadverdamme.
Calamitycat schreef:
12-06-2019 16:07
Sarcastische humor is niet aan jou besteed he?

Als er geen gifje bij staat wordt het al lastig volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
12-06-2019 15:45
Zitten er nieuwe meisjes aan de knopjes? :lol:
Nee. De mod zegt nietes.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
charlottew88 schreef:
12-06-2019 16:09
De vinger van de wismod die hangt de hele tijd boven de wisknop. Speciaal voor vivamodmeisjes rood gemaakt. Zodat ze niet hoeven te zoeken als er weer een forummer stout is geweest.

Afbeelding

:-D

Maar eigenlijk is het echt te triest. Ik snap het ook niet, als je je werk zo slecht doet dan heb je normaal gesproken toch een probleem. Maar hier kan dat gewoon.
MissMaran schreef:
12-06-2019 16:58
Ik heb je even geloept en wat ben jij aan het zuigen en opruien zeg. Geniet je ervan?
Overal zo sneaky tussendoor, gadverdamme.

Ja, vind ik heerlijk :hihi:
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
12-06-2019 17:10
Ja, vind ik heerlijk :hihi:
I knoww, vraag me af hoe oud zo iemand als jij is? :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Jawlensky schreef:
12-06-2019 17:08
:-D

Maar eigenlijk is het echt te triest. Ik snap het ook niet, als je je werk zo slecht doet dan heb je normaal gesproken toch een probleem. Maar hier kan dat gewoon.
Niemand klaagt, dus dan doe je het niet slecht.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
the_Wicked_Witch schreef:
12-06-2019 17:10
Ja, vind ik heerlijk :hihi:

You go girl!
feow schreef:
12-06-2019 17:12
Niemand klaagt, dus dan doe je het niet slecht.

Geen adverteerders, denk ik.
DuchessMeganMarkle schreef:
12-06-2019 15:54
Jemig zeg, wat ben je ontzettend aan het overdrijven zeg. Een soapserie is er niets bij. Je maakt jezelf echt te belangrijk. Denk je nou werkelijk waar dat de mods wakker liggen van een paar anoniem zeurende vrouwen?
Waar maakt ze zichzelf echt te belangrijk? En hoe dan?
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
12-06-2019 16:58
Als er geen gifje bij staat wordt het al lastig volgens mij.
:rofl: Ik vrees dat je gelijk hebt.
...
Jawlensky schreef:
12-06-2019 17:14
Geen adverteerders, denk ik.
En als er al iemand klaagt wordt ie gewist, verplaatst, gewaarschuwd of geband.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
12-06-2019 17:28
Waar maakt ze zichzelf echt te belangrijk? En hoe dan?
Het is dan ook eerder andersom.
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven