Horoscoop

12-06-2019 19:13 34 berichten
Ben veel aan het lezen over sterrenbeelden en hun karaktereigenschappen. Vind het erg interessant en wil me er meer in verdiepen.
Lijkt me leuk om er meer van te leren. Zijn er mensen hier die er veel kennis over hebben?


Wat is jouw sterrenbeeld, herken je jezelf er in of vind je het totaal niet interessant?

Zelf ben ik een maagd, ook wel het sterrenbeeld dat alles in detail uitzoekt en geordend, een perfectionist.
Ik herken mezelf er redelijk in. Wil het huis altijd schoon hebben en mijn gedachte staat niet stil, al kan ik soms ook erg lui zijn :hyper:
Ik herken mezelf nog wel als ik in de spiegel kijk, of een raam oid.
Orișa schreef:
12-06-2019 19:15
Ik herken mezelf nog wel als ik in de spiegel kijk, of een raam oid.
Is dat zo ja? Ik totaal niet.
Nemty schreef:
12-06-2019 19:16
Is dat zo ja? Ik totaal niet.
Dat is echt zorgelijk hoor. Morgen gelijk even je huisarts bellen.
Als je er toch meer over wilt weten, verdiep je dan ook even in het Forer-effect. ;-)
Ik heb zelf ook het sterrenbeeld maagd. Ben heel perfectionistisch, kat uit de boom kijkend, mijn gedachten staan ook niet stil, wil het huis ook altijd schoon hebben. Dus wat jij schrijft TO herken ik zeker😀
Ik ben een leeuw en herken mezelf totaal niet in de stereotypen over leeuwen. Ik geloof er allemaal niks van. Lees horoscopen ook nooit.
Cinderella76 schreef:
12-06-2019 19:20
Ik heb zelf ook het sterrenbeeld maagd. Ben heel perfectionistisch, kat uit de boom kijkend, mijn gedachten staan ook niet stil, wil het huis ook altijd schoon hebben. Dus wat jij schrijft TO herken ik zeker😀
Dat heb ik ook!!!

Ik ben alleen geen Maagd.
Cinderella76 schreef:
12-06-2019 19:20
Ik heb zelf ook het sterrenbeeld maagd. Ben heel perfectionistisch, kat uit de boom kijkend, mijn gedachten staan ook niet stil, wil het huis ook altijd schoon hebben. Dus wat jij schrijft TO herken ik zeker😀
Kat uit de boom kijkend is ook een goeie idd :)
Orișa schreef:
12-06-2019 19:21
Dat heb ik ook!!!

Ik ben alleen geen Maagd.

Ik ook.

En ik ook niet.
herfstappeltaart schreef:
12-06-2019 19:22
Ik ook.

En ik ook niet.
Wel lange manen?
Orișa schreef:
12-06-2019 19:23
Wel lange manen?

Zelfs dat niet :|
herfstappeltaart schreef:
12-06-2019 19:25
Zelfs dat niet :|
Ik ook niet. Maar ik ben ook geen leeuw.
Orișa schreef:
12-06-2019 19:23
Wel lange manen?
Wat is jouw sterrenbeeld als ik vragen mag? :)
Orișa schreef:
12-06-2019 19:26
Ik ook niet. Maar ik ben ook geen leeuw.
:mrgreen:
Nemty schreef:
12-06-2019 19:26
Wat is jouw sterrenbeeld als ik vragen mag? :)
Wat denk je? (maken we er een spelletje van. Ik hou van spelletjes!)
Alle reacties Link kopieren
Zit op het randje qua sterrenbeeld, jarig de 21ste ben een schorpioen. Die zouden weer niet zo goed met een boogschutter gaan terwijl we er samen toch al ruim 30 jaar op hebben zitten zonder al te veel gedoe. Als tiener vond ik horoscopen wel grappig, tegenwoordig vind ik het grote onzin. We zijn allemaal uniek, ook als we allemaal op dezelfde dag geboren waren.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-06-2019 19:20
Als je er toch meer over wilt weten, verdiep je dan ook even in het Forer-effect. ;-)
:thumbsup:
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Orișa schreef:
12-06-2019 19:29
Wat denk je? (maken we er een spelletje van. Ik hou van spelletjes!)
Hm, ik ken je niet dus ik ga maar gokken; ram of schorpioen :)
Nee zeg. Vissen natuurlijk.
Tja, ik ben er één van een tweeling en heb daarnaast nog een goede vriendin (exact zelfde geboortedatum, op tijdstip na) met hetzelfde sterrenbeeld. Wij zijn totaal verschillende mensen, waarop zelfs de stereotypen van ons sterrenbeeld niet van toepassing zijn.

Ik geloof er dus totaal niet in, maar ik lees wel graag mijn jaar-, dag- maand-, en weekhoroscopen. Met die vriendin nam ik vroeger als tiener altijd onze jaar- en zomerhoroscoop door. Daarna legden we 'm weg en aan het einde van het jaar pakten we het er weer bij om te kijken of het uit was gekomen. Met een beetje fantasie en creativiteit herken je je leven er wel in ja. Maar ja, het is natuurlijk flauwekul.
Orișa schreef:
12-06-2019 19:35
Nee zeg. Vissen natuurlijk.
Aha! Maar Vissen zit net voor Ram, dus misschien ben je een grensgeval ;)
Alle reacties Link kopieren
Als je er zo veel over leest; wat is je ascendant?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Nitflex schreef:
12-06-2019 19:38
Aha! Maar Vissen zit net voor Ram, dus misschien ben je een grensgeval ;)
Volgens mij bij lange na niet.
SweetFirefly schreef:
12-06-2019 19:38
Als je er zo veel over leest; wat is je ascendant?
Leeuw :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven