Eerste keer afspreken vragen

12-06-2019 23:52 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

al enige tijd (3 mnd) heb ik via whatsapp contact met een leuke man. We spreken elkaar dagelijks. Voor mij mag er nu wel meer van komen dan alleen whatsappen, zoals bijv. een keer een drankje doen. Graag zou ik weten hoe hij hier in staat, anders zie ik de noodzaak van dagelijks appen met elkaar namelijk niet zo in. Iemand enig idee hoe dit enigzins tactisch aan te pakken?

Ik wilde dit ook meer aanpakken in de trant van 'om dagelijks te appen, maandenlang, zonder dat er iets van komt......' alleen komt dit er niet goed verwoord uit. Help hihi!!
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem op een datingsite leren kennen?
ik geef mn bek ook maar een douw
3 maanden appen? Waarom zo lang?
Vraag hem voor een kop koffie ergens.
Alle reacties Link kopieren
'Zullen we eens kijken of het zonder mobiel ook klikt?'
Joe.
Alle reacties Link kopieren
Geen ‘hihi’ in ieder geval!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik vind appen met je heel leuk, maar ik zou je graag eens in het echt ontmoeten! Wat denk jij?
Alle reacties Link kopieren
Heb je zin om binnenkort een keer koffie te drinken?
Alle reacties Link kopieren
Zin om iets te gaan drinken?
Heb je hem al eens gesproken of alleen maar appjes over en weer gestuurd?
En wat houd je tegen om dit gewoon te vragen?
Dan wel in ieder geval zonder de "hihi" ... Tenzij je net van de middelbare school komt tenminste...
chocolol schreef:
13-06-2019 01:01
Zin om iets te gaan drinken?
+1
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
13-06-2019 00:31
Hey, ik vind appen met je heel leuk, maar ik zou je graag eens in het echt ontmoeten! Wat denk jij?

Dit
Alle reacties Link kopieren
hoe/waar heb je elkaar leren kennen. wat weet je van zijn relatiestatus?
Waar je zin in hebt, 3 maanden appen. Weet je zeker dat hij single is, heb je in de avonden en weekenden ook contact?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vragen, van (zijn naam) heb je zin om met mij wat te gaan drinken? Stel een leuke plek voor en kijken hoe hij reageerd. Ik vind 3 maanden wel lang qua App-contact. Zou toch wel na een paar weken een afspraakje willen zodat je weet hoe je in het echt bent. Succes!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Jemig. Drie maanden appen en dit niet zomaar durven te vragen.....
Those who don’t believe in magic will never find it
dropfruitje schreef:
13-06-2019 07:20
Jemig. Drie maanden appen en dit niet zomaar durven te vragen.....
Hihi
Dit gaat niks meer worden. Als een man na 3 maanden nog niet begint over afspreken heeft dat een reden. Als jij het vraagt zal hij vaag doen en het uitstellen.
Alle reacties Link kopieren
nee joh vergeet het, zoek iemand die je na een paar daagjes appen normaal uitvraagt
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Oops verkeerde topic gepost
Alle reacties Link kopieren
Kan best nog wat worden hoor, sommige mannen zijn gewoon extreem verlegen of zijn bang om afgewezen te worden. Dat weegt dan blijkbaar zwaarder in dit geval.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
13-06-2019 06:32
Waar je zin in hebt, 3 maanden appen. Weet je zeker dat hij single is, heb je in de avonden en weekenden ook contact?
Dat vraag ik me ook af. No way dat ik 3mnd persoonlijke zaken deel via app met een onbekende.
Been there, done that, got the T-shirt.
Apatura schreef:
13-06-2019 08:43
Dat vraag ik me ook af. No way dat ik 3mnd persoonlijke zaken deel via app met een onbekende.
Staat nergens dat daar sprake van is.
turquasi schreef:
13-06-2019 08:11
nee joh vergeet het, zoek iemand die je na een paar daagjes appen normaal uitvraagt
Dit advies geldt dan ook voor die gast.
Alle reacties Link kopieren
en hij is niet single hoor...
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven