Lijf & Lijn alle pijlers

Verandering gezicht.

14-06-2019 14:07 133 berichten
Hallo ouwe taarten, ja tegen jullie heb ik het.

Het valt me op dat mijn gezicht de laatste tijd erg aan het veranderen is, nou is dat natuurlijk niet vreemd want ik word ook een dagje ouder, maar hebben jullie dat ook dat je steeds weer aan een nieuwe verandering moet wennen? Vooral mijn ogen veranderen en de vorm van mijn gezicht. Nou lijk ik nog wel op mezelf te lijken, maar het gaat zo snel dat ik mezelf straks niet meer herken in de spiegel
Ik heb geen rimpels, daar hebben mijn ouders voor gezorgd, dus dat is geen verdienste, maar wel fijn natuurlijk.
Ik ben nu al 39 jaar 18 en het begint nu toch echt goed op te vallen en hoewel ik geen moeite heb met ouder worden zit het me toch niet echt lekker als ik alweer een nieuwe smoel op de foto zie, echt onwennig.
Hoe staan jullie daarin?
Na de overgang gaat het ineens veel sneller, de boel stort toch een beetje in.
polydox schreef:
14-06-2019 14:10
Na de overgang gaat het ineens veel sneller, de boel stort toch een beetje in.
Oh, dan staan me nog een aantal verrassingen te wachten, want zover ben ik nog niet. @(
Ik hoor vaak dat ik er hetzelfde uit blijf zien. Met Carnaval kwam ik een stel tegen die ik al een jaar of 30 niet had gezien en zij herkenden mij gelijk. Ik hen niet.
Blondie456 schreef:
14-06-2019 14:13
Ik hoor vaak dat ik er hetzelfde uit blijf zien. Met Carnaval kwam ik een stel tegen die ik al een jaar of 30 niet had gezien en zij herkenden mij gelijk. Ik hen niet.
Hoe jong ben je?
Ik heb dat nu ik 25 ben al. Dat ik zoiets heb van, Oeff, ok het jeugdige is er echt af.

Op slechte dagen begin ik zelfs al dezelfde frons rimpel te krijgen als mijn moeder. Waar is de Botox?
Blondie456 schreef:
14-06-2019 14:13
Ik hoor vaak dat ik er hetzelfde uit blijf zien. Met Carnaval kwam ik een stel tegen die ik al een jaar of 30 niet had gezien en zij herkenden mij gelijk. Ik hen niet.
Dat zeggen ze ook van mij, maar mijn spiegel zegt iets anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdje voor de spiegel gestaan met de gedachte “waarom zie ik er zo anders uit?” En het heeft best een tijdje geduurd voor het kwartje viel... de huid van mijn kaaklijn is slapper geworden en mijn jukbeenderen zijn minder scherp. Als ik mijn huid strak trek zie ik mezelf weer. Verder zie ik er nog hetzelfde uit gelukkig. Ben bijna 40.
YellowLemon schreef:
14-06-2019 14:16
Ik heb dat nu ik 25 ben al. Dat ik zoiets heb van, Oeff, ok het jeugdige is er echt af.

Op slechte dagen begin ik zelfs al dezelfde frons rimpel te krijgen als mijn moeder. Waar is de Botox?
Ja, de tiener verdwijnt en de vrouw komt er voor terug en dat is alleen maar mooi, dan word je af en komt er echt karakter tevoorschijn.
Ik vond dat een mooie fase van mijn leven. :)

Nergens moeilijk over doen, dan heb je ook geen redenen om te fronsen. Ik heb het leven altijd luchtig bekeken en heb er nog geen.
Cateautje schreef:
14-06-2019 14:14
Hoe jong ben je?
Ik ben een paar weken terug 54 geworden.
Cateautje schreef:
14-06-2019 14:07
Hallo ouwe taarten, ja tegen jullie heb ik het.
:rofl:
Ik ben 61 en was al in de overgang toen ik 45 was, dus dat hebben we gehad.
Ik merkte aan mijn uiterlijk niet veel na mijn vijftigste, maar sinds ik zestig ben schrik ik er soms van. Ik ben vrij slank en heb geen "gevuld gezicht" meer. Van die hangwangetjes naast de mond en mijn hals begint ook echt te rimpelen.
Niet fijn maar ik zal het moeten accepteren. Dikker worden heb ik er niet voor over want dat heeft weer andere nadelen.
Ach ja....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook, als ik in de spiegel kijk denk ik sjezus het gaat allemaal hangen. Je wordt gewoon ouder en de 1 wordt mooi oud in het gezicht en de ander niet, ik ben die ander dus. Maar niet met 25 hoor toen was ik nog fris ben nu 59.
Niemand is onmisbaar
Blondie456 schreef:
14-06-2019 14:20
Ik ben een paar weken terug 54 geworden.

Bofferd.
beetjegek schreef:
14-06-2019 14:20
Ik heb een tijdje voor de spiegel gestaan met de gedachte “waarom zie ik er zo anders uit?” En het heeft best een tijdje geduurd voor het kwartje viel... de huid van mijn kaaklijn is slapper geworden en mijn jukbeenderen zijn minder scherp. Als ik mijn huid strak trek zie ik mezelf weer. Verder zie ik er nog hetzelfde uit gelukkig. Ben bijna 40.
Ik had dat ook op een gegeven moment, van de eén op de andere dag had ik een ander smoel en was de jonge vrouw verdwenen. Zie mezelf nog zo lullig in de spiegel kijken, alsof ik met iemand anders te maken had. :-D
Ik kreeg laatst een foto doorgestuurd van mezelf als half twintiger. Dacht dat ik weinig veranderd was maar wat een bolle toet, echt nog babyvet. Ik heb geen rimpels maar sluit fillers niet uit hoor.
En hoe voorkom je een oude hals? Ik vind dat stevige vrouwen vaak mooier oud worden maar helaas zit dat er niet in.
Blondie456 schreef:
14-06-2019 14:20
Ik ben een paar weken terug 54 geworden.
Mooie leeftijd.
bojoti schreef:
14-06-2019 14:22
Ik heb dat ook, als ik in de spiegel kijk denk ik sjezus het gaat allemaal hangen. Je wordt gewoon ouder en de 1 wordt mooi oud in het gezicht en de ander niet, ik ben die ander dus. Maar niet met 25 hoor toen was ik nog fris ben nu 59.
Pas jij je aan, onder andere qua kleding aan je nieuwe gezicht?
Murrmurr schreef:
14-06-2019 14:24
En hoe voorkom je een oude hals? Ik vind dat stevige vrouwen vaak mooier oud worden maar helaas zit dat er niet in.

Niet helaas.....Ik vind dikkere vrouwen ook mooier oud worden. Toch wat meer onderhuids vet.
Alle reacties Link kopieren
Ik pas me niet aan qua kleding, ik draag wat ik lekker vind zitten.
Niemand is onmisbaar
Murrmurr schreef:
14-06-2019 14:22
Ik kreeg laatst een foto doorgestuurd van mezelf als half twintiger. Dacht dat ik weinig veranderd was maar wat een bolle toet, echt nog babyvet. Ik heb geen rimpels maar sluit fillers niet uit hoor.
In plaats van fillers, waar nogal eens wat mee misgaat zou je eens ultherapie kunnen proberen, dat schijnt binnen de kortste keren je huid te verjongen en blijft jaren goed. Madonna doet dat en die heeft een heel strakke huid.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 35 en zie ook veranderingen. Gewoon een wat oudere kop in het algemeen.
Rimpels heb ik nog niet echt, behalve een fronsrimpel op mijn voorhoofd.
Ik zie wel dat het vel boven mijn ogen wat meer begint te worden.
Ik maak me er verder niet zo druk over.
Ik hou de boel wel goed bij, maar doe niks speciaals.
Mijn moeder van 60 heeft laatst voor de eerste keer botox gespoten voor de lijntjes bij haar mond. Ze was het zat om altijd commentaar te krijgen op haar 'boze blik'.

Mijn oma van 94 zit vol rimpels. Fascinerend om te bedenken dat ik er later ook zo uit kan zien.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
14-06-2019 14:22
Ik had dat ook op een gegeven moment, van de eén op de andere dag had ik een ander smoel en was de jonge vrouw verdwenen. Zie mezelf nog zo lullig in de spiegel kijken, alsof ik met iemand anders te maken had. :-D
Ja echt he!? Ik herkende mezelf ook ineens niet meer, en ik maar meer make up erop smeren maar het hielp niet. Nee duh, als je hangwangen krijgt...
bojoti schreef:
14-06-2019 14:27
Ik pas me niet aan qua kleding, ik draag wat ik lekker vind zitten.
Ja! Zo'n eigenwijze dreutel ben ik ook. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt blommekes te gaan dragen of me in beige te hijsen, zelfs niet als ik 100 word. Ik denk dat ik me in de loop der jaren maar ga ontpoppen als stijlicoon, dan kom je overal mee weg. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven