Afgrijselijke kindernamen IV

04-01-2019 13:21 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3 delen van afgrijselijke kindernamen blijkt dat het nog steeds veel erger kan

Hier gaan we gezellig verder!



*over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt). *
:whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
aaaanne schreef:
11-06-2019 10:39
Bedoel je dat het jongetje Peppa heet?
Yep
Alle reacties Link kopieren
nymphaion schreef:
11-06-2019 07:35
Vrienden van ons hebben hun jongste zoon (nu 5) Wim genoemd. Ik vind ouderwetse namen op zich best leuk maar bij deze naam heb ik wel héél erg de associatie van een man van 70.. (nu ken ik via mijn werk ook veel vrijwilligers van die leeftijd die zo heten, dus dat zal ook wel meespelen)
Wim, Jan, Kees, Toon, Piet, Willem... tja, eigenlijk vind ik het een prima naam voor een 40+ volwassen man, maar voor jonger? Neuh.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
11-06-2019 11:05
Wim, Jan, Kees, Toon, Piet, Willem... tja, eigenlijk vind ik het een prima naam voor een 40+ volwassen man, maar voor jonger? Neuh.
Maar die jongeren worden ook ooit 40+.
En dan kun je beter Wim, Jan, Kees, Toon, Piet of Willem heten dan Timmie, Tommie of iets creatiefs als Jaylani, Diamantino of een ander verzinsel zoals die je in dit topic tegen komt.
Alle reacties Link kopieren
Hexx schreef:
11-06-2019 13:07
Maar die jongeren worden ook ooit 40+.
En dan kun je beter Wim, Jan, Kees, Toon, Piet of Willem heten dan Timmie, Tommie of iets creatiefs als Jaylani, Diamantino of een ander verzinsel zoals die je in dit topic tegen komt.
Eens dat verkleinnamen of zo'n vage naam ook niets is. Er zijn gewoon heel veel namen die ik zowel leuk vind voor een kind als voor een volwassene. Deze toevallig niet. Waarschijnlijk ook omdat ik ze én ouderwets vindt en ze super veel voor komen.

Natuurlijk een kwestie van smaak. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Bonnieux schreef:
11-06-2019 10:49
Yep
🙄
Vandaag in het AD (de rubriek Net op de Wereld) :

Q.elvin (de Wit), broertje van Q.iane Jayson en J.aeley! :nooo: :nooo:

Zo zielig, want er zijn nooit chocoladeletters Q te krijgen....
Beter.Laat schreef:
11-06-2019 13:50
Zo zielig, want er zijn nooit chocoladeletters Q te krijgen....
Jawel hoor, van Verkade.
In het kader van overbodige letters : Lyvv.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
11-06-2019 11:05
Wim, Jan, Kees, Toon, Piet, Willem... tja, eigenlijk vind ik het een prima naam voor een 40+ volwassen man, maar voor jonger? Neuh.
Willem vind ik wel een stoere naam. De rest is niet echt mijn smaak, maar vind het beter dan al die Jayden’s, Jaylano’s, Jayivano’s, Dylano’s en alle andere Ano’s enzo van tegenwoordig.
minnimouse wijzigde dit bericht op 11-06-2019 14:52
3.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde een keer van een Casey. Mijn eerste gedachten waren ‘Huh, Keessie?’ :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
11-06-2019 13:50
Vandaag in het AD (de rubriek Net op de Wereld) :

Q.elvin (de Wit), broertje van Q.iane Jayson en J.aeley! :nooo: :nooo:

Zo zielig, want er zijn nooit chocoladeletters Q te krijgen....
daar is de handel al lang op ingespeeld volgens mij, dat er veel meer namen komen met Q, net zoals de Y
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
minnimouse schreef:
11-06-2019 14:49
Willem vind ik wel een stoere naam. De rest is niet echt mijn smaak, maar vind het beter dan al die Jayden’s, Jaylano’s, Jayivano’s, Dylano’s en alle andere Ano’s enzo van tegenwoordig.
Ik ken een Casey van 3 jaar oud. Zijn vader heet Kees en zijn opa ( de vader van Casey zijn moeder) ook :proud:

Ik hoorde zijn naam eerder dan dat ik zag hoe het geschreven werd. Ik dacht dus dat hij Keessie (officieel Kees) genoemd was in eerste instantie ;-D
anoniem_64e5f396973e1 wijzigde dit bericht op 11-06-2019 15:29
Reden: Typo
0.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
11-06-2019 14:49
Willem vind ik wel een stoere naam. De rest is niet echt mijn smaak, maar vind het beter dan al die Jayden’s, Jaylano’s, Jayivano’s, Dylano’s en alle andere Ano’s enzo van tegenwoordig.
+1
Alle reacties Link kopieren
aaaanne schreef:
11-06-2019 13:43
🙄
Ja hè?
minnimouse schreef:
11-06-2019 14:51
Ik hoorde een keer van een Casey. Mijn eerste gedachten waren ‘Huh, Keessie?’ :rofl:
De hond van mijn tante heet Casey. En nu heeft een kennisje haar dochter zo genoemd. Ik kom niet af van de associatie met een Labrador :hihi:
Ik denk dan meteen aan Casey Affleck en Casey Neistat.
Ben ik echt heel oud als ik dan denk aan K.C. (van K.C. and the Sunshine band)? :hyper:
Beter.Laat schreef:
11-06-2019 13:50
Vandaag in het AD (de rubriek Net op de Wereld) :

Q.elvin (de Wit), broertje van Q.iane Jayson en J.aeley! :nooo: :nooo:

Zo zielig, want er zijn nooit chocoladeletters Q te krijgen....
Oh boy, ik las het ja! Vreselijk. Maar écht. En dan die achternaam: de Wit. Wat bezielt zulke ouders?
ClaireSophie schreef:
12-06-2019 16:56
Oh boy, ik las het ja! Vreselijk. Maar écht. En dan die achternaam: de Wit. Wat bezielt zulke ouders?
Fijn toch dat ze met zo'n voornaam een simpele achternaam hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam deze parels tegen op Instagram.

Q.uenshano (j), Q.uenisha (m) en baby broertje Q.iano :facepalm:

Q.uenisha is een ‘instagram influencer’ met 300k volgers. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Broetjes D.ayshano & J.aylano en vader en moeder heten Charlotte & Ralf. ;)
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
13-06-2019 03:15
Fijn toch dat ze met zo'n voornaam een simpele achternaam hebben.
:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
LD199 schreef:
13-06-2019 12:57
Broetjes D.ayshano & J.aylano en vader en moeder heten Charlotte & Ralf. ;)
Interessante keuze van de ouders... 🤔
Alle reacties Link kopieren
Lío Zion Vaes Scholten

Kindje van Lil’ Kleine en Jaimie. Bijzondere naam..
Ik zag in een voortuin zo'n leuk geboortebericht, zo'n paal met allemaal plankjes met teksten eraan. (Oh, het heet een geboortepaal...).

Een boy, genaamd Kai.n. Staat er in kleinere letters achter : Kee.n.
Dan weet je gelijk hoe je het moet uitspreken... :yes: !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven