Auto huren Canada en inleveren in VS

15-06-2019 21:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met het huren van een auto in Canada, en inleveren in de VS.
Welke maatschappij is goed en voordelig, waar moet je rekening mee houden, etc.

Alle ervaringen zijn welkom
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Dat lukte mij niet in 2011. Ik heb dus gekozen voor de Canadese auto die ik in Vancouver ophaalde en in Calgary inleverde. Wellicht was via Seattle vliegen wel goedkoper maar binnen de USA betaal je best veel als je je auto in een andere staat inlevert.
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch ook een tour vaak boeken door Amerika en Canada. Ik weet niet of je dat wil maar dan is tiogatours wel een fijne.
Alle reacties Link kopieren
vaak niet, omgekeerd wel. Vlieg op Seattle en lever in in Canada.. Alamo doet dit oa.
Alle reacties Link kopieren
Reken op n aardige dropoff fee, bij national kan het iig wel, huren in Calgary, inleveren in Seattle.
Alle reacties Link kopieren
Kattenkop schreef:
15-06-2019 22:39
Je kan toch ook een tour vaak boeken door Amerika en Canada. Ik weet niet of je dat wil maar dan is tiogatours wel een fijne.

Ik heb vluchten al geboekt, heenreis naar Calgary en terug van Las Vegas. Ik ben alleen auto nodig, rest regel ik zelf.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben via alamo een auto gehuurd.
Opgehaald in new york daar tot een uur van de Canadese grens af gereden (volgens mij Buffalo maar weet niet meer). Daar moesten we de auto “omruilen”. Kregen dezelfde auto maar daar werden de papieren in orde gemaakt dat we er de grens mee over mochten. Moesten wel 2x drop pff kosten betalen maar zat dan ook een nieuwe tank benzine bij waardoor het nog geeneens heel duur was. We hebben hem in Montreal ingeleverd. Dit was in 2013.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven