Behoefte

16-06-2019 09:47 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers, ik ben nieuw hier. Ik heb een fijne relatie van 16 jaar, maar mis opwindende sex... Parenclubs is niks voor mij. Ik zoek een betrouwbare man die veel van zijn vrouw houdt, maar ook sprankelende sex mist. Waar zou ik kunnen zoeken? Ik ben nog nooit eerder vreemd gegaan en ben verder heel netjes ☺️ Wie herkent deze behoefte? En wie heeft ervaring met een minnaar?
Alle reacties Link kopieren
Er is een minnaars topic op Viva.

Verder bestaan er sites als second love.

Nu heb ik wel een heel wild idee voor je..praat met je partner, ga samen in therapie, verbreek je relatie..waarom vreemdgaan?
I told you walking was idiotic.
Hmmmm .... ik krijg het niet voor elkaar om het woord ‘netjes’ te linken aan achterbaks, leugenachtig, hedonistisch, triest vreemdgangers gedrag.
Geef dan tenminste toe aan jezelf wat je bent, ook aan je man. Dat is pas netjes ! Die fijne relatie is trouwens over op het moment dat je met een ander in bed duikt, besef je dat ? Ook al komt het nooit uit, die relatie heb je eenzijdig opgezegd.

Je mist ‘iets’ man man man, wat een treurigheid.

Maar inderdaad, op het minnaars topic vindt je voldoende smoezen en goedpraat tips. Warm badje voor je !
en je eigen seks leven sprankelder maken
ook nog een optie ????
Francien2019 schreef:
16-06-2019 10:55
Hmmmm .... ik krijg het niet voor elkaar om het woord ‘netjes’ te linken aan achterbaks, leugenachtig, hedonistisch, triest vreemdgangers gedrag.
:thumbsup:
Misschien mist je man ook een spannend seksleven.
Bespreek eens wat jullie willen, wat er anders kan en eventueel een open relatie als jullie de spanning niet meer bij elkaar kunnen vinden of jullie verlangens uit elkaar liggen.
Vreemdgaan gewoon niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken de situatie heel goed maar ga je man niet bedriegen. Spreek met hem, stel een open relatie voor of pimp jullie eigen seksleven op.
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
16-06-2019 11:05
Misschien mist je man ook een spannend seksleven.
Bespreek eens wat jullie willen, wat er anders kan en eventueel een open relatie als jullie de spanning niet meer bij elkaar kunnen vinden of jullie verlangens uit elkaar liggen.
Vreemdgaan gewoon niet doen.
Dit. Je man zal ook wel het een en ander missen. Bespreek het.
Alle reacties Link kopieren
Benoem in dat gesprek ook wat je wel tof vind en dat je het de moeite waard vind dit gesprek te voeren en hoop hebt dat je eruit komt (als dat zo is, anders zijn er denk ik andere dingen om het over te hebben).
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens een rollenspel.
Wij zaten ook in een sleur en kan je verklappen, nu gaat het dak eraf.
Alle reacties Link kopieren
Francien2019 schreef:
16-06-2019 10:55
Hmmmm .... ik krijg het niet voor elkaar om het woord ‘netjes’ te linken aan achterbaks, leugenachtig, hedonistisch, triest vreemdgangers gedrag.
Geef dan tenminste toe aan jezelf wat je bent, ook aan je man. Dat is pas netjes ! Die fijne relatie is trouwens over op het moment dat je met een ander in bed duikt, besef je dat ? Ook al komt het nooit uit, die relatie heb je eenzijdig opgezegd.

Je mist ‘iets’ man man man, wat een treurigheid.
Pfff wat een moralistisch gedoe meteen weer. Ik ben het echter wel met je eens wbt het hele vreemdgaan gedoe...MAAR dat vraagt TO toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Of het uitkomt heb je niet helemaal zelf in de hand he. Je weet niet van tevoren hoe je minnaar is en gaat reageren. Hij kan zich opeens tot een soort stalker ontwikkelen. Gevaarlijk spelletje hoor.
.
Jenny80 schreef:
16-06-2019 11:37
Pfff wat een moralistisch gedoe meteen weer. Ik ben het echter wel met je eens wbt het hele vreemdgaan gedoe...MAAR dat vraagt TO toch niet!
Niets moralistisch aan. Er gelden bepaalde afspraken om het een beetje leefbaar te houden met elkaar. Iemand belazeren hoort daar niet bij. Of anders gezegd, kun je 1 persoon noemen die graag belogen en bedonderd word ? Nee, precies. Doe dat dus ook een ander niet aan. Het is heel simpel hoor.

Maar je hebt gelijk, dat was niet de vraag van TO.
Alle reacties Link kopieren
Francien2019 schreef:
16-06-2019 12:24
Niets moralistisch aan. Er gelden bepaalde afspraken om het een beetje leefbaar te houden met elkaar. Iemand belazeren hoort daar niet bij. Of anders gezegd, kun je 1 persoon noemen die graag belogen en bedonderd word ? Nee, precies. Doe dat dus ook een ander niet aan. Het is heel simpel hoor.

Maar je hebt gelijk, dat was niet de vraag van TO.
Laatst werd gesteld dat er niks aan de hand is, zolang het overspel niet uitkomt. Daar ben ik het in theorie wel mee eens, maar dat heb je dus niet zelf in de hand. En soms heb je jezelf ook niet in de hand.
Ik ben er niet principieel op tegen. Maar praktisch wel. Er komt alleen maar ellende van (got the t-shirt).
.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is de term moralistisch wat te sterk uitgedrukt. Maar om meteen iemand hier jouw normen en waarden op te leggen, nee! Ook al zijn het de meest voor de hand liggende normen en waarden en ben ik het echt wel met je eens. Ze gelden niet voor iedereen. (sorry ook dit is off-topic).
Alle reacties Link kopieren
Waar in de OP staat dat TO daadwerkelijk vreemd wil gaan?

Ik zou even in het minnaars topic kijken TO.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Secondlove of Secretflirt.nl
Fake people have an image to maintain. Real people just don't give a f*ck.
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
16-06-2019 12:53
Waar in de OP staat dat TO daadwerkelijk vreemd wil gaan?

Ik zou even in het minnaars topic kijken TO.

Ik denk niet ze die betrouwbare man die veel van zijn vrouw houdt maar sprankelende seks zoekt om mee te scrabbelen. Loepen is ook nuttig trouwens.

Wel bijzonder ook dat je een betrouwbare man zoekt met vrouw..als het voor vreemdgaan is vanuit beide kanten dan is die man dus niet zo betrouwbaar. Ach who cares toch TO?
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
Sjongejonge al die opgestoken driftig zwaaiende wijsvingertjes hier. Iedereen snerende adviezen, reageer dan niet. Weet je wat mij pas opvalt? Dat er overal moord en brand geroepen wordt en iemand gekielhaald wordt als er sprake is van vreemdgaan of die richting opdenken maar dat intussen het 'minnaarstopic' al 36 jaar loopt en 123.456 berichten telt. Met steunbetuigingen en alles. Ik zou daar even kijken als ik jou was TO.
Alle reacties Link kopieren
tinder schreef:
16-06-2019 15:51
Sjongejonge al die opgestoken driftig zwaaiende wijsvingertjes hier. Iedereen snerende adviezen, reageer dan niet. Weet je wat mij pas opvalt? Dat er overal moord en brand geroepen wordt en iemand gekielhaald wordt als er sprake is van vreemdgaan of die richting opdenken maar dat intussen het 'minnaarstopic' al 36 jaar loopt en 123.456 berichten telt. Met steunbetuigingen en alles. Ik zou daar even kijken als ik jou was TO.
Goeie tip. Wat ik daar vooral lees, is dat minnaren simpel begint, maar gaandeweg vaak een complexe en pijnlijke toestand wordt, ook als het niét uitkomt.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-06-2019 16:07
Goeie tip. Wat ik daar vooral lees, is dat minnaren simpel begint, maar gaandeweg vaak een complexe en pijnlijke toestand wordt, ook als het niét uitkomt.
Ja klopt. En ik bedoel maar dat er veel meer vreemd gegaan wordt dan er gedacht wordt.
De eerste regel klonk nog aardig aantrekkelijk, maar van vreemdgaan (of in dit geval seks met een vreemdganger) raak ik spontaan mijn libido kwijt :-[

Niks tegen trio's, kwartetten en meer met wederzijdse instemming trouwens...
tinder schreef:
16-06-2019 15:51
Sjongejonge al die opgestoken driftig zwaaiende wijsvingertjes hier.
Het is ook echt het fijnste gevoel ooit als je er achter komt dat je partner vreemd gaat. Is niet zo raar dat mensen daar fel op reageren.
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
16-06-2019 18:54
Het is ook echt het fijnste gevoel ooit als je er achter komt dat je partner vreemd gaat. Is niet zo raar dat mensen daar fel op reageren.
Klopt. Maar ze vraagt niet om terechtwijzingen,oordelen en uitleg over hoe slecht ze wel niet bezig is. On topic blijven is blijkbaar erg lastig.
tinder schreef:
16-06-2019 18:57
Klopt. Maar ze vraagt niet om terechtwijzingen,oordelen en uitleg over hoe slecht ze wel niet bezig is. On topic blijven is blijkbaar erg lastig.
Ja en communiceren binnen je relatie ook. Dat zou een heleboel ellende schelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven