Niet meteen douchen nadat vriend in je is klaargekomen?

14-06-2019 10:34 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen: mijn vriend vindt het fijn als ik niet meteen (als in "nadat we zijn uitgeknuffeld en bijgekomen van de seks") onder de douche ga, maar zijn sperma nog een tijdje in me laat zitten, dus bijvoorbeeld tijdens ontbijt/lunch of de rest van de dag als we nergens naartoe gaan. Als hij op mijn borsten is gekomen, vindt hij het spannend als ik het niet wegveeg, maar er een beetje mee speel tot het is gedroogd.

Als we wel naar buiten gaan, zou hij het ook wel geil vinden als ik het liet zitten, maar dat doe ik dus niet. Geen zin om het langs mijn been te voelen lopen, om het maar een plastisch te zeggen.

Kennen jullie dit? Kwestie van territoriumdrift?

Sperma niet meteen weghalen?

Totaal aantal stemmen: 215

Nee, dank je. Plakspul meteen weg, graag (76%)
Als partner het wil, doe ik hem graag dat plezier. (8%)
Vind het zelf opwindend om niet meteen schoon te maken. (15%)
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
19-06-2019 08:56
Wat een misselijke reactie. De oorzaak van niet kunnen genieten van seks en vaginisme etc is vaak trauma. Door misbruik bijvoorbeeld. En ook als dat niet de oorzaak is, is het evengoed ontzettend naar. Dat je daar minachtend over doet, zegt een heleboel over jouw karakter.
Hoho, wat ik zeg is dat het heel belangrijk is om de juiste partner te kiezen. Waarbij het seks-gebeuren dus wederzijds exclusief is. Voor heel lang
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
kindrebel schreef:
14-06-2019 11:13
Hoezo 'tja, mannen'?
Ik vind het ook geil als ik het er later nog uit voel lopen. Dat gebeurt overigens ook als ik me heb gedoucht. Het is meer een gegeven dan een keuze bij mij.

Waarom vind je sperma zo vies dan? Loopt er verder nooit iets uit je vagina? Als je geil bent voel je toch ook dat het in je onderbroek loopt? Of ben ik de enige die dat heeft?
Ik vind het meestal wel leuk om te merken dat er nog bewijs is van het vrijen de volgende dag. Maar ik voel verder nooit iets lopen in mijn broek, tenzij ik in mijn broek pies of doorlek qua menstruatie.

Als ik mijn partner er een plezier mee doe om het op te laten drogen, zou ik het geen probleem vinden. Ik vind het daarentegen zelf meestal een gemis om sperma op mijn lijf te krijgen ipv in me. Om een of andere vage reden vind ik het enorm opwindend dat hij in me komt ipv op me. Dat is dan weer mijn terratoriumdrang haha. Zo van 'dat spul is van mij en van niemand anders'.

En heel eerlijk? Ik vind slikken zo vies! Ik vond het sperma van mijn ex qua smaak echt niet te doen (andere referenties heb ik niet). Terwijl ik het idee van doorslikken opwindend vind, maar eenmaal in mijn mond wil ik het 't liefst meteen uitspugen en gaan gorgelen om maar van die vieze smaak af te komen. Een hele sterke brie smaak vermengt met menthol sigaretten, brrr.
Vanzai schreef:
19-06-2019 13:53
Hoho, wat ik zeg is dat het heel belangrijk is om de juiste partner te kiezen. Waarbij het seks-gebeuren dus wederzijds exclusief is. Voor heel lang
Oh oké, ik las je reactie helemaal anders. Sorry.

Ik ben het er volledig mee eens dat de juiste partner ontmoeten extreem belangrijk is. Met mijn huidige partner is alles zo anders. Bij hem heb ik (bijna) geen grenzen. Ik wil alles voor hem doen. En met hem doen. En ik denk er niet bij na. Vroeger vond ik orale seks ontvangen bijvoorbeeld helemaal niks. Maar met hem vind ik het heerlijk. En ik geniet er ook oprecht van om hem te pijpen. Ik vind alles aan hem lekker/perfect. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Mijn exen zijn absoluut niet slecht in bed (erg ervaren juist), goed geschapen, etc. Dus met hun is er helemaal niets mis op seksueel gebied. Maar blijkbaar miste er een bepaalde klik. Want ik ben alles wat ik ooit met mijn exen gedaan heb spontaan vergeten sinds ik mijn partner ken.
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
19-06-2019 14:01
Ik vind het meestal wel leuk om te merken dat er nog bewijs is van het vrijen de volgende dag. Maar ik voel verder nooit iets lopen in mijn broek, tenzij ik in mijn broek pies of doorlek qua menstruatie.

Als ik mijn partner er een plezier mee doe om het op te laten drogen, zou ik het geen probleem vinden. Ik vind het daarentegen zelf meestal een gemis om sperma op mijn lijf te krijgen ipv in me. Om een of andere vage reden vind ik het enorm opwindend dat hij in me komt ipv op me. Dat is dan weer mijn terratoriumdrang haha. Zo van 'dat spul is van mij en van niemand anders'.

En heel eerlijk? Ik vind slikken zo vies! Ik vond het sperma van mijn ex qua smaak echt niet te doen (andere referenties heb ik niet). Terwijl ik het idee van doorslikken opwindend vind, maar eenmaal in mijn mond wil ik het 't liefst meteen uitspugen en gaan gorgelen om maar van die vieze smaak af te komen. Een hele sterke brie smaak vermengt met menthol sigaretten, brrr.
Heb je (bijna) geen witte vloed? Ik voel de hele dag door iets lopen in mijn broek.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
19-06-2019 13:25
Valt reuze mee, je hoeft niet met gestrekte benen te staan om je enkels vast te pakken. Alleen overgewicht maakt het moeilijker omdat je dan over je buik heen moet.
oh maar dat bedoelde ik wel, want dan is je bekken mooi gekanteld
Als je door de knieen gaat, draaien je heupen mee omlaag
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
19-06-2019 14:01
En heel eerlijk? Ik vind slikken zo vies! Ik vond het sperma van mijn ex qua smaak echt niet te doen (andere referenties heb ik niet). Terwijl ik het idee van doorslikken opwindend vind, maar eenmaal in mijn mond wil ik het 't liefst meteen uitspugen en gaan gorgelen om maar van die vieze smaak af te komen. Een hele sterke brie smaak vermengt met menthol sigaretten, brrr.
De smaak wordt erg beïnvloed door je wat je eet en drinkt en dergelijke.
We used to be friends...
lilalinda schreef:
20-06-2019 11:30
oh maar dat bedoelde ik wel, want dan is je bekken mooi gekanteld
Als je door de knieen gaat, draaien je heupen mee omlaag
Precies. Zo begreep ik het ook. Met gestrekte benen is penetratie onder die hoek erg prettig, lijkt me. Als grote man is er ook gemakkelijker toegang om erg diep te stoten, zolang dat voor de vrouw tenminste minutenlang vol te houden is.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb er ook niet zo’n probleem mee hoor... Ik vind het zelf ook wel een opwindend idee dat ‘alles er nog in zit’...
En er loopt wel vaker wat in m’n slip dus niet zo’n probleem.
Alle reacties Link kopieren
Jezus Francien, geile donder.
Damned if I don’t

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven