Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
14-06-2019 21:41
Zojuist Trinkets gekeken. Leuk tussendoortje. Kijkt lekker weg.

Nu verder met Jinn, een Arabische bovennatuurlijke serie die zich afspeelt in Petra.
Wow, dat klinkt intrigerend...
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
15-06-2019 00:19
Wow, dat klinkt intrigerend...
+1
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind The Good Place leuk. Lekker luchtig tussendoortje. Jammer dat het vierde seizoen de laatste is
Alle reacties Link kopieren
maze schreef:
10-06-2019 14:57
Lekkere wegkijkserie (Spaanstalig): Jugar con fuego
Heb ik ook van genoten.
Hatsjikideee...
lollypopje schreef:
09-06-2019 11:53
Dit seizoen van Designated Survivor maakt heel veel ruimte voor menselijke verhalen en problematiek, niet alleen maar de grote politieke problemen.
Zou me niks verbazen als dit is geschreven met Trump en de volgende verkiezingen in het achterhoofd.
Ben er bijna doorheen. Zou, als ik internet mag geloven, ook te maken kunnen hebben met het feit dat Netflix de serie overgenomen heeft. Er mag nu ook gevloekt worden en daar wordt af en toe met een knipoog gebruik van gemaakt.

Ik was wel verrast door de gebeurtenis is aflevering zeven (ben daar ook ongeveer gebleven), maar heb ook daarover wat op internet gelezen en ik denk dat het wel een eenduidiger verhaallijn geeft als je begrijpt wat ik bedoel (conceeter moeten we maar niet worden 😉 - er was in een andere conversatie gewist door vermoedelijk een staffer die niet heel goed las, want ik heb dingen gelezen die dan stafwaardiger zouden zijn geweest).
Alle reacties Link kopieren
Vanaf vandaag een nieuw seizoen van the missing op Netflix. Eigenlijk is het geen seizoen 3 maar gaat het verder onder de naam Baptiste maar de strekking blijft hetzelfde! Ik ga kijken en ben heeeeel benieuwd. Seizoen 1 en 2 waren echt zo enorm goed!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik ben gisteren begonnen aan seizoen 2 van the Missing. Geweldige serie.
coolpack2 schreef:
17-06-2019 08:11
..geeft als je begrijpt wat ik bedoel (conceeter moeten we maar niet worden 😉 - er was in een andere conversatie gewist door vermoedelijk een staffer die niet heel goed las, want ik heb dingen gelezen die dan stafwaardiger zouden zijn geweest).

Ik was dan wel niet de staffer maar vind ieder gehint naar bepaalde gebeurtenissen behoorlijk irritant. Ja ook als het zo vaag is.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
15-06-2019 00:19
Wow, dat klinkt intrigerend...
Alleen voor de setting zou ik kijken. Verhaal is flinterdun.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
O, fijn, The Missing !
Pipistrello schreef:
17-06-2019 12:01
Ik was dan wel niet de staffer maar vind ieder gehint naar bepaalde gebeurtenissen behoorlijk irritant. Ja ook als het zo vaag is.
Ik heb gestaft. Als je aan het begin van de serie zat had die zin mooi het verloop verklapt.
Er is hier al zo vaak gevraagd om daar op te letten. Zo moeilijk is dat niet. En als je dat wel wil, open je een spoilertopic.
Orișa schreef:
17-06-2019 14:01
Ik heb gestaft. Als je aan het begin van de serie zat had die zin mooi het verloop verklapt.
Er is hier al zo vaak gevraagd om daar op te letten. Zo moeilijk is dat niet. En als je dat wel wil, open je een spoilertopic.

+1
Ik had het niet getypt hoor, dus jullie hoeven mij niet de les te lezen. Ik typ niks hinterigers dan wat hier in het algemeen geschreven wordt. Ik kan het natuurlijk niet meer nalezen wat diegene schreef, maar dacht eerst ook dat het een spoiler was, maar bij tweede lezing niet. Maar goed.
coolpack2 schreef:
17-06-2019 18:31
Ik had het niet getypt hoor, dus jullie hoeven mij niet de les te lezen. Ik typ niks hinterigers dan wat hier in het algemeen geschreven wordt. Ik kan het natuurlijk niet meer nalezen wat diegene schreef, maar dacht eerst ook dat het een spoiler was, maar bij tweede lezing niet. Maar goed.

Ik lees niemand de les. Ik zeg wat ik van hinten en spoileren vind.
En als het op spoileren lijkt dan zal ik staffen.
Ik lees jou de les niet. Ik zeg dat ik gestaft heb en waarom.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
17-06-2019 13:24
O, fijn, The Missing !
Yes!
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Fuller house seizoen 4 was even langs me heen gegaan. Het is niet goede serie, wel onderhoudend en luchtig na een aflevering “When they see us”... vond aflevering 1 echt heftig... morgen volgende aflevering
Good Sam (film, slap, romantisch)

Over een barmhartige Samaritaan die geld achterlaat bij mensen en.. mwoa.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk wat onbekend maar een van mijn favorieten op Netflix: Chewing Gum. Beetje bizar maar wel erg leuk om te volgen.

Verder merk ik dat ik vooral series opnieuw aan het kijken ben dus moet ik dit topic maar weer eens goed gaan volgen voor leuke nieuwe tips.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
MevrouwTomatensoep schreef:
19-06-2019 13:56
Waarschijnlijk wat onbekend maar een van mijn favorieten op Netflix: Chewing Gum. Beetje bizar maar wel erg leuk om te volgen.
Oh ja, die vond ik ook erg leuk! Heb 'm tijden geleden gezien en herkende er eerlijk gezegd best wel wat in (referentiekader: strengchristelijke opvoeding en veel in Bijlmer rondgehangen).

Ik ben nu dankzij jullie enthousiasme Jane the Virgin aan het kijken. Vind 'm tot nog toe vermakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Net When they see us afgekeken, man wat een heftige serie! Zeker omdat je weet dat het echt gebeurd is. Ik las dat iemand het traag vond, ik had nog wel 10 afleveringen kunnen kijken :lol:
Ik heb regelmatig met de tranen in de ogen gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Film “weg van jou” klassieke romkom, ik hou ervan .
MIDA schreef:
19-06-2019 14:51
Net When they see us afgekeken, man wat een heftige serie! Zeker omdat je weet dat het echt gebeurd is. Ik las dat iemand het traag vond, ik had nog wel 10 afleveringen kunnen kijken :lol:
Ik heb regelmatig met de tranen in de ogen gezeten.
Op waarheid gebaseerd.
Alle reacties Link kopieren
MIDA schreef:
19-06-2019 14:51
Net When they see us afgekeken, man wat een heftige serie! Zeker omdat je weet dat het echt gebeurd is. Ik las dat iemand het traag vond, ik had nog wel 10 afleveringen kunnen kijken :lol:
Ik heb regelmatig met de tranen in de ogen gezeten.
Ik ook.

Kijk dan ook naar Oprah: when they see us now. Staat op Netflix. Ook daar moest ik bij grienen. De cast en de 5 mannen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik vond What/if best een lekker sfeertje hebben. Had hem zo hapslikweg.
Weet iemand nog zelfde soort (mini)series? Beetje sexy, beetje hip en happening en wat spanning en sensatie vol mooie mensen en rijke mensen?
Ik vind dat net zo lekker als af en toe een chicklit. Gewoon verstand op nul zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven