NIET-groepje
dinsdag 31 maart 2009 om 21:24
tis ook niet druk
ik mot nog even naar de Appie, morgen komen de schoonmakers en er is bijna geen spul meer om mee te poetsen
verder morgen een (saai) dagje onderwijs
dan worden donderdag mijn oren gewassen door mijn baas, ik had een ingewikkelde patient waar ik niet uit kwam en dat heb ik hup in haar schoenen geschoven, zal ze niet blij mee zijn.....
ik mot nog even naar de Appie, morgen komen de schoonmakers en er is bijna geen spul meer om mee te poetsen
verder morgen een (saai) dagje onderwijs
dan worden donderdag mijn oren gewassen door mijn baas, ik had een ingewikkelde patient waar ik niet uit kwam en dat heb ik hup in haar schoenen geschoven, zal ze niet blij mee zijn.....
dinsdag 31 maart 2009 om 21:39
Goeieavond lieve Nietjes.
@MV, gefeliciteerd als FvdM. Regelrecht verdient en gegunt.
@Mamzie, rot van je baan. Ik leef met je mee.
@Sun hoe is het met jou kleine en grote, spam mij ook eens
Als ik al die verhalen hoor over die kredietcrisis krijg ik nog meer een hekel aan die hele toestand hier dan ik al had. (jullie weten wel)
Dat loopt maar arrogant rond terwijl de rest van de wereld bijna stilstaat.
Oef, ik moet echt diep ademhalen en denken, denken, denken.
@MV, gefeliciteerd als FvdM. Regelrecht verdient en gegunt.
@Mamzie, rot van je baan. Ik leef met je mee.
@Sun hoe is het met jou kleine en grote, spam mij ook eens
Als ik al die verhalen hoor over die kredietcrisis krijg ik nog meer een hekel aan die hele toestand hier dan ik al had. (jullie weten wel)
Dat loopt maar arrogant rond terwijl de rest van de wereld bijna stilstaat.
Oef, ik moet echt diep ademhalen en denken, denken, denken.
dinsdag 31 maart 2009 om 22:27
dinsdag 31 maart 2009 om 22:34
Leuk, naar U2. Gaan Ploes en Snoes ook (gaan jullie met zijn vieren?).
Pff, morgen sociale zaken bellen. Hopen dat ze niet verwachten dat ik een ww uitkering ga aanvragen want dan komt er ook nog financiele trammelant van dit gedoe.
Heeft even geen zin in gezeik en gaat shiney happy face opzetten. Na vanavond weet ik weer waarom ik geen zin had in solliciteren..
Pff, morgen sociale zaken bellen. Hopen dat ze niet verwachten dat ik een ww uitkering ga aanvragen want dan komt er ook nog financiele trammelant van dit gedoe.
Heeft even geen zin in gezeik en gaat shiney happy face opzetten. Na vanavond weet ik weer waarom ik geen zin had in solliciteren..