Lijf & Lijn alle pijlers

Rare bloedblaar

20-06-2019 21:15 13 berichten
Sinds vanmiddag heb ik uit het niets een bloedblaar op mijn grote teen. Het zit niet echt aan de zijkant, maar ook niet echt aan de bovenkant. Een beetje half/half zeg maar. Ook is hij niet opgezet, maar er lekte wel aan het einde van de middag een beetje helder vocht uit.

Het gekke is dat ik geen idee heb hoe dat stomme ding hier komt. Maandag had ik schoenen aan die niet zo lekker zaten, maar die schuurden aan de zijkant van diezelfde teen. Niet op de plek waar de blaar is ontstaan. Ook heb ik die schoenen nog geen uur aangehad, maar wie weet is het toch van invloed geweest? Het lijkt mij stug dat een bloedblaar dagen later op een andere plek ontstaat, maar ik ben geen arts en heb geen idee.

Mijn vraag: wat moet ik nu doen? Naar de huisarts of is dat zwaar overdreven? Wel heb ik Hashimoto. Zou het daar mee te maken kunnen hebben?
Voor een blaar zou ik niet naar de huisarts gaan, maar als jij je zorgen maakt ivm hashimoto , bel je morgen even.
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat het een bloedblaar is en niet toevallig een teek?
Een teek? Dan krijg je toch een rode kring? Ik heb niet echt een ring of iets. Meer gewoon een donkerrode plek met wat vieze gerimpelde huid in het midden.
Alle reacties Link kopieren
Als de teek er nog in zit geeft dat een raar donker bultje. Donker door het bloed wat hij uit jou gezogen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Rode kring hoeft trouwens niet. Kan wel maar hoeft niet. Vraag morgen anders de assistente even om advies.
Ik ga morgen even bellen!
Een bloedblaar en een teek zien er anders uit. Google maar als je twijfelt.

Ben je misschien gestoken? Kan soms ook blaren geven.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
20-06-2019 22:07
Een bloedblaar en een teek zien er anders uit. Google maar als je twijfelt.

Ben je misschien gestoken? Kan soms ook blaren geven.


https://images.app.goo.gl/83cdqcEfuAerpD7C9

Je kan je vergissen.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
20-06-2019 21:22
Voor een blaar zou ik niet naar de huisarts gaan, maar als jij je zorgen maakt ivm hashimoto , bel je morgen even.

Wat heeft hashimoto ermee te maken? :?:
Alle reacties Link kopieren
En wat was het nou?
Claudia2010 schreef:
20-06-2019 22:58
Wat heeft hashimoto ermee te maken? :?:
Ik zou de OP lezen
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
23-06-2019 09:34
Ik zou de OP lezen
Nou ja, heb ik echt vreselijk overheen gelezen O_O
Sorry Gizzmo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven