Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Gister avond even gekeken wat een leuk maar ook mooi spel. Snap alleen niet wat maakt dat het 1 een kas de ander een herberg en weer wat anders een vestiging is.
Alle reacties Link kopieren
ik heb de app gisteravond op mijn telefoon gezet en voel me nogal stuntelig, geen idee wat ik moet doen. Maar het komt vast langzamerhand wel goed :-) ik heb een paar van jullie toegevoegd als vriend, ik heb dezelfde naam als hier op het forum.
The past may be in tatters
But today is all that matters
gruffalo schreef:
24-06-2019 08:50
ik heb de app gisteravond op mijn telefoon gezet en voel me nogal stuntelig, geen idee wat ik moet doen.
Gewoon gaan wandelen en alles aanklikken wat je tegenkomt :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu mn vierde herbeg bezocht en heb al geen ruimte meer voor eten, wanneer gebruik je voedsel? In gevechten?
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
24-06-2019 08:57
Ik heb nu mn vierde herbeg bezocht en heb al geen ruimte meer voor eten, wanneer gebruik je voedsel? In gevechten?
Dat zijn toch die bliksemschichtjes die je krijgt? Die gebruik je om een spreuk te doen. Dat zijn de pokeballen van WU. :-D
Alle reacties Link kopieren
Poef
leighton wijzigde dit bericht op 24-06-2019 14:32
97.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag mee schrijven!
Ben gister een flink stuk wezen lopen en vind het een leuk een mooi vorm gegeven spel. Weet soms alleen nog niet helemaal wat ik aan t doen ben haha.
Gister ook mijn eerste via via geopend! Was gaaf maar moest even puzzelen hoe het nou moest.
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
1729 3275 3540 mijn code trouwens heb een paar van jullie toegevoegd
Life is like an hourglass glued to the table.
peach1990 schreef:
24-06-2019 09:15
Gister ook mijn eerste via via geopend! Was gaaf maar moest even puzzelen hoe het nou moest.

Ja, dat vond ik ook heel erg cool! Ik heb er nu drie lopen, waarvan eentje van 10km, ben benieuwd wat daar achter zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de greenhouse niet helemaal. Je kan iets planten, dat moet je water geven en groeien en weet ik veel. En als het aan klaar is heb je 30 minuten de tijd om het daar op te halen?
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
24-06-2019 09:00
Dat zijn toch die bliksemschichtjes die je krijgt? Die gebruik je om een spreuk te doen. Dat zijn de pokeballen van WU. :-D
ja heb hem door nu haha tis even zoeken. ik las ergens dat er ook speciale dingen tevoorschijn kunnen komen maar kan niet vinden hoe die eruit zien (zal je zien benk die keihard voorbijgegaan omdat er teveel te doen was haha) enig idee?
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
24-06-2019 10:43
Ik snap de greenhouse niet helemaal. Je kan iets planten, dat moet je water geven en groeien en weet ik veel. En als het aan klaar is heb je 30 minuten de tijd om het daar op te halen?
zoiets begreep ik ook, volgens mij komt de loot rondom de greenhouse te liggen?
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
24-06-2019 11:22
zoiets begreep ik ook, volgens mij komt de loot rondom de greenhouse te liggen?
Geen idee, heb het nog niet geprobeerd en de dichtstbijzijnde is pas over 23 uur klaar met groeien :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
24-06-2019 09:31
Ja, dat vond ik ook heel erg cool! Ik heb er nu drie lopen, waarvan eentje van 10km, ben benieuwd wat daar achter zit.
Ik heb ook een via via van 10 km maar dat wordt hem niet met dit weer nu.
Heb wel ongeveer door hoe je iemand/iets moet verslaan. Je kan dat volgens mij net als bij een raid met Pokémon ook met meer mensen doen.
Ik kon bij de herberg niks want mijn energie was al maximaal ofzo.
Nou ja ik vind het wel leuk maar wel ingewikkeld tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
Vraag: ligt het aan mij of is het voltooien van je missie om een beroep te ‘worden’ een kwestie van perkamentrollen betalen?
Celaena_Aelin schreef:
24-06-2019 12:01
Vraag: ligt het aan mij of is het voltooien van je missie om een beroep te ‘worden’ een kwestie van perkamentrollen betalen?
Ja, volgens mij wel. Niet zo heel erg magisch zeg maar :)

Ik heb tot nu toe drie keer een plant in een kas gezet, maar dat was vooral om energie kwijt te raken zodat ik weer in een herberg kan gaan eten. In een recensie op internet zag ik iemand klagen dat hij te weinig energie kreeg en daarom het spel onspeelbaar vond. Ik heb echt het tegenovergestelde probleem: mijn energievoorraad zit om de haverklap vol. Maar ik woon en werk dan ook in stadscentra met oneindig veel herbergen/kassen/vestingen.
Alle reacties Link kopieren
Waar vind ik zo’n kas voor die zaadjes? Ben dat nog niet tegen gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het spel ook geïnstalleerd. Mijn naam is theepot.
Mijn code is: 0849 1790 6434
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
24-06-2019 12:21
Waar vind ik zo’n kas voor die zaadjes? Ben dat nog niet tegen gekomen.
Je komt of herberg of kas tegen, ik weet ook niet zo goed wat nou precies een herberg of een kas maakt. In pokemon zijn het de oude pokestops maar ook gyms.
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
24-06-2019 12:55
Je komt of herberg of kas tegen, ik weet ook niet zo goed wat nou precies een herberg of een kas maakt. In pokemon zijn het de oude pokestops maar ook gyms.
Ok dan moet ik er van de week als ik weer wat fitter ben er maar op uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dit wel een handig artikel trouwens:

https://www.google.com/amp/s/www.pocket ... gy.amphtml

Wizards unite uitgelegd in Pokémon go termen. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds eergisteren aan het spelen. Heb geloof ik iedereen van hier toegevoegd 😆
Ik ben nu level 8, maar heb nog veel te ontdekken. Vanuit huis heb ik toegang tot een herberg. Helaas geen kas. Dit spel vreet wel echt batterij.

Alle vormen van NymphadoraTonks of Tonks waren al bezet helaas.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Man en ik zijn ook begonnen, wat een prachtig vormgegeven spel is dit! Maar inderdaad nog wel even zoeken.... inmiddels level 8.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu inderdaad dat sommige pokestops/ gyms kassen zijn en andere herberg of vesting. Morgen eens naar buiten gaan.
Alleen qua muziek... het lijkt een beetje alsof ik in de Efteling rondloop of zo :|
Qua geluid vind ik Pokémon Go en vooral Ingress toch echt stukken aantrekkelijker. Maar visueel is deze game dan weer supermooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven