Vriendinnen (30-45 jr) gezocht omgeving Amersfoort.

25-06-2019 19:36 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Leuk dat je kijkt naar mijn topic.
Ik ben Jolanda, 37 jaar en ik woon nu 10 jaar in Amersfoort met mijn vriend en hondje.
Mijn vriendinnen wonen verspreid door het land en hebben een gezinsleven met kleine kinderen. Hierdoor hebben zij minder tijd om af te spreken.
Daarom mijn oproepje.
Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Ik ben een introvert typje (niet saai of verlegen), ik ben daarom niet zo van de groepsactiviteiten,
van het uitgaan of festivals e.d
Wat ik wel heel leuk vind is om op een terrasje een wijntje te doen, samen uit eten te gaan of thuis nieuwe recepten uitproberen, naar de bioscoop te gaan of thuis op de bank te Netflixen.
Ook ben ik weer gaan sporten en ik kan best een sportmaatje gebruiken.
Kortom genoeg leuke dingen om samen te doen.

Lijkt dit jou ook leuk, laat dan een berichtje achter. Ik neem dan contact met je op.

Groetjes,
Jolanda
Het kan handig zijn om wat meer inhoudelijks over jezelf te vertellen. Wat zijn je interesses, wat doe je voor werk, waar zit je politiek gezien ongeveer, waar maak je je druk over, wat houdt je bezig, waar heb je een hekel aan, wat voor soort films vind je leuk, etc. Inhoudelijke overeenkomsten of raakvlakken bepalen vaak of je met iemand vrienden kunt worden. Ergens op een terras iets drinken of een keer naar de film gaan vindt namelijk iedereen wel leuk. Het zegt weinig over jou als persoon.

Het valt me op dat je veel in verkleinwoorden praat: hondje, oproepje, typje, terrasje, wijntje, sportmaatje, berichtje, groetjes. Dat zou mij niet aantrekken.
Alle reacties Link kopieren
Mij spreekt het berichtje me juist wel erg aan, omdat ik eenzelfde type persoon ben. Ik heb zelf nu wel een goed beeld van TO. Helaas woon ik niet in de buurt.

Grappig hoe hetzelfde bericht anders kan overkomen op mensen.
Alle reacties Link kopieren
Dankje ch86!
Jammer dat je niet in de buurt woont. ;-)
Mag ik vragen waar je wel woont?
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
25-06-2019 20:40
Het kan handig zijn om wat meer inhoudelijks over jezelf te vertellen. Wat zijn je interesses, wat doe je voor werk, waar zit je politiek gezien ongeveer, waar maak je je druk over, wat houdt je bezig, waar heb je een hekel aan, wat voor soort films vind je leuk, etc. Inhoudelijke overeenkomsten of raakvlakken bepalen vaak of je met iemand vrienden kunt worden. Ergens op een terras iets drinken of een keer naar de film gaan vindt namelijk iedereen wel leuk. Het zegt weinig over jou als persoon.

Het valt me op dat je veel in verkleinwoorden praat: hondje, oproepje, typje, terrasje, wijntje, sportmaatje, berichtje, groetjes. Dat zou mij niet aantrekken.
Gaat het?
Alle reacties Link kopieren
Julaah schreef:
25-06-2019 21:33
Gaat het?
🤭😂😂😂👌
Julaah schreef:
25-06-2019 21:33
Gaat het?
Ja hoor. Hoezo? Heb je problemen met inhoudelijke reacties?
JolandaG81 schreef:
25-06-2019 21:44
🤭😂😂😂👌
Tja, ik had het kunnen weten.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
26-06-2019 00:21
Ja hoor. Hoezo? Heb je problemen met inhoudelijke reacties?

Denk jij echt dat ik op een 'beoordeling' van mijn bericht zit te wachten?
Als het goed bedoeld was, stuur dan PB en zet het niet in de reacties.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
26-06-2019 00:25
Tja, ik had het kunnen weten.
Wie de bal kaatst.....
Er is geen enkele reden waarom ik prive had moeten reageren. Het is een openbaar forum, waarin men in principe gewoon openbaar reageert.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-06-2019 15:03
Reden: Op de man
43.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-06-2019 15:03
Reden: Op de man
99.50% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven