Kletstopiczondernaam deel I

09-06-2019 13:33 1043 berichten
Chocola. Avondeten. Katten. De temperatuur. Memes. Gifs. Voetbal. Monsterlijke muzieklinkjes. Drank. Ziek zwak en misselijk is off topic.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 14-06-2019 08:59
Reden: Titel aangepast ;)
41.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik val sowieso niet op blond. O_O
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
impala schreef:
29-06-2019 13:58
Verbaast me niks, ik vind hem viezig. Lief is hij volgens mij ook niet echt, hij ziet er alleen zo uit.
En die tattoo in zijn hals is echt een mega afknapper.

Wie ik wel schattig vind, beetje zelfde type qua uiterlijk, is Gers Pardoel. Bij hem zou ik zo achterop springen.
Ik vind dat Douwe wordt overschat en Gers wordt onderschat.
Mee eens met je hele post. Behalve met jouw opmerking over de tattoo.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
29-06-2019 19:46
Ik val sowieso niet op blond. O_O

Ik ook niet, maar voor Chris maak ik graag een uitzondering.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
29-06-2019 21:44
Mee eens met je hele post. Behalve met jouw opmerking over de tattoo.
:) Leuk!
.
Alle reacties Link kopieren
@Pipi, ik las laatst ergens dat jij een Samsung telefoon van rond de 200 euro gekocht had toch? Klopt dat? Welke is dat? Kan het niet meer vinden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Pipi dan wel niet, maar ik ben heel tevreden over deze:

https://www.bol.com/nl/p/samsung-galaxy ... oductTitle
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een A6 nu, voorheen altijd S model. Bevalt prima maar een A6 neem ik niet weer want hij heeft geen notificatieledje :facepalm:
Verder een hele fijne telefoon en goede camera. Ik geloof dat de A7 wel een ledje heeft.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
AllyMcBeal schreef:
01-07-2019 10:31
Ik heb een A6 nu, voorheen altijd S model. Bevalt prima maar een A6 neem ik niet weer want hij heeft geen notificatieledje :facepalm:
Verder een hele fijne telefoon en goede camera. Ik geloof dat de A7 wel een ledje heeft.
Mijn A3 had een ledje, mijn A5 niet. Heb ik erg aan moeten wennen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
29-06-2019 19:46
Ik val sowieso niet op blond. O_O
Ik ook niet eigenlijk. Maar deze was zo mooi dat het blonde haar geen nadeel meer was.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
01-07-2019 08:38
@Pipi, ik las laatst ergens dat jij een Samsung telefoon van rond de 200 euro gekocht had toch? Klopt dat? Welke is dat? Kan het niet meer vinden.
Het is geen Samsung maar ik wil hem toch even tippen:
Belsimpel heeft nu de Honor 10 in de aanbieding, voor slechts 219 euro en dan krijg je er ook nog een sport/hartslag polsbandje bij.
Toptoestel, doet niet onder voor Iphone en Samsung (zie de reviews).
Ik heb hem net zelf ook besteld. Ik heb nu een Honor 8 en daar ben ik ook al heel tevreden over. Het is een submerk van Huwaei, maar goedkoper omdat er geen reclame voor wordt gemaakt en hij niet in fysieke winkels te koop is.

https://www.belsimpel.nl/honor-10/64gb- ... wcB&cntd=1
.
Nouschi schreef:
01-07-2019 08:38
@Pipi, ik las laatst ergens dat jij een Samsung telefoon van rond de 200 euro gekocht had toch? Klopt dat? Welke is dat? Kan het niet meer vinden.

Nee, ik wilde TO een Xiaomi aansmeren. Maar topic gevonden:
digi/nieuwe-budget-samsung-telefoon/lis ... #p30044780
Zo. Ik kon wel jetlag hebben :biggrin: Tot half 12 geslapen.

Maar weer lekker thuis.
Jouw reis ook goed verlopen Droosje?
doornroosje9 schreef:
01-07-2019 10:14
Ik ben Pipi dan wel niet, maar ik ben heel tevreden over deze:

https://www.bol.com/nl/p/samsung-galaxy ... oductTitle

Dan gebruik je vast niet heel veel apps?
16GB geheugen heb ik niet genoeg aan.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
01-07-2019 12:42
Zo. Ik kon wel jetlag hebben :biggrin: Tot half 12 geslapen.

Maar weer lekker thuis.
Jouw reis ook goed verlopen Droosje?
Yep. We boeken altijd stoelen aan de nooduitgang (lekker veel ruimte) en we hadden beiden drie stoelen voor onszelf. Dat was heerlijk. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
01-07-2019 12:45
Dan gebruik je vast niet heel veel apps?
16GB geheugen heb ik niet genoeg aan.
Dat wilde ik er nog aan toevoegen. Ik gebruik idd niet veel apps.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
01-07-2019 14:22
Yep. We boeken altijd stoelen aan de nooduitgang (lekker veel ruimte) en we hadden beiden drie stoelen voor onszelf. Dat was heerlijk. :jump:

Oh dat is fijn.
Ons vliegtuig was propvol helaas. En op Schiphol moesten we 3 rondjes extra vliegen voor we konden landen, zo druk. En toen nog ergens 20 minuten wachten voordat onze gate vrij was en het vliegtuig geparkeerd kon worden :|

En op onze 'bijzondere bagage' moesten we ook nog ruim een half uur wachten. Pff. Ik mocht van mezelf een milkshake van McDonalds daarna. Om het goed te maken.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
01-07-2019 15:10
Oh dat is fijn.
Ons vliegtuig was propvol helaas. En op Schiphol moesten we 3 rondjes extra vliegen voor we konden landen, zo druk. En toen nog ergens 20 minuten wachten voordat onze gate vrij was en het vliegtuig geparkeerd kon worden :|

En op onze 'bijzondere bagage' moesten we ook nog ruim een half uur wachten. Pff. Ik mocht van mezelf een milkshake van McDonalds daarna. Om het goed te maken.
Nou zeg, dat klinkt niet fijn! Als de vakantie voorbij is, wil je natuurlijk gewoon zo snel mogelijk naar huis. :-(
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
01-07-2019 12:37
Nee, ik wilde TO een Xiaomi aansmeren. Maar topic gevonden:
digi/nieuwe-budget-samsung-telefoon/lis ... #p30044780
O ja nou weet ik het weer. Dank je! De rest ook bedankt. Wil wel naar een fysieke winkel, vind ik handiger.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben echt chagrijnig. En ik heb zin om iemand te slaan. Maar dat doe je dan weer niet.
Betty_Slocombe schreef:
01-07-2019 20:41
Ik ben echt chagrijnig. En ik heb zin om iemand te slaan. Maar dat doe je dan weer niet.

ga je lekker buiten tegen een lantaarnpaal slaan.
Ik heb echt iets geks en irritants. De huid aan de zijkant van mijn ene kleine teen is verdoofd. Al een paar dagen. Geen idee waar het van komt.
Een topic openen heeft geen zin want dan wordt het toch weer gegumd wegens medisch advies vragen. Vreemd. Ik ga maar even een afspraak maken met de dokter. Voor over 2 weken ofzo. Als het dan over is kan ik die afspraak weer afzeggen.
Jawlensky schreef:
01-07-2019 20:45
ga je lekker buiten tegen een lantaarnpaal slaan.
Ja, nee, dat doet pijn.
Jawlensky schreef:
01-07-2019 20:45
ga je lekker buiten tegen een lantaarnpaal slaan.

Of doe gelijk iets nuttigs, mep de kussens van de bank in elkaar en klop ze daarna op!
Ik merk het al, jullie ontberen de agressieve inborst die ik wel heb. Kunnen jullie ook niets aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Uitgebreid fantaseren over wat je iemand aan zou doen.

Of gewoon een chocoladereep eten. Helpt ook.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven