Napraattopic deel 114

08-07-2019 13:55 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
broekrok schreef:
08-07-2019 14:59
Orisa is geband om onderstaand bericht dat als offtopic werd beschouwd op het modtopic.

Maandag 8 juli 2019 12:33

Baudolino schreef: ↑08-07-2019 12:28
Echt? ik kom op het forum en het eerste wat ik zie is: met zijn stijve stootte hij een paar keer krachtig in mijn mond???
Treurig


Beter dan in haar oor :idee:

Alleen de laatste zin was van Orisa, die over in haar oor!

Nou, hoe duidelijk wil je het hebben. Dit is puur op de persoon.
SombraOnline schreef:
08-07-2019 15:01
En mijn on-topic reactie werd verplaatst naar napraat omdat het off-topic zou zijn. Volgens mij weten ze van gekheid niet wat ze doen.

Stelletje rancuneuze kleuters zijn het.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
08-07-2019 15:01
Mods, even voor mijn beeldvorming, wat is er zó off topic dat Orisa er een maandban voor krijgt?
en waarom worden sommige (al dan niet) offtopic berichten alleen maar verplaatst naar napraat en anderen daarbovenop gestraft met een maandban?
Alle reacties Link kopieren
We zien elke keer bij lees ook de zogenaamde erotische verhalen voorbij komen van Kiki of een andere blogger. De Mods zijn er meerdere keren op gewezen dat de meeste forummers dit niet willen lezen. Maar er wordt niks mee gedaan. Orisa hoeft maar 1 opmerking te maken en bam een ban.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Leuk.
Ik heb het bericht over de ban van Orisa gestaft:

Ik wil jullie staffen voor op de man bannen. Echt te belachelijk voor woorden hoe onprofessioneel jullie zijn door zo achter 1 forummer aan te zitten. Geven jullie jezelf maar een keer een ban.
Alle reacties Link kopieren
Als ze bannen voor off-topic, dan iedereen een ban. Ofwel alles verplaatsen, maar niet de één verplaatsen en de andere een ban, dat slaat nergens op.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan ze niks mee doen hoor Jaw. Of je wordt gewist, of je wordt genegeerd, of ze gaan niet in discussie, of je moet ze mailen of jij krijgt een ban.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
08-07-2019 15:10
Daar gaan ze niks mee doen hoor Jaw. Of je wordt gewist, of je wordt genegeerd, of ze gaan niet in discussie, of je moet ze mailen of jij krijgt een ban.

Weet ik. Het zou me niet verbazen als ik een ban kreeg.
anoniem_383085 wijzigde dit bericht op 08-07-2019 15:12
8.85% gewijzigd
De sfeer wordt steeds meer vergald , weinig lol meer aan hier.
Alle reacties Link kopieren
Jawlensky schreef:
08-07-2019 14:55
Oh, lekker. Ruilen tegen een zakje Afghaans papaverpoeder? PB me maar.
Deal :thumbsup:

Kan je het ook roken? Lijkt me gezonder. Ik ga geen cake meer bakken. Ben aan de lijn.
yette wijzigde dit bericht op 08-07-2019 15:14
Reden: Mijn hele tekst was kwijt & ik was uitgelogd???
26.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jawlensky schreef:
08-07-2019 15:11
Weet ik. Het zou me niet verbazen als ik een ban kreeg.
ik krijg zo denk ik een ban omdat ik een vraag over beleid heb gesteld in het CM topic ipv gemaild
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
08-07-2019 15:04
en waarom worden sommige (al dan niet) offtopic berichten alleen maar verplaatst naar napraat en anderen daarbovenop gestraft met een maandban?
Dit dus. Ofwel iedereen bannen, ofwel iedereen verplaatsen. Niet de één een ban en de ander naar napraat verplaatsen.
Life is short. Eat dessert first.
Yildizlar schreef:
08-07-2019 15:11
De sfeer wordt steeds meer vergald , weinig lol meer aan hier.

Zeg dat wel. Jammer dat ze zelf niet zin dat ze daar een groot aandeel in hebben.
yette schreef:
08-07-2019 15:12
Deal :thumbsup:

Kan je het ook roken? Lijkt me gezonder. Ik ga geen cake meer bakken. Ben aan de lijn.

Ja, en is ook lekker door de koffie, als vervanging van suiker. Roken ben ik niet voor, dat is zo ongezond.
Pinda-Kaas schreef:
08-07-2019 15:13
ik krijg zo denk ik een ban omdat ik een vraag over beleid heb gesteld in het CM topic ipv gemaild

Spannend! Living on the edge stoere vrouw!
ModeratorViva schreef:
08-07-2019 15:14
Off-topic berichten plaatsen is in het CM strikt verboden. Als hier al vaker waarschuwingen voor gegeven zijn zullen wij uiteindelijk volgens het bansysteem moeten handelen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Strikt verboden nog wel. En in een eerdere post spreken jullie van "bestraffen".
Is dat de sfeer die je wil hebben op een forum? Jullie graven je eigen graf, mark my words.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
08-07-2019 15:14
Off-topic berichten plaatsen is in het CM strikt verboden. Als hier al vaker waarschuwingen voor gegeven zijn zullen wij uiteindelijk volgens het bansysteem moeten handelen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Maar jullie verplaatsen ze naar NP en vervolgens geen ban, dat verplaatsen zonder ban gebeurt dagelijks. En nu Orisa wel?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Strikt illegaal.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
08-07-2019 15:13
ik krijg zo denk ik een ban omdat ik een vraag over beleid heb gesteld in het CM topic ipv gemaild
Dan vlieg ik ook.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Dit schreef ik net;

Strikt verboden nog wel. En in een eerdere post spreken jullie van "bestraffen".
Is dat de sfeer die je wil hebben op een forum? Jullie graven je eigen graf, mark my words.

Ik zwaai maar vast :proud:
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
08-07-2019 15:14
Off-topic berichten plaatsen is in het CM strikt verboden. Als hier al vaker waarschuwingen voor gegeven zijn zullen wij uiteindelijk volgens het bansysteem moeten handelen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
zo vriendelijk vind ik het allemaal niet, dus laat die groet maar achterwege.
neem mijn eerste waarschuwing voor offtopic voor deze opmerking met liefde in ontvangst, of blijft het bij verplaatsen naar napraat?
Ben reuze benieuwd, ik merk het wel.
Misschien willen ze stoppen met het forum?
Ik zwaai met jullie mee. Wordt denk ik een week voor mij. Pffff.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
08-07-2019 15:19
Strikt illegaal.
Wat betekent dat?!

Ik lees je antwoord later.
Heb even een klant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven