Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!

23-06-2019 21:28 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
zandlopertje schreef:
24-06-2019 20:39
Birgit is twee keer getrouwd geweest. Eerst met Kaja Wolffers en toen met Arne Toonen. Allebei regisseurs. Dus hun ouders hebben met twee dochters al 4 bruiloften meegemaakt. En 3 scheidingen.
Trouwlustige typetjes. Dan komt er vast een derde keer voor allebei
Alle reacties Link kopieren
doe_es-lief schreef:
24-06-2019 01:29
Ben ik heel erg als ik het maar en zielige bedoening vind? Die jurruk is echt hoerig, sorry dat ik het zeg, zij wil de eeuwige jeugd behouden (girl, give it up, de tand des tijds komt gewoon aan en van fillers wordt je heel eng en die veroorzaken enge aandoeningen en erger net als plastic zakjes met ondefiniëerbaar spul in je tieten maar die heb je al ) en die opmerking van die uienhakker van haar over dat bezwangeren is beneden peil (nou ja, hij wil de pijl binnenschieten, Pun intended) Het is een bijzonder stel, hij is ietwat ranzig, zij te veel plastic en ego, ik geef ze 2 jaar, als hij ziet dat de botox niet alle andere problemen oplost zal ik maar zeggen en de eitjes niet op de juiste plek zitten is hij pleite . O Boy, de Privé en de Story liggen de komende tijd enorm daar in de struiken.
Nog afgezien van alles, als je niet kunt leveren ziet de leverancier van de deal af, en die pun is heel intended, met kuddo's aan de kersverse hub en zijn uitspraken.
Nasty.
Jij doet je nick ook eer aan :facepalm:
Prima dat je geen fan bent, maar dat taalgebruik van jou vind ik ook nogal ordinair. Die mensen zitten ook op internet he?
Alle reacties Link kopieren
Vlaginvaas schreef:
23-06-2019 22:08
Iedereen moet toch weten dat ze het zoveel den...prima juist in een tipi. Wat zag hij er trouwens ranzig uit brrrr, wat eland eerder al zei doe ff wat aan dat haar en die baard.....en dan die blote voeten . En gaan ze echt nog voor een kind?
Zij was ook op blote voeten. Dat was verplicht voor alle gasten zei ze bij SYTTD.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
24-06-2019 21:29
Zij was ook op blote voeten. Dat was verplicht voor alle gasten zei ze bij SYTTD.
Lekker vrij!
Ik zou na twee uur een hielspoor hebben. Top.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
24-06-2019 21:29
Zij was ook op blote voeten. Dat was verplicht voor alle gasten zei ze bij SYTTD.
:HA:

Grappig, Beetje mafklapperig maar zeker humoristisch.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
24-06-2019 21:29
Zij was ook op blote voeten. Dat was verplicht voor alle gasten zei ze bij SYTTD.
Hm. Verplicht nog wel. Tot zover de vrijheid blijheid dus.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
doe_es-lief schreef:
24-06-2019 01:29
Ben ik heel erg als ik het maar en zielige bedoening vind? Die jurruk is echt hoerig, sorry dat ik het zeg, zij wil de eeuwige jeugd behouden (girl, give it up, de tand des tijds komt gewoon aan en van fillers wordt je heel eng en die veroorzaken enge aandoeningen en erger net als plastic zakjes met ondefiniëerbaar spul in je tieten maar die heb je al ) en die opmerking van die uienhakker van haar over dat bezwangeren is beneden peil (nou ja, hij wil de pijl binnenschieten, Pun intended) Het is een bijzonder stel, hij is ietwat ranzig, zij te veel plastic en ego, ik geef ze 2 jaar, als hij ziet dat de botox niet alle andere problemen oplost zal ik maar zeggen en de eitjes niet op de juiste plek zitten is hij pleite . O Boy, de Privé en de Story liggen de komende tijd enorm daar in de struiken.
Nog afgezien van alles, als je niet kunt leveren ziet de leverancier van de deal af, en die pun is heel intended, met kuddo's aan de kersverse hub en zijn uitspraken.
Nasty.
Je doet je forumnaam niet echt eer aan.
Minnimouse en rascalles, jullie hebben helemaal gelijk :-$ Geen excuus eigenlijk maar ik heb vanaf vrijdag hooguit 2 uur geslapen, solidair met Maarten (vorig jaar ook) en van nog minder slaap dan ik vanwege een vorm van insomnia al heb wordt ik nogal ehh narrig zal ik maar zeggen (understatement zeg ik eerlijk) . Man vond me ook strontvervelend en zwaar irritant :roll:

Mijn excuses en dan meen ik.
Alle reacties Link kopieren
Tvp :)
Alle reacties Link kopieren
Katja's herhaaldelijke opschepperij over seks op het toilet en Freeks woordkeuze ('bezwangeren') vind ik zelf ook nogal puberaal overkomen, maar dat moeten ze zelf weten. Maar er komt een moment dat Sammie zich er meer van bewust is dat ze zulke dingen zeggen (of er door klasgenoten op aangesproken wordt). Wees een voorbeeld voor je dochter, denk ik dan. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Alle reacties Link kopieren
Katja en Freek hadden Job Gosschalks als eregast op hun huwelijk; hij zat naast de bruid bij het diner. Gosschalks die met zijn vieze praatjes en smerige gedrag de carriere van tientallen (destijds jonge) acteurs met opzet heeft geruineerd.
Bizar vind ik dat. Ze vindt zijn daden "maar een deel van zijn karakter".
Het valt mij ontzettend tegen van haar en Freek.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
27-06-2019 20:32
Katja en Freek hadden Job Gosschalks als eregast op hun huwelijk; hij zat naast de bruid bij het diner. Gosschalks die met zijn vieze praatjes en smerige gedrag de carriere van tientallen (destijds jonge) acteurs met opzet heeft geruineerd.
Bizar vind ik dat. Ze vindt zijn daden "maar een deel van zijn karakter".
Het valt mij ontzettend tegen van haar en Freek.
Wow dat vind ik ook nogal wat. Dat vind ik bijna provocerend en een statement naar de buitenwereld. Kan me voorstellen dat het ook ongemakkelijk is geweest naar veel acteurs die vast ook op het huwelijk waren.
Dat gezemel over seks op de wc boeide me niet. De slutty jurk evenmin (al was ze in haar blote kont getrouwd). En ook de randjes van Freek. Zoveel woorden aan gebruikt door veel mensen. Ik vond er niet zoveel van.

Dat ze Job G. heeft uitgenodigde als ere-gast. Daar vind ik dan wel weer veel van.
anoniem_279245 wijzigde dit bericht op 30-06-2019 18:01
0.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waterhoen schreef:
29-06-2019 00:53
Wow dat vind ik ook nogal wat. Dat vind ik bijna provocerend en een statement naar de buitenwereld. Kan me voorstellen dat het ook ongemakkelijk is geweest naar veel acteurs die vast ook op het huwelijk waren.
Toen ik het las vroeg ik me af of er misschien mensen niet gekomen zijn toen ze hoorden dat hij ook kwam. Het is een heel klein wereldje.
Alle reacties Link kopieren
Temptation Island-presentatrice Annelien Coorevits gaat scheiden

Annelien Coorevits en haar man Olivier Deschacht gaan na een relatie van twaalf jaar uit elkaar. De twee gaven elkaar anderhalf jaar geleden nog het jawoord.
Volgens Dag Allemaal wonen de Temptation Island-presentatrice en de voetballer al enkele weken niet meer samen. Annelien zou een huis vlakbij de echtelijke woning betrokken hebben.

Annelien en Olivier hebben twee kinderen samen, Elena (8) en Luis (4). Het gezin verbleef afgelopen weekend nog naar Disneyland Parijs, zo blijkt uit foto’s op Instagram.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Vandaar dat het opeens zo snel wel geregeld was ;-) . En Sammie van 9 getuige kon zijn. Katja en Freek blijken niet voor de wet dan wel voor de kerk getrouwd te zijn.
Alle reacties Link kopieren
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... t-getrouwd

Inderdaad... echt waarom...
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
27-06-2019 20:32
Katja en Freek hadden Job Gosschalks als eregast op hun huwelijk; hij zat naast de bruid bij het diner. Gosschalks die met zijn vieze praatjes en smerige gedrag de carriere van tientallen (destijds jonge) acteurs met opzet heeft geruineerd.
Bizar vind ik dat. Ze vindt zijn daden "maar een deel van zijn karakter".
Het valt mij ontzettend tegen van haar en Freek.

Gadverdamme, valt mij ook heel erg tegen.
Alle reacties Link kopieren
Een fakehuwelijk dus, voltrokken door Femke Halsema. Dat een burgemeester aan zo n spelletje meedoet, daar vind ik wat van.....
Alle reacties Link kopieren
Gek hè, ik vind het ineens niet zo heel bijzonder meer,hun huwelijk. Alsof ze kinderen zijn en voor de lol trouwen. Ik heb dat trouwens een keer meegemaakt in mijn omgeving. Een vroegere vriendin die 'fake' trouwde wel met alles erop en eraan. Wist niet wat ik hoorde.
Ieder zijn eigen ding denk ik maar.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Het was al 1 grote gênante vertoning en dit maakt het er niet beter op zeg maar :rofl:

Job Gosschalks als eregast
Die vreselijke jurk
Dat persmomentje waar ze allebei helemaal waus leken van de drugs
Dat filmpje van het feest waar Freek in zijn blote bast staat te springen

En nu dit :facepalm:
We geloven niet in het statuut huwelijk maar we gaan wel doen alsof we gaan trouwen. Right. :bonk:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Vlaginvaas schreef:
09-07-2019 07:37
Een fakehuwelijk dus, voltrokken door Femke Halsema. Dat een burgemeester aan zo n spelletje meedoet, daar vind ik wat van.....
Ik begrijp niet dat een burgemeester zich daarvoor leent.
Fizz schreef:
09-07-2019 10:02
Ik begrijp niet dat een burgemeester zich daarvoor leent.
Dit dus!

Enne... filmpje waarin Freek in zijn blote bast springt heb ik gemist, linkje iemand?
Alle reacties Link kopieren
En wat is er trouwens mis met voor de wet trouwen? Je kan alles vastleggen mocht het stuk lopen?
Raar stel.
It's 5 o'clock somewhere

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven