Entertainment alle pijlers

Het gezellige Britse royalty foto- en kletstopic deel II

07-07-2019 09:43 900 berichten
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
In de pers zijn ze nu de doopfoto aan het analyseren, want William kijkt niet blij genoeg en zo is te zien dat er toch ruzie is. :facepalm:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
08-07-2019 09:26
In de pers zijn ze nu de doopfoto aan het analyseren, want William kijkt niet blij genoeg en zo is te zien dat er toch ruzie is. :facepalm:

Pfffft, het lijkt erop dat die Engelse pers uit is op sensatie, ik blijf erbij dat er helemaal geen ruzie is tussen die 2, en dat die splitsing misschien al jaren geleden zo was afgesproken zo van, zolang jij vrijgezel bent doen we alles met z'n drieën ( William, Kate en Harry) totda jij je eigen gezin hebt .

William en Harry hebben samen zoveel meegemaakt, ik denk dat Wlliam zijn geluk niet op kan dat zijn ( soms ondeugende ) broertje nu eindelijk gesetteld is met een leuke vrouw die niet op zijn geld uit is want ze verdiende zelf meer dan genoeg als actrice.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
08-07-2019 09:26
In de pers zijn ze nu de doopfoto aan het analyseren, want William kijkt niet blij genoeg en zo is te zien dat er toch ruzie is. :facepalm:
Ja, en Kate 'looks ready to flee', zeggen ze. Dat kan betekenen dat ze het liefst weg wil, of dat ze haar best doet om niet teveel in het middelpunt van de belangstelling te staan. Kortom, ze weten het niet en het zegt allemaal niks.

Miskotto schreef:
08-07-2019 11:26
Pfffft, het lijkt erop dat die Engelse pers uit is op sensatie, ik blijf erbij dat er helemaal geen ruzie is tussen die 2, en dat die splitsing misschien al jaren geleden zo was afgesproken zo van, zolang jij vrijgezel bent doen we alles met z'n drieën ( William, Kate en Harry) totda jij je eigen gezin hebt .

William en Harry hebben samen zoveel meegemaakt, ik denk dat Wlliam zijn geluk niet op kan dat zijn ( soms ondeugende ) broertje nu eindelijk gesetteld is met een leuke vrouw die niet op zijn geld uit is want ze verdiende zelf meer dan genoeg als actrice.
Ja, de Engelse pers is vreselijk. En ik heb precies hetzelfde idee als jij; dit was allemaal allang zo gepland. Maar ja, dat levert minder clicks op...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk pakje heeft Kate aan op de doopfoto. Het rose staat haar echt heel goed.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nog veel meer foto's, de commentaren zijn weer om te janken trouwens.

https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... lliam.html
Alle reacties Link kopieren Quote
Star² schreef:
10-07-2019 19:21
Nog veel meer foto's, de commentaren zijn weer om te janken trouwens.

https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... lliam.html
als ik ze zo allemaal samen zie dan lijkt het best gezellig onderling
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.rtlboulevard.nl/royalty/art ... RPQcZMkR08

Piers Morgan had ook weer wat te zeiken.
Is toch best moeilijk kennelijk, je afgewezen voelen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
10-07-2019 19:41
https://www.rtlboulevard.nl/royalty/art ... RPQcZMkR08

Piers Morgan had ook weer wat te zeiken.
Is toch best moeilijk kennelijk, je afgewezen voelen.

Dat is toch zo'n stuk verdriet die man.
Star² schreef:
10-07-2019 19:19
Afbeelding

Wat een heerlijke "gewone" foto!
Alle reacties Link kopieren Quote
LAgirl82 schreef:
11-07-2019 12:33
Wat een heerlijke "gewone" foto!
Ja he, die hele reeks wel. Ik had in elk geval wel een 'Hee, zij gebruiken ook nivea-zonnebrand'-momentje :)
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
10-07-2019 19:40
als ik ze zo allemaal samen zie dan lijkt het best gezellig onderling
Ik zie niks wat op een ruzie lijkt, jullie wel ?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
10-07-2019 19:41
https://www.rtlboulevard.nl/royalty/art ... RPQcZMkR08

Piers Morgan had ook weer wat te zeiken.
Is toch best moeilijk kennelijk, je afgewezen voelen.
Piers laat zich van een hele lelijke kant zien, Meghan heeft er goed aan gedaan om hem uit haar leven te bannen.
Hij gedraagt zich precies een kind dat boos is omdat hij niet mee mag spelen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
DG2015 schreef:
11-07-2019 17:59
Ja he, die hele reeks wel. Ik had in elk geval wel een 'Hee, zij gebruiken ook nivea-zonnebrand'-momentje :)

Zelfs daar las ik commentaar op. Het ene kamp zei dat het kind een hoedje op moest, het andere kamp vond zonnebrand vergif ofzo.
Star² schreef:
12-07-2019 08:29
Zelfs daar las ik commentaar op. Het ene kamp zei dat het kind een hoedje op moest, het andere kamp vond zonnebrand vergif ofzo.

Waar hebben mensen tegenwoordig geen commentaar op?

Vreselijk de commentaren op internet over dat Meghan nog niet in shape is en nog een buikje heeft.
En dan dat gespeculeer over die ruzie altijd, waarom moeten mensen toch altijd anderen zo afzeiken?
Alle reacties Link kopieren Quote
LAgirl82 schreef:
12-07-2019 08:33
Waar hebben mensen tegenwoordig geen commentaar op?

Vreselijk de commentaren op internet over dat Meghan nog niet in shape is en nog een buikje heeft.
Er was ook enorm veel commentaar over hoe ze Archie vast hield, het was onhandig, gevaarlijk, niet natuurlijk en Kate deed het allemaal veel beter :bonk:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Moet toch heerlijk zijn, zo'n pas bevallen moeder helemaal af te branden. Deze ubermoeders deden uiteraard alles meteen perfect toen ze hun baby net hadden. :roll:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Piers is een eikel.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Vette ruzie, hoor.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Toffe jurk, maar mooi zit ie niet. Je kan zelfs zien dat ze een outie heeft ;-)

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Star² schreef:
13-07-2019 16:52
Vette ruzie, hoor.
zo sta ik ook altijd op foto's met mijn schoonzus die een teringhekel aan me heeft :proud:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Kate een erg mooi vrouw, maar jeetje wat ziet ze er ongezond mager uit, net een popje. Ik vind het er best zorgelijk uitzien, met name zo naast Meghan.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven