Entertainment alle pijlers

Spoilertopic: Het Spaanse dorp Polopos

10-07-2019 17:50 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook dit jaar vestigen zich vijf Nederlandse stellen in een uitgestorven dorp! Dit jaar trekken ze naar het Spaanse dorp Popolos. In het dorp, waar de jongeren masaal wegtrekken om elders aan het werk te gaan kopen de vijf Nederlandse koppels voor 1 euro een huis. Het huis moeten ze opknappen tot een bewoonbaar geheel. Zolang dat nog niet zover is, wonen ze op een camping in de buurt. Ondertussen zetten ze hun eigen onderneming op om weer toeristen te trekken naar Videoland.

De deelnemers van dit jaar zijn:
Familie Rutten: camperplaats en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten

Omdat Videoland voorloopt op RTL en het gewone topic niet willen verpesten met spoilers, is hier een speciaal spoilertopic. Het topic zonder spoilers vind je hier: entertainment/het-spaanse-dorp-polopos/ ... #p30114841
Seriously?
Ik kijk niet vooruit maar eerder later wegens reclame willen skippen, maar bij reality vind ik spoileren niet erg.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 10-07-2019 18:31
2.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yessssss!! Ik houd het ook niet bij hoe ver de niet Videolandkijkers zijn. Ik las in het andere topic dat iemand het flauw vond dat de Ruttens een Profi artist hadden in gehuurd. Maar Papa Rutten was er zelf ook 1 dus....ik vind het wel mogen.

Verder vond ik het idd stom van die Kirsten en Christiaan dat ze alleen die 2 kleuters hadden uitgenodigd en niet de hele groep. Ik was het wel eens met Mama Rutten (sorry ben niet zo goed in namen zoals jullie merken ..Kirsten en Christiaan weet ik dan toevallig wel want ik erger me aan hun).
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
10-07-2019 18:13

Verder vond ik het idd stom van die Kirsten en Christiaan dat ze alleen die 2 kleuters hadden uitgenodigd en niet de hele groep. Ik was het wel eens met Mama Rutten (sorry ben niet zo goed in namen zoals jullie merken ..Kirsten en Christiaan weet ik dan toevallig wel want ik erger me aan hun).
Ja ik snapte dat ook niet zo maar heb wel een theorietje. Beetje gemeen van mij misschien omdat te denken maar ik denk dat ze die 2 jonkies hebben uitgenodigd omdat ze zicht ten op zich van hun beter voelen. De andere stellen ( vooral mevrouw Rutten) zijn denk ik te mondig voor hun.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
10-07-2019 18:29
Ja ik snapte dat ook niet zo maar heb wel een theorietje. Beetje gemeen van mij misschien omdat te denken maar ik denk dat ze die 2 jonkies hebben uitgenodigd omdat ze zicht ten op zich van hun beter voelen. De andere stellen ( vooral mevrouw Rutten) zijn denk ik te mondig voor hun.
Dar zou je maar zo eens gelijk in kunnen hebben...aangezien de andere stellen redelijk met Spaans uit de voeten komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die mevrouw Rutten wel steeds irritanter worden in de groep hoor. Wat is zij dominant.

Overigens valt het mij ook op dat Kirsten heel anders overkomt zonder die Christiaan in de buurt... (maar ik moet nog een aantal afleveringen kijken geloof ik).
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
@ TO, zou je 'spoilertopic' vóór Het Spaanse dorp willen laten zetten in de OP? Als je de actieve topiclijst aanklikt zie je 'spoilertopic' niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ben stiekem wel een beetje jaloers, had ook wel daar naartoe willen verhuizen. Alsnog leuk programma om te kijken hoe het ze vergaat :)
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
10-07-2019 19:02
@ TO, zou je 'spoilertopic' vóór Het Spaanse dorp willen laten zetten in de OP? Als je de actieve topiclijst aanklikt zie je 'spoilertopic' niet.
Joe!
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Thanx!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ja die vader Rutten helpt ook gewoon mee aan de graffiti, dus ik vind ook dat het gewoon moet kunnen. De een is gewoon beter in wanddecoratie dan de ander.
Dat kunstenaarsstel vind ik een beetje gemakzuchtig overkomen, zovan ach we beginnen als laatste, want voor ons is dit toch piece of cake O_o ( die wandschildering)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
En dat kindje zit voor mijn gevoel de hele dag vast in die buggy :|
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
10-07-2019 21:10
En dat kindje zit voor mijn gevoel de hele dag vast in die buggy :|

Dat viel mij dus ook op... Waarschijnlijk gewoon veel gefilmd toen hij daar in zat, maar zie weinig anders....
Alle reacties Link kopieren
In de regen op de laatste dag gaan schilderen :nut: :frusty:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ze kunnen toch ook weinig anders dan in de buggy zoveel zijn ze niet in dat huis bezig. Allemaal proberen ze het uit te besteden.
Pluk de dag...
Alle reacties Link kopieren
Ze laten ook niet alles zien, zoals die trapleuning van touw. Leuk en aardig maar hoe hebben ze nou dat touw bevestigd? Ik heb ze alleen die beugels met veel moeite zien monteren en daarna het touw er doorheen gehaald voor de camera. :P
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Thysa en Wijnand waren de enige die begrepen wat een muurschildering inhield. Van veraf nog mooi om naar te kijken.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
10-07-2019 18:57
Ik vind die mevrouw Rutten wel steeds irritanter worden in de groep hoor. Wat is zij dominant.

Overigens valt het mij ook op dat Kirsten heel anders overkomt zonder die Christiaan in de buurt... (maar ik moet nog een aantal afleveringen kijken geloof ik).
Dat ben ik met je eens. Haar hele gezin zit continue maar ja te knikken als ze iets voor stelt. Volgens mij is zij echt een control freak want ze vond het maar niks dat ze bij dat voetballen niet betrokken is geweest. Was een goede zet van die luxe paardjes, maar waar is dat kind dan op die avond gebleven? oppas?
Alle reacties Link kopieren
Brabantsvrouwke schreef:
11-07-2019 11:22
Dat ben ik met je eens. Haar hele gezin zit continue maar ja te knikken als ze iets voor stelt. Volgens mij is zij echt een control freak want ze vond het maar niks dat ze bij dat voetballen niet betrokken is geweest. Was een goede zet van die luxe paardjes, maar waar is dat kind dan op die avond gebleven? oppas?
Nee bij de kunstenaars. Dat vertelde Christiaan op een gegeven moment. En dat hij Donna en Mark had gevraagd voor het voetballen omdat zij iets met sport doen. En daarom hadden ze dus ook de rest niet gevraagd.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Als er geld in het geding is worden mensen duivels en zo zal dat hier ook gaan. Recent voorbeeld Hotel Rules van Net 5.
Tvp!
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
11-07-2019 11:44
Nee bij de kunstenaars. Dat vertelde Christiaan op een gegeven moment. En dat hij Donna en Mark had gevraagd voor het voetballen omdat zij iets met sport doen. En daarom hadden ze dus ook de rest niet gevraagd.
Sure. En dat de mannen Rutten daar gewoon al naar de sportschool gaan, telt voor C&K niet?

Ik vond het trouwens wel meevallen hoe ma Rutten reageerde. Zij stond op een gegeven moment toch gewoon lachend naar het voetbal te kijken? Vrij logisch dat ze zich afvroeg waarom zij van niks wisten. Ik zou dat persoonlijk echt niet leuk vinden. Terwijl ik notabene niet eens mee zou willen voetballen!
Die Kirsten heeft in het hele dorp lopen flyeren en zelfs een onbekend team uit een naburig dorp weten te strikken (hoe dan?), dus ze had ook best even bij de fam. Rutten langs kunnen gaan. Ze had gewoon uit kunnen leggen waar ze mee bezig was en kunnen vragen of de familie zou willen komen aanmoedigen. Dan ben je ook duidelijk, maar niet achterbaks.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het te onregelmatig om te weten of iets een spoiler is of niet, dus door de 2 topics ben ik toch een beetje bij. :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
11-07-2019 15:47

Die Kirsten heeft in het hele dorp lopen flyeren en zelfs een onbekend team uit een naburig dorp weten te strikken (hoe dan?), dus ze had ook best even bij de fam. Rutten langs kunnen gaan. Ze had gewoon uit kunnen leggen waar ze mee bezig was en kunnen vragen of de familie zou willen komen aanmoedigen. Dan ben je ook duidelijk, maar niet achterbaks.
Volgens mij is het zelfs zo dat de burgemeester dat andere team geregeld heeft. Zoiets zei hij in dat gesprek waar zij bij hem waren om de wedstrijd te regelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens dat ze niet moeten zeuren over de hulp van die vriend van Rutten bij deze weekopdracht. Alle andere stellen hebben notabene voor de grootste opdracht -hun huizen aanpakken- hulp ingeroepen van buren, een zus en zelfs een aannemer! Blijkbaar mag je dus gebruik maken van je netwerk en je geld om de boel voor elkaar te krijgen. Zeur dan niet als een ander dat ook doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven