Google wonders gezocht: afsluiting fietspad brug vierdaagse

16-07-2019 16:37 46 berichten
Ik kan het niet vinden. Heb de organisatie al een bericht gestuurd met deze vraag, maar misschien zijn hier google wonders die het wel snel vinden.

Op vrijdagochtend 19 juli a.s. lopen de wandelaars van de vierdaagse over de John S. Thompsonbrug tussen Nederasselt en Grave. Zij lopen over het fietspad van deze brug.
Ik wil weten vanaf hoe laat dit fietspad niet meer open is voor gewoon fietsverkeer.
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 16-07-2019 16:45
2.11% gewijzigd
https://www.gelderlander.nl/nijmegen-e- ... oogle.com/

Ik denk dat je er gewoon langs kan fietsen als ik het plaatje onderaan dit artikel bekijk.
Utakar schreef:
16-07-2019 16:43
https://www.gelderlander.nl/nijmegen-e- ... oogle.com/

Ik denk dat je er gewoon langs kan fietsen als ik het plaatje onderaan dit artikel bekijk.
Dit is een andere brug :)
Alle reacties Link kopieren
Dat artikel gaat over de Waalbrug in Nijmegen.

TO bedoelt de brug in Grave.

Heb het niet helemaal goed bekeken, maar kun je hier iets mee?
https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... -18468.pdf
Owwww Blond.

Ik ga even verder voor je googlen
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je morgen gemeente grave bellen?
mamaonbekend schreef:
16-07-2019 16:46
Dat artikel gaat over de Waalbrug in Nijmegen.

TO bedoelt de brug in Grave.

Heb het niet helemaal goed bekeken, maar kun je hier iets mee?
https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... -18468.pdf

Ja, die had ik gevonden. En ik vermoed dat de afsluiting voor de brug dan ook vanaf 5 uur geldt, omdat de dijk erlangs dan ook dicht gaat. Maar wil het even zeker weten.
Ik denk dat ze hem helemaal niet afsluiten. Hoe moet je als fietser anders naar de overkant?
-Janna- schreef:
16-07-2019 16:48
Misschien kun je morgen gemeente grave bellen?
Die heb ik gebeld en er werd me verteld dat je er gewoon over kon blijven fietsen als je maar voorzichtig was. Maar dat vind ik onwaarschijnlijk, het is nogal smal daar :biggrin: Was een jonge knul die niet eens wist over welke brug ik het had. Nadeel van samenvoegen van gemeentelijke organisaties.
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 16-07-2019 16:51
3.05% gewijzigd
nerdopviva schreef:
16-07-2019 16:49
Ik denk dat ze hem helemaal niet afsluiten. Hoe moet je als fietser anders naar de overkant?
Ja, dat zei die jongen van de gemeente ook, maar het is maar een redelijk smal fietspad. Maar wie weet is het toch echt zo. Dan priegel ik mezelf er wel langs ;-)
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
16-07-2019 16:49
Ik denk dat ze hem helemaal niet afsluiten. Hoe moet je als fietser anders naar de overkant?
Dat lijkt mij ook. De looproute is toch niet omheind met hekken? Het zal alleen wel een beetje druk zijn.
Wintertime16 schreef:
16-07-2019 16:52
Dat lijkt mij ook. De looproute is toch niet omheind met hekken? Het zal alleen wel een beetje druk zijn.
Ja misschien toch wel, dat ze de helft reserveren voor fietsers en de helft voor lopers.
Alle reacties Link kopieren
De Graafseweg (N324) wordt niet afgesloten, de brug lijkt mij gewoon begaanbaar. De lopers gaan denk over het fietspad, dan is er als fietser echt geen doorkomen aan. Beetje druk is een understament ;-). Wellicht dat ze de brug tijdelijk anders inrichten zodat fietsers ook veilig naar de overkant kunnen.
Dahlia74 schreef:
16-07-2019 17:02
De Graafseweg (N324) wordt niet afgesloten, de brug lijkt mij gewoon begaanbaar. De lopers gaan denk over het fietspad, dan is er als fietser echt geen doorkomen aan. Beetje druk is een understament ;-). Wellicht dat ze de brug tijdelijk anders inrichten zodat fietsers ook veilig naar de overkant kunnen.
Ja, in het midden van het fietspad hekken zou de enige mogelijkheid zijn. Zodat er fietsers langs kunnen en lopers. Maar het wordt dan wel echt een bottleneck, het is daar niet zo breed.
Ik denk dat je er gewoon langs kunt als je vroeg genoeg bent en de grootste massa lopers voor bent.
Phineas schreef:
16-07-2019 17:05
Ik denk dat je er gewoon langs kunt als je vroeg genoeg bent en de grootste massa lopers voor bent.
Ik hoop het. Hoop ook dat de organisatie nog even terugmailt. Zou niet graag aan de ene kant vastzitten.
Alle reacties Link kopieren
Moet je in dezelfde richting als de lopers? Dan kun je met de fiets aan de hand er wel langs komen. Tegen de richting in is erg lastig
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat alleen de 50 km lopers en militairen langslopen, dat is al een stuk minder druk.
meelezertjuh schreef:
16-07-2019 17:09
Moet je in dezelfde richting als de lopers? Dan kun je met de fiets aan de hand er wel langs komen. Tegen de richting in is erg lastig
Tegen de richting in. Maar ik ga ervan uit dat het niet zo is dat fietsers en lopers door elkaar kunnen lopen/fietsen en maar uit moeten zoeken hoe ze dat doen. Er zal toch wel iets geregeld zijn. Of dat fietsers er helemaal niet lang mogen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, laat maar, dit was info uit een ander jaar :$
zazamaenade wijzigde dit bericht op 16-07-2019 17:14
92.13% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Phineas schreef:
16-07-2019 17:05
Ik denk dat je er gewoon langs kunt als je vroeg genoeg bent en de grootste massa lopers voor bent.
De wandelaars passeren Grave al redelijk vroeg.
Maud*de*Braose schreef:
16-07-2019 17:06
Ik hoop het. Hoop ook dat de organisatie nog even terugmailt. Zou niet graag aan de ene kant vastzitten.
Het autoverkeer mag in ieder geval maar 50 km/h rijden.

Als je per de naar de overkant moet met de fiets is het pontje bij Ravenstein misschien nog een optie? Is wel een stukje verder fietsen...

Hoe laat was je van plan te gaan?
Zazamaenade schreef:
16-07-2019 17:11
Heb je hier iets aan? (ik ken de situatie daar niet)

De binnenstad van Grave wordt op 18 juli van 6 tot ongeveer 13 uur afgesloten voor verkeer vanaf de Klinkerstraat. Het stadhuis en ook de parkeerplaatsen op het Arsenaal blijven bereikbaar. De provinciale weg N321 blijft opengesteld voor verkeer, de maximale snelheid op de maasbrug wordt teruggebracht tot 50 kilometer per uur. Verkeer dat vanuit Cuijk naar Gassel en Grave wil, wordt omgeleid. Ook het verkeer vanuit Grave en Gassel naar Cuijk moet een alternatieve route volgen. Dit wordt met borden aangegeven. De weekmarkt vindt zijn doorgang op de Lunette.
https://www.arenalokaal.nl/arena-1/nieu ... vierdaagse
Die had ik ook gevonden, maar er staat niets bij over het fietspad. En dat wisten ze bij arenalokaal ook niet.
Ik vind het wel gek dat de website van de vierdaagse zelf helemaal geen info geeft voor weggebruikers.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
16-07-2019 17:11
Tegen de richting in. Maar ik ga ervan uit dat het niet zo is dat fietsers en lopers door elkaar kunnen lopen/fietsen en maar uit moeten zoeken hoe ze dat doen. Er zal toch wel iets geregeld zijn. Of dat fietsers er helemaal niet lang mogen.
Ze laten inderdaad wandelaars en fietsers niet door elkaar lopen. Een gedeelte van de brug wordt afgezet voor de wandelaars, daar kan overig verkeer niet komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven