Entertainment alle pijlers

Spoilertopic: Het Spaanse dorp Polopos

10-07-2019 17:50 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook dit jaar vestigen zich vijf Nederlandse stellen in een uitgestorven dorp! Dit jaar trekken ze naar het Spaanse dorp Popolos. In het dorp, waar de jongeren masaal wegtrekken om elders aan het werk te gaan kopen de vijf Nederlandse koppels voor 1 euro een huis. Het huis moeten ze opknappen tot een bewoonbaar geheel. Zolang dat nog niet zover is, wonen ze op een camping in de buurt. Ondertussen zetten ze hun eigen onderneming op om weer toeristen te trekken naar Videoland.

De deelnemers van dit jaar zijn:
Familie Rutten: camperplaats en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten

Omdat Videoland voorloopt op RTL en het gewone topic niet willen verpesten met spoilers, is hier een speciaal spoilertopic. Het topic zonder spoilers vind je hier: entertainment/het-spaanse-dorp-polopos/ ... #p30114841
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
15-07-2019 13:55
Donna en Mark hebben hun website online staan.

https://www.stayinnshape.nl/
Het ziet er luxe uit, met airco zelfs. Zouden ze uiteindelijk die 20.000 euro gewonnen hebben?
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Thysa en Wijnand zijn iets minder ver.

https://www.goingvanywhere.com/about-casa3
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Moeder Rutten is wel gek met haar schoondochter :D
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Wat een afschuwelijke tegels kiezen Kirsten en Christiaan uit O_O
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Hoe werkte dat vlammetje schaaltje met worstjes nou in die camper van dat kunstenaarsstel?
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Wat is die Mark toch een zeur.. :hamer:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar eerder een irritante mug die maar om je hoofd blijft zoemen, en die je eens uit wilt schakelen met 1 heerlijke rake mep. :whip:

Toevoeging: reactie op dat mv Rutten op een cavia lijkt, we waren al verder in het topic dan ik dacht :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
16-07-2019 10:48
Ik vind haar eerder een irritante mug die maar om je hoofd blijft zoemen, en die je eens uit wilt schakelen met 1 heerlijke rake mep. :whip:

Toevoeging: reactie op dat mv Rutten op een cavia lijkt, we waren al verder in het topic dan ik dacht :-)
:rofl:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog even aan het terugkijken, maar vind Elisa steeds vervelender worden. Ze wil constant alles naar haar hand zetten en als het niet gaat zoals ze wil dan wordt ze boos. Op Facebook zie je dat ook overigens, daar uit ze steeds haar onvrede en geeft extra over dingen die mensen zeggen en haar niet aanstaan. (De hulp van die vriend bij de muurschildering, het monteren van het programma etc.).

Kirsten vind ik zonder Chirstiaan een stuk leuker.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind de Rutjes nog steeds het leukst hoor...ook al worden ze door iedereen verder uitgekotst. Dat stuk vanochtend op facebook wat door hen is gepost vind ik ook heel goed.
Ik vind die Juanie een jaloers kreng en een kinderachtige muts.
Alle reacties Link kopieren
Mwuah. De aflevering van gisteren in het gemeentehuis. Dat die Spaanse mevrouw zegt: jij en Juani spreken goed Spaans en dat Elisa zegt: nee Juani denkt dat, maar dat is niet zo. Vond ik niet zo netjes. Uberhaupt niet wat ze daar deed. De afgunst van Juani bij dat zingen vond ik dan weer te ver gaan. Maar ik kan me voorstellen dat het de rest onzeker maakt omdat zij wel Spaans praat.

Ook in de Spaans les. Ze laat geen ruimte voor anderen om te luisteren en te begrijpen wat de lerares zegt. Uitleg is fijn, maar juist door een onderdompeling kan schoondochter het beter leren.

Vorig jaar sprak Marije als enige Italiaans. Zij stelde zich veel dienstbaarder en liever op. Uiteindelijk heeft dat tot overwinning geleid. Zie ik nu niet gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
16-07-2019 22:07
Oh ik vind de Rutjes nog steeds het leukst hoor...ook al worden ze door iedereen verder uitgekotst. Dat stuk vanochtend op facebook wat door hen is gepost vind ik ook heel goed.
Ik vind die Juanie een jaloers kreng en een kinderachtige muts.
De post op Facebook vond ik ook wel prima.
Kinderachtig vind ik Juani ook wel een beetje.
Alle reacties Link kopieren
Juani zeurt. Zij heeft een Spaanse ouder, dus snap ik niet waarom haar Spaans zo basic is.

Aan de andere kant spreekt Elisa vrij goed Spaans. Van de 5 niveaus (1 basic ,
5 zeer gevorderd) hangt zij tussen 2 &3. Dus is het niet logisch dat zij dan bij de beginners gaat zitten. Ik snap wel dat men zich daaraan ergert en ergens snap ik ook niet dat ze zelf niet doorheeft dat ze daar niets te zoeken heeft. Zoals ik al zei doet ze me denken aan een cavia, ze wroet zich over tussen. Ik vind haar ook heel opdringerig eerst met die kapotte bus hangt zij in die motorkap terwijl de monteur daar aan het kijken is en vervolgens met die tomaten. Nee mijn type is het niet.

C&K met dat kind. Eerst janken omdat je allerlei doemscenario's ziet en als het kind dan gewoon zijn gang gaat is het afscheid weer tekort. Echt :whip:
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Die Brian en John zijn een geniaal stel samen ;-D .

Leuke aflevering trouwens nr 14, er wordt eindelijk geklust en geknutseld :cheer2:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
16-07-2019 22:33
De post op Facebook vond ik ook wel prima.
Kinderachtig vind ik Juani ook wel een beetje.
Een post, vooruit, maar het waren er drie in de afgelopen dagen. Dan denk ik ook, je weet dat je aan een tv-programma meedoet, waarbij in beelden wordt geknipt. Dat hoef je echt niet steeds te benadrukken.

Ik vond de reactie van Juani ook wat vreemd, laat je dan niet zo kennen denk ik en ga er gewoon staan.

Ik ben nu aan het kijken, maar ik dacht dat de bedoeling was van het materiaal van die kruizen dat ze dat moesten delen met de andere stellen. Zoals ik het nu zie, lijkt het alsof Elisa en Demi alles alleen mee hebben genomen...

John is gewoon grappig, ik lig echt elke keer dubbel om die man. Alleen de manier waarop Juani hem roept doet me denken aan een horrorfilm...
anoniem_292651 wijzigde dit bericht op 17-07-2019 17:17
Reden: typo
0.12% gewijzigd
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
17-07-2019 17:17
Een post, vooruit, maar het waren er drie in de afgelopen dagen. Dan denk ik ook, je weet dat je aan een tv-programma meedoet, waarbij in beelden wordt geknipt. Dat hoef je echt niet steeds te benadrukken.

Ik vond de reactie van Juani ook wat vreemd, laat je dan niet zo kennen denk ik en ga er gewoon staan.

Ik ben nu aan het kijken, maar ik dacht dat de bedoeling was van het materiaal van die kruizen dat ze dat moesten delen met de andere stellen. Zoals ik het nu zie, lijkt het alsof Elisa en Demi alles alleen mee hebben genomen...

John is gewoon grappig, ik lig echt elke keer dubbel om die man. Alleen de manier waarop Juani hem roept doet me denken aan een horrorfilm...
Johnny!!!.... :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor als opa en oma op bezoek komen en het kleinkind zo gemist hebben.. jaa Christiaan en Kirsten ook wel maar vooral Lucas :blabla:
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
16-07-2019 14:09
Ik ben nog even aan het terugkijken, maar vind Elisa steeds vervelender worden.

Kirsten vind ik zonder Chirstiaan een stuk leuker.
Ik ook. En wat een verschil, hè?
Life's not about waiting for the storm to pass... It's about learning to dance in the rain.
Alle reacties Link kopieren
Juani liet zich wel erg kennen door niet meer mee te willen zingen.
Ze liet daarmee ook Kirsten zakken.. flauw!
En nu heeft ze het niet meer naar haar zin in Spanje en heimwee naar NL.
Begrijpelijk als je je tijd moet vullen met wat rondhangen en je ergeren aan een ander.
Ik had echt andere verwachtingen van Juani, ze is samen met John zo'n grappig stel.
Alle reacties Link kopieren
Thysa en wijnand zijn nu ook mijn favo stel om naar te kijken. Ik snap alleen de keuze voor stenen niet voor het kruis.
En de Fam Rutten brengt leven in de brouwerij :proud:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
De fam Rutten is niet onbekend met televisieland. Zo meldde zoon Daniël zich in 2017 aan voor Expeditie Robinson en is Elisa als interieur en fashion designer regelmatig onder de BN’ers te vinden.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
18-07-2019 10:53
De fam Rutten is niet onbekend met televisieland. Zo meldde zoon Daniël zich in 2017 aan voor Expeditie Robinson en is Elisa als interieur en fashion designer regelmatig onder de BN’ers te vinden.
Hij melde zich aan voor ER?? Maar zat hij er ook in? Zegt me namelijk helemaal niks...maar goed ik zou de deelnemers van afgelopen seizoen ook niet meer weten...
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
16-07-2019 22:33
De post op Facebook vond ik ook wel prima.
Kinderachtig vind ik Juani ook wel een beetje.
Ik heb geen FB.
Mag ik misschien een beknopte uitleg van wat Elisa dan heeft geschreven?
Ben ik wel benieuwd naar..
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
18-07-2019 11:45
Hij melde zich aan voor ER?? Maar zat hij er ook in? Zegt me namelijk helemaal niks...maar goed ik zou de deelnemers van afgelopen seizoen ook niet meer weten...
Hij kreeg niet genoeg stemmen om mee te mogen doen.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
18-07-2019 15:29
Ik heb geen FB.
Mag ik misschien een beknopte uitleg van wat Elisa dan heeft geschreven?
Ben ik wel benieuwd naar..
Ik stuur het even in een pb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven