Jongen zegt opeens niks meer

19-07-2019 13:56 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik app sinds een tijdje erg veel met een jongen die ik heb ontmoet tijdens het uitgaan en we hadden erg leuke gesprekken.
Maar 2 dagen geleden begon hij opeens heel kort te reageren en sinds gisteren heeft hij niks meer gezegd.
Heeft iemand een idee wat ik hier mee moet?
Zelf een berichtje sturen of het gewoon afwachten?
Hij gaat morgen voor een week op vakantie met vrienden, geen idee of dat er nog wat mee te maken heeft..
Hij heeft geen interesse meer, hij wil lekker feesten komende weken.
Mocht hij na de vakantie alsnog weer contact opnemen zou ik hem negeren.
Alle reacties Link kopieren
Goh, al een hele dag geen contact, wat een drama.
Iedereen heeft wel dagen dat ze druk zijn/minder tijd hebben. Stuur een berichtje dat je hem veel plezier wenst met zn vakantie. Je merkt vanzelf wel of hij je tijdens of na zijn vakantie weer appt.
Zoals verwacht loopt alles anders
Alle reacties Link kopieren
Wici schreef:
19-07-2019 13:59
Goh, al een hele dag geen contact, wat een drama.
Iedereen heeft wel dagen dat ze druk zijn/minder tijd hebben. Stuur een berichtje dat je hem veel plezier wenst met zn vakantie. Je merkt vanzelf wel of hij je tijdens of na zijn vakantie weer appt.
al 2 dagen niet, en als hij daarvoor een dag niet zoveel zei verontschuldigde hij zich altijd dat hij geen tijd had.
hou het gewoon bij een berichtje dat je hem een fijne vakantie toewenst en stop met analyseren.
als hij terug is, zie je wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Tja, de makkelijkste optie is om het hem gewoon te vragen, dan zit je ook niet meer in die onzekerheid.
Misschien is het inderdaad wat hierboven al gezegd werd, dat hij geen interesse meer heeft en lekker wil feesten tijdens zijn vakantie. Dan zou ik vooral lekker doorgaan met je leven en niet op deze jongen blijven wachten, want dan vind hij je duidelijk niet leuk genoeg.
Zoals verwacht loopt alles anders
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet vragen komt best hopeloos over.

Als het gesprek geëindigd is omdat hij niet meer reageerde op je dan zou ik sowieso niks meer zeggen.

Je bent een vrouw genoeg mannen ... Graag of niet graag.

Als hij jou echt een interessante verschijning vindt dan laat hij zelf iets horen..
Alle reacties Link kopieren
Waarom zegt toch iedereen altijd dat het hopeloos overkomt als je vraagt waarom iemand opeens minder reageert? Als je altijd de hele dag appt en nu opeens een hele dag niet kan je toch gewoon vragen of ie t druk heeft? Waarom zou dit nou weer hopeloos zijn. Ik denk eerder dat iemand die bang is hopeloos over te komen hopeloos is.
abracadabra schreef:
19-07-2019 14:52
Waarom zegt toch iedereen altijd dat het hopeloos overkomt als je vraagt waarom iemand opeens minder reageert? Als je altijd de hele dag appt en nu opeens een hele dag niet kan je toch gewoon vragen of ie t druk heeft? Waarom zou dit nou weer hopeloos zijn. Ik denk eerder dat iemand die bang is hopeloos over te komen hopeloos is.
Omdat het zo is. Negen van de tien willen ofwel geen contact meer (en daar naar vragen gaat echt geen antwoord opleveren), of hebben gewoon ineens minder behoefte aan appen. Als iemand aan mij vraagt of ik het druk heb omdat ik effetjes niet app is dat een enorme afknapper en reageer ik helemaal niet meer. Ik reageer namelijk wanneer ik wil. De ene keer is dat direct, de andere keer heb ik er gewoon even geen zin in. En deze knul in kwestie gaat op vakantie, die zal zat dingen aan z'n hoofd hebben.

Dat mag jij hopeloos vinden maar dé manier om iemand weg te jagen is te vragen waarom ze niet reageren.
ik heb dat ook - als iemand me vraagt waarom ik niet reageer, dan voelt dat benauwend en alsof iemand allerlei verwachtingen van me heeft waarvoor ik geen tijd (meer) heb op dat moment, dus dan is het snel over en uit.
Alle reacties Link kopieren
Heldens schreef:
19-07-2019 14:57
Omdat het zo is. Negen van de tien willen ofwel geen contact meer (en daar naar vragen gaat echt geen antwoord opleveren), of hebben gewoon ineens minder behoefte aan appen. Als iemand aan mij vraagt of ik het druk heb omdat ik effetjes niet app is dat een enorme afknapper en reageer ik helemaal niet meer. Ik reageer namelijk wanneer ik wil. De ene keer is dat direct, de andere keer heb ik er gewoon even geen zin in. En deze knul in kwestie gaat op vakantie, die zal zat dingen aan z'n hoofd hebben.

Dat mag jij hopeloos vinden maar dé manier om iemand weg te jagen is te vragen waarom ze niet reageren.
Ja klopt dat vind ik ook je legt daarmee (ongevraagd) een enorme druk op die persoon wat stress kan opleveren en hem nog verder weg duwt .. Het is
Echt heel onaantrekkelijk..

Het is anders als iemand erom vraagt zo heb ik laatst een jongen van Tinder waarmee ik 10 “ oppervlakkige “ dates gehad hebt geblokkeerd op whats-app en van Snapchat gegooid..

Ik was er echt klaar mee, en zou vanuit mijn kant nooit meer iets laten horen ... ik vond hem ook niet leuk dat scheelt wel maar ik heb geen zin in mannen die je aanspreken vervolgens hele dag niks zeggen je de volgende dag weer aanspreken.. nutteloos allemaal alsof ze je warm willen houden met de minimale moeite voor maar “ 1 ding “ ... tot ik opeens een berichtje kreeg 2 weken later met “ hey je had me geblokt alles goed?”

Ik heb hem toen gezegd dat het leek alsof hij het niet leuk vond om tegen mij te praten en het vanuit hem dus een verplichting leek om leuk te doen. en dat ik geen zin had In dat neppe gedoe..

Dus als iemand vraagt naar bekende weg prima maar niet uit jezelf zoiets zeggen.
Het kan van alles zijn. Van druk zijn met koffers inpakken tot aan druk zijn met andere vrouwen.
Je kunt hem een bericht sturen om hem een fijne vakantie te wensen, maar je kunt het ook laten. Een vrijgezelle jongen wil lekker vakantie vieren. Hij zal je tijdens zijn vakantie niets sturen, want dan is hij niet bezig met jou.
Ik zou er niet teveel van verwachten. En ga ook niet op hem zitten wachten, want oppervlakkig berichten sturen via Whatsapp stelt niet zoveel voor.
Niks sturen.
Die man weet al of hij jou mogelijk leuk vindt of niet.
Als dat niet zo is, gaat hij je door een extra berichtje niet ineens wel leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niks sturen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is ie het zat steeds als eerste te moeten appen en wacht ie nu tot jij een keertje degene bent die aan hem vraagt hoe het met hem is?
Alle reacties Link kopieren
hij wil in de vakantie nog even vrij zijn en met andere vrouwen aan de gang kunnen. misschien dat je na zijn vakantie een kans maakt, en dan moet je zelf bepalen of je daar op wil wachten.
Ik zou afwachten, als je meerdere appjes stuurt kan het mischien een beetje claimerig over komen. Als hij terug is van vakantie en hij heeft nogsteeds niks gezegd, is er mischien iets aan de hand. Dan kan een appje sturen geen kwaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven