Moeilijk initiatief nemen

23-07-2019 10:09 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn al ruim 20 jaar samen en toch vind ik het nog steeds moeilijk om het initiatief te nemen op dit gebied. Ik wil wel maar het komt er niet uit ofzo. Misschien komt het ook omdat ik onzeker ben over mezelf (terwijl ik er gewoon normaal uitzie, geen overgewicht o.i.d). Ik voel me heel erg geremd. Alsof ik over een enorme drempel moet. Als ik het probeer voel ik een soort schaamte. Alsof ik niet mezelf ben. Heel ongemakkelijk. Ik durf bijv. ook niet te strippen voor hem, terwijl hij dat heel graag zou willen. Ik voel me shit omdat ik niet aan zijn behoeften kan voldoen. Denk er soms zelfs aan hem naar een prostituée of erotische masssagesalon te sturen ofzo. Ik wil me zo graag wat vrijer voelen en ook eens die lust ervaren, maar hoe?
Alle reacties Link kopieren
Drank helpt.

Als je man begint durf je je wel te laten gaan, of ga je op je rug liggen en laat je het over je heen komen?
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je man rvan?
Samen eens naar een sexuoloog?
Alle reacties Link kopieren
Als je er met jouw man al niet over kunt praten, laat hem dan minstens weten dat jij eens met een psycholoog wilt praten over jouw emotionele remmingen.

Wanneer hij vraagt waarom jij dat nodig zou hebben, dan zeg jij dat jij van wat remmingen af wilt zodat jullie vaker seks kunnen hebben. Hij zal dan meteen voor jou een afspraak regelen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Sexuoloog heb ik ook wel aan gedacht. Maar vind praten met vreemde mannen al spannend en dan ook nog over dit onderwerp..Heb gelukkig wel een vrouwelijke huisarts..

Drank helpt wel iets idd. Maar hou ik niet zo van. Iets met controle loslaten zeg maar..
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
23-07-2019 10:32
Als je er met jouw man al niet over kunt praten, laat hem dan minstens weten dat jij eens met een psycholoog wilt praten over jouw emotionele remmingen.

Wanneer hij vraagt waarom jij dat nodig zou hebben, dan zeg jij dat jij van wat remmingen af wilt zodat jullie vaker seks kunnen hebben. Hij zal dan meteen voor jou een afspraak regelen.

Ik durf er wel met hem over te praten, maar niet met anderen. Hij weet ervan, maar vindt het lastig te begrijpen. Kan zich er moeilijk in verplaatsen en heeft ook gewoon zijn behoeften natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
23-07-2019 10:37
Ik durf er wel met hem over te praten, maar niet met anderen. Hij weet ervan, maar vindt het lastig te begrijpen. Kan zich er moeilijk in verplaatsen en heeft ook gewoon zijn behoeften natuurlijk.
Vergeet niet, jouw partner is niet jouw behandelaar. Hij kan jou niet helpen omdat hij niet daarin geschoold is waardoor hij de valkuilen niet geleerd heeft en hij mag jou niet helpen als hij wel geschoold zou zijn, want dat zou jullie relationele verhouding totaal verstoren.

Jij hebt een probleem, jouw man weet er van, maar hij kan het niet voor jou oplossen. En jij wil het ergens wel oplossen, maar het is makkelijker voor jou om maar wat te klagen terwijl er verder niets gebeurd. Dit omdat jij niet de stap wil zetten waardoor je gedwongen wordt om de problematiek ook daadwerkelijk onder ogen te komen, uit te pluizen en te verwerken. Je blijft excuses verzinnen om vooral niet te doen waarvan jij zelf ook dondersgoed weet dat je dat wel moet doen.

Gelukkig dat jouw man nog zelf kan initieren, dus hij heeft de touwtjes in handen van zijn eigen seksleven.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
tja nou... dan voel je maar schaamte en alsof je jezelf niet bent... wat is daar dan zo vreselijk aan? het resultaat is tenslotte seks.

dus doe wat je niet zo fijn vindt om te kunnen komen tot wat je wel fijn vindt...
het went vanzelf steeds meer en misschien ga je het nog leuk vinden ook
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn je verwachtingen van dit topic?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Denk ik te simpel als ik als eerste dacht, ga het gewoon doen en ondervinden? Whats the worst thing that can happen?
Alle reacties Link kopieren
Het gaat al mis als je denkt dat je er normaal uitziet omdat je geen overgewicht hebt.
Mensen met overgewicht zien er dus niet normaal uit???. (en nee, ik heb zeker geen overgewicht..)
En je man naar een prostituee sturen... Is het een hond ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan hier jouw remmingen niet wegnemen, al lullen we als Brugman. Wil je praktische tips?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Ik ken maar weinig vrouwen waarbij strippen geen lachwekkende onderneming wordt. Waarom doe je niet gewoon wat jij leuk vindt? Waarom zoiets standaards als strippen terwijl je je daar niet op je gemak bij voelt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
23-07-2019 10:19
Drank helpt.

Als je man begint durf je je wel te laten gaan, of ga je op je rug liggen en laat je het over je heen komen?

Ik doe wel actief mee, maar vind het lastig om te beginnen. Weet niet goed hoe. Ik zal wel heel preuts zijn ofzo. Ik kan ook niet echt genieten als hij me oraal bevredigd. Moet me dan heel erg concentreren en hoop dat ik snel kom omdat het me voor hem zo onaangenaam lijkt. Ik heb ook het gevoel dat er iemand meekijkt van bovenaf zeg maar. En voel me heel vies/ordinair.
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
23-07-2019 12:40
Ik doe wel actief mee, maar vind het lastig om te beginnen. Weet niet goed hoe. Ik zal wel heel preuts zijn ofzo. Ik kan ook niet echt genieten als hij me oraal bevredigd. Moet me dan heel erg concentreren en hoop dat ik snel kom omdat het me voor hem zo onaangenaam lijkt. Ik heb ook het gevoel dat er iemand meekijkt van bovenaf zeg maar. En voel me heel vies/ordinair.
Waar bestaat jouw actieve meedoen uit?
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
23-07-2019 10:35
Sexuoloog heb ik ook wel aan gedacht. Maar vind praten met vreemde mannen al spannend en dan ook nog over dit onderwerp..Heb gelukkig wel een vrouwelijke huisarts..
stuur jezelf naar een (vrouwelijke) seksuoloog
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
23-07-2019 12:42
Waar bestaat jouw actieve meedoen uit?

Dat vind ik te privé. Ik lig er in elk geval niet als een zak aardappelen bij.
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
23-07-2019 10:46
Vergeet niet, jouw partner is niet jouw behandelaar. Hij kan jou niet helpen omdat hij niet daarin geschoold is waardoor hij de valkuilen niet geleerd heeft en hij mag jou niet helpen als hij wel geschoold zou zijn, want dat zou jullie relationele verhouding totaal verstoren.

Jij hebt een probleem, jouw man weet er van, maar hij kan het niet voor jou oplossen. En jij wil het ergens wel oplossen, maar het is makkelijker voor jou om maar wat te klagen terwijl er verder niets gebeurd. Dit omdat jij niet de stap wil zetten waardoor je gedwongen wordt om de problematiek ook daadwerkelijk onder ogen te komen, uit te pluizen en te verwerken. Je blijft excuses verzinnen om vooral niet te doen waarvan jij zelf ook dondersgoed weet dat je dat wel moet doen.

Gelukkig dat jouw man nog zelf kan initieren, dus hij heeft de touwtjes in handen van zijn eigen seksleven.

Dat weet ik, maar iemand stelde dat ik er niet met mijn eigen man over durfde te praten. Mijn doel is niet om te klagen, maar misschien zijn hier meer mensen die dit ook hebben en tips hebben ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
23-07-2019 12:08
Wij gaan hier jouw remmingen niet wegnemen, al lullen we als Brugman. Wil je praktische tips?

Ja graag
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
23-07-2019 11:11
tja nou... dan voel je maar schaamte en alsof je jezelf niet bent... wat is daar dan zo vreselijk aan? het resultaat is tenslotte seks.

dus doe wat je niet zo fijn vindt om te kunnen komen tot wat je wel fijn vindt...
het went vanzelf steeds meer en misschien ga je het nog leuk vinden ook

Het gaat wel verder dan het niet fijn vinden..Het druist tegen al m’n gevoelens in. Het lukt me gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
23-07-2019 12:45
stuur jezelf naar een (vrouwelijke) seksuoloog

Als dat de enige uitweg is, zal ik dat zeker doen.
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
23-07-2019 12:46
Dat vind ik te privé. Ik lig er in elk geval niet als een zak aardappelen bij.
Je bent anoniem hier. Maar het zit diep, begrijp ik.
Herken sommige dingen wel. Ik schaam me ook snel, Maar... misschien Kan je eens beginnen met een sexy setje ipv gelijk een strip poging.
Heeft je man Verder geen problemen met jullie seksuele relatie? En wil hij alleen graag Dat je voor hem stript?
Wat Ik uit je verhaal haal ligt het probleem grotendeels bij jou omdat je je schaamt? Kan je er niet met je man over praten? Die kan ook helpen hierin.
Maar stel niet te hoge eisen aan jezelf je moet wel kunnen genieten en je op je gemak voelen. Rustig aan opbouwen en een leuk setje uitzoeken? Stiekem, alleen. Zo Heb je al wat voorpret
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
23-07-2019 12:56
Je bent anoniem hier. Maar het zit diep, begrijp ik.

Ik zie niet in wat deze details er toe doen.
Alle reacties Link kopieren
het is geen laatste optie, het is een goede optie... en als we jou zo lezen hier een snellere oplossing dan maar wat doormodderen
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven