Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Alle reacties Link kopieren
Wat bijzonder dat dit topic niet word verwijderd omdat dit niks toevoegt, want ik lees ook hier weer de meest lelijke dingen over Samantha, maar dat mag blijkbaar wel.

Afijn ik wens haar een fijne zwangerschap toe, want ( zo makkelijk ) zwanger mogen raken ik niet een ieder gegund, velen zouden met haar willen ruilen, dus hopelijk komt ze met de komst van dit nieuwe kind tot inkeer en gaat ze nu eindelijk haar leven beteren.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik vind iemand die keer op keer op keer domme keuzes maakt én daarmee ook nog eens andere dupeert (haar reeds bestaande kinderen!!!) een gedrocht ja. Geen goed woord voor over.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk.
Ik hoop op ingrijpen van jeugdzorg.
Ken helaas in mijn woonomgeving al genoeg kinderen die door hun ouders verpest zijn voor het leven.
Wat een haat hier. Haar een gedrocht noemen, een miskraam toewensen en zeggen dat ze haar baarmoeder moet laten verwijderen? Wie zijn jullie dan wel om zo over iemand te praten/oordelen?

Deze vrouw heeft professionele hulp nodig. Ik wens haar toe dat ze deze hulp ook krijgt en op die manier toch een goede moeder kan en mag zijn.
Vergeetmenietje1980 schreef:
23-07-2019 22:58
dit heeft ze gewoon gepland hoor, anders wel héél toevallig dat ze vorige week in een winkel babykleertjes stond te bekijken.
Vorige week? Dan zou het nog kunnen dat ze net wist dat ze zwanger was maar die post op haar insta was van 03 juli! Duidelijk een geplande zwangerschap.
Turquoise_steen schreef:
24-07-2019 15:39
Wat een haat hier. Haar een gedrocht noemen, een miskraam toewensen en zeggen dat ze haar baarmoeder moet laten verwijderen? Wie zijn jullie dan wel om zo over iemand te praten/oordelen?

Deze vrouw heeft professionele hulp nodig. Ik wens haar toe dat ze deze hulp ook krijgt en op die manier toch een goede moeder kan en mag zijn.
Moet ze de hulp wel aanvaarden en er iets mee doen. Ze heeft zelf de grootste verantwoordelijkheid in haar herstel en een goede moeder zijn/worden.
Alle reacties Link kopieren
kippetje29 schreef:
24-07-2019 16:04
Moet ze de hulp wel aanvaarden en er iets mee doen. Ze heeft zelf de grootste verantwoordelijkheid in haar herstel en een goede moeder zijn/worden.
moet ze dat wel kunnen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Turquoise_steen schreef:
24-07-2019 15:39
Wat een haat hier. Haar een gedrocht noemen, een miskraam toewensen en zeggen dat ze haar baarmoeder moet laten verwijderen? Wie zijn jullie dan wel om zo over iemand te praten/oordelen?

Deze vrouw heeft professionele hulp nodig. Ik wens haar toe dat ze deze hulp ook krijgt en op die manier toch een goede moeder kan en mag zijn.
eens

er is geen begrip voor psychisch ziek zijn , helaas
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat als er kinderen uit huis geplaats zijn, de betrokken ouders verplichte anticonceptie zouden moeten hebben. Wat mij betreft heb je dan bewezen dat je geen goede ouder kan zijn. Dat moeten we niet willen voor kinderen.

De rechter kan dat gelijk met de uithuisplaatsing meenemen wat mij betreft.
chrys schreef:
24-07-2019 17:11
eens

er is geen begrip voor psychisch ziek zijn , helaas
Heel erg dat ze psychisch (overduidelijk) niet in orde is. Alleen geen enkel begrip dat ze nu weer een onschuldig kind op de wereld zet.
Ze kan ook niet fatsoenlijk voor haar andere kinderen zorgen.
Dit zou echt niet moeten kunnen... triest voor die kinderen. Wat een toekomst.
Ik heb voor mijn werk veel te maken gehad met vrouwen, borderline en jonge kinderen.

Ze hebben allemaal met elkaar gemeen dat als ze in hun vingers konden knippen om 'normaal' te zijn, ze dit allemaal gelijk zouden doen. Helaas is het kenmerk van borderline dat ze zichzelf niet in de hand kunnen houden. Natuurlijk wil ze een goede moeder zijn en de juiste keuzes maken maar door haar beperking kan ze dit niet.

Ook goed om te weten dat borderline vaak voorkomt vanuit een hechtingsstoornis uit de kindertijd. Dit is dus niet iets waar ze zelf voor gekozen heeft. Net zoals je zelf er niet voor kiest om je been te breken.
Velma*Dinkley schreef:
24-07-2019 22:53
Ik heb voor mijn werk veel te maken gehad met vrouwen, borderline en jonge kinderen.

Ze hebben allemaal met elkaar gemeen dat als ze in hun vingers konden knippen om 'normaal' te zijn, ze dit allemaal gelijk zouden doen. Helaas is het kenmerk van borderline dat ze zichzelf niet in de hand kunnen houden. Natuurlijk wil ze een goede moeder zijn en de juiste keuzes maken maar door haar beperking kan ze dit niet.

Ook goed om te weten dat borderline vaak voorkomt vanuit een hechtingsstoornis uit de kindertijd. Dit is dus niet iets waar ze zelf voor gekozen heeft. Net zoals je zelf er niet voor kiest om je been te breken.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je geen verantwoording voor jezelf en je daden kan nemen en te beslissen dat nog een kind niet de juiste keuze voor dat kind is en dus voor definitieve anticonceptie te zorgen. Het is dieptriest voor het derde kind dat in deze poel van ellende geboren wordt en wat mij betreft mogen ze daar kort actie opnemen voordat dat kind ook een stoornis ontwikkeld dankzij een gekke moeder.
Xenosdoos schreef:
24-07-2019 22:57
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je geen verantwoording voor jezelf en je daden kan nemen en te beslissen dat nog een kind niet de juiste keuze voor dat kind is en dus voor definitieve anticonceptie te zorgen. Het is dieptriest voor het derde kind dat in deze poel van ellende geboren wordt en wat mij betreft mogen ze daar kort actie opnemen voordat dat kind ook een stoornis ontwikkeld dankzij een gekke moeder.
Dat kunnen ze ook, een borderlinestoornis is een persoonlijkheidsstoornis. Maar het is zo makkelijk om iets de schuld te geven.
Sophiever schreef:
24-07-2019 23:01
Dat kunnen ze ook, een borderlinestoornis is een persoonlijkheidsstoornis. Maar het is zo makkelijk om iets de schuld te geven.
En de kinderen zijn van de rekening, als je al bewezen hebt niet voor je bestaande kinderen te kunnen zorgen zou je bij rechter de prikpil toegediend moeten krijgen ipv nog een kind op de wereld te werpen.
Xenosdoos schreef:
24-07-2019 22:57
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je geen verantwoording voor jezelf en je daden kan nemen en te beslissen dat nog een kind niet de juiste keuze voor dat kind is en dus voor definitieve anticonceptie te zorgen. Het is dieptriest voor het derde kind dat in deze poel van ellende geboren wordt en wat mij betreft mogen ze daar kort actie opnemen voordat dat kind ook een stoornis ontwikkeld dankzij een gekke moeder.
Precies..
Het is heel erg dat ze zelf mentaal niet stabiel is en daar heeft ze inderdaad niet voor gekozen.
Maar ze kan wel degelijk bedenken dat een kind geen verstandige keuze is en dat dit totaal niet in het belang van (nog) een kind is.
Triest dat dit kan als jeugdzorg al in beeld is en iemand geen voogdij meer heeft over haar andere kinderen. Ik hoop maar dat ze hier bovenop zitten, want met Samantha komt het naar mijn idee echt niet goed.
Xenosdoos schreef:
24-07-2019 23:03
En de kinderen zijn van de rekening, als je al bewezen hebt niet voor je bestaande kinderen te kunnen zorgen zou je bij rechter de prikpil toegediend moeten krijgen ipv nog een kind op de wereld te werpen.
De kinderen zijn sowieso van de rekening. Arme kinderen.
jo12345 schreef:
24-07-2019 18:00
Ik vind dat als er kinderen uit huis geplaats zijn, de betrokken ouders verplichte anticonceptie zouden moeten hebben. Wat mij betreft heb je dan bewezen dat je geen goede ouder kan zijn. Dat moeten we niet willen voor kinderen.

De rechter kan dat gelijk met de uithuisplaatsing meenemen wat mij betreft.
Dat is wel heel kort door de bocht. Kinderen worden soms ook uit huis geplaatst door omstandigheden die niet (alleen) met de ouders te maken hebben.
SallySpectra* schreef:
25-07-2019 00:02
Dat is wel heel kort door de bocht. Kinderen worden soms ook uit huis geplaatst door omstandigheden die niet (alleen) met de ouders te maken hebben.
Dat is alleen hier niet van toepassing. Ik vind het misdadig dat ze nog een kind neemt.Angelina en Milano hebben een traumatische jeugd en ook Michael doet er een schep bovenop want het is niet alleen Samantha die dat doet.
rosanna08 schreef:
24-07-2019 16:43
moet ze dat wel kunnen
Inderdaad en ik ben bang dat het daar misgaat. Lijkt mij niet verstandig om dan zwanger te worden.
Ik hoop van harte dat Michael eens uit de media blijft en niet weer gaat zitten klagen over Samantha bij die Gabriels(of hoe die vrouw heet). Leuk voor de kinderen om late4 terug te kunnen kijken op internet :nope:
Alle reacties Link kopieren
Turquoise_steen schreef:
24-07-2019 15:39
Wat een haat hier. Haar een gedrocht noemen, een miskraam toewensen en zeggen dat ze haar baarmoeder moet laten verwijderen? Wie zijn jullie dan wel om zo over iemand te praten/oordelen?

Deze vrouw heeft professionele hulp nodig. Ik wens haar toe dat ze deze hulp ook krijgt en op die manier toch een goede moeder kan en mag zijn.
Het is geen pluche poppetje dat ze krijgt , ik noem haar geen gedrocht ( mijn smaak is het niet maar goed dat doet er niet toe ) maar zou haar adviseren eerst haar zaakjes op orde te hebben : mentaal , fysiek financieel, relatie met haar kids en een stabiele lange relatie voor ze aan kind zoveel begint. Het lijkt wel een schreeuw om aandacht ,ook nr zoveel .Triest dit sommige mensen kunnen het niet aan om om bekend te worden ,zij is er een goed voorbeeld van. Jammer voor haar en haar kinderen . Daarnaast zoekt zij zelf steeds de publiciteit ,deed ze dit niet dan zou er geen mens over haar oordelen of schrijven hier . Die hulp heeft ze zeker nodig maar zo te merken maakt ze er geen gebruik van . Er zijn ook mensen die geen kinderen kunnen krijgen zelf , het lijkt me extra zuur en pijnlijk als je dan leest dat iemand die het gezag verloor over haar kids weer zwanger is .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Sophiever schreef:
25-07-2019 00:09
Dat is alleen hier niet van toepassing. Ik vind het misdadig dat ze nog een kind neemt.Angelina en Milano hebben een traumatische jeugd en ook Michael doet er een schep bovenop want het is niet alleen Samantha die dat doet.
Jo had het ook over ouders met uit huis geplaatste kinderen in het algemeen. Daar reageerde ik op.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er niks van dat ze zwanger is. Haar moeder was niet eens op de hoogte. Zal wel weer een aandachtsdingetje zijn.....althans ik hoop het, ik hoop het echt dat dit niet echt is :facepalm:
Ukkepuk14 schreef:
25-07-2019 21:07
Ik geloof er niks van dat ze zwanger is. Haar moeder was niet eens op de hoogte. Zal wel weer een aandachtsdingetje zijn.....althans ik hoop het, ik hoop het echt dat dit niet echt is :facepalm:
Ze zal ook wel weten dat haar moeder niet uiterst happy geweldig zou gereageerd hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral erg voor haar twee kinderen. Ze is nu zwanger (vijf weken?) en ze kan/mag niet eens voor due twee zorgen. Hoe moet dat voelen voor Angelina en Milano. Net of ze te vervangen zijn? Bovendien is ze nog maar kort zwanger, stel het gaat mis??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven