"2e keus" hoe reageren?

03-08-2019 17:48 68 berichten
Hoi allemaal,

Over 2 weken ga ik naar een meerdaags festival waarbij ook iemand komt die ik een tijd geleden wel zag zitten. Maar... Ik zag hem toen tijdens uitgaan. Mee gekletst en mee gepraat enz. Maar later op de avond is ie overgestapt op een andere dame waar hij uitgebreid mee stond te schuren en zoenen wat wel heel ver ging. Het leek erop dat hij gewoon een makkelijk type wilde scoren voor een leuke avond verder thuis na het stappen. Ik vond dat uiteraard een beetje jammer, want dacht leuke gast. Maar ik weet niet zo goed wat ik nou moet doen als ie me probeert te versieren op het festival. Ik voel me al een beetje 2e keus. Maar ik snap ook dat mensen die uitgaan soms gewoon zin hebben in een makkelijk persoon om mee te seksen. Dus dat ik dan denk til ik er niet te zwaar aan dat hij toen niet voor mij is gegaan.

Wat zouden jullie doen/vinden als jullie in mijn schoenen zouden staan? Geen eerste wereldprobleem dit natuurlijk, maar ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken.
Niet de controle willen houden op iets waarvan je totaaaal niet weet of het überhaupt zo loopt.
Let it go en geniet van je dag. Wat komt, dat komt.
Als jij ook gewoon zin hebt om te seksen en hij probeert je te versieren: Lekker doen. Als je hoopt op een relatie met hem: Lekker uit de buurt blijven.
Alle reacties Link kopieren
Laat je verrassen, misschien kom je wel een heel andere leuke man tegen en zie jij die man van de vorige keer zelf niet eens staan :)
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je zo zeker dat hij je gaat versieren?
Of hij vond die andere vrouw gewoon lekkerder. Ik vind het een beetje raar dat je haar nou als soort van makkelijke bimbo wegzet.
Ken je haar?

En waarop baseer je dat hij je met het festival misschien wel gaat versieren?
Indien dat wel zo is zou ik overslaan als ik jou was. Dan ben je idd 2e keus.
We zijn allemaal iemands 2e keus.
PoesinBoots schreef:
03-08-2019 17:53
Of hij vond die andere vrouw gewoon lekkerder. Ik vind het een beetje raar dat je haar nou als soort van makkelijke bimbo wegzet.
Ken je haar?

En waarop baseer je dat hij je met het festival misschien wel gaat versieren?
Indien dat wel zo is zou ik overslaan als ik jou was. Dan ben je idd 2e keus.
Vooral dat eerste ja en al is ze makkelijk (kutwoord) dan nog is het niet aan jou om daar over te oordelen.
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen heeft hij geen interesse in je, dus waarom zo ver vooruitdenken, met hem in het plaatje erbij?
Waarom was die andere vrouw gewoon een makkelijk te pakken sloerie, in jouw ogen? En over wie zegt dat het meest, denk je?
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk jij dat hij jou gaat versieren?

Wie weet was die avond met die andere dame het begin van een jarenlange relatie tussen hen.

Zelfvertrouwen is een mooi iets. Maar hier overschat je jezelf.
Je gaat naar een festival, er zijn daar vast wel meer mannen en daar kun jij nu lekker mee schuren.
Dit is een jaar geleden gebeurd, tijd om verder te gaan, schudden met die bil meid je kunt het.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad wat het groepje zegt ! Schudden met die billen en dan hapt hij vast !
Alle reacties Link kopieren
En draaien natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
Misschien gaat ie wel weer voor je neus zoenen met iemand anders...Ik zou mn verwachtingen een beetje bijstellen als ik jou was. Anders ben je zometeen de hele avond met hem bezig en vergeet je een leuke tijd te hebben.
Ik hoef hem niet per se meer te versieren. Maar meer weten hoe ik me moet gedragen tov hem. Hij probeerde me dus eerder te versieren. We hadden gedanst enz maar hij zei dat ik te moeilijk deed, omdat ik het dansen beschaafder wilde houden. En hoe zij later aan het dansen waren.. het was eerder seksen met kleren nog aan. Naja met uitgaan vind ik die manier wel uitstralen dat dat "makkelijk" is. Ik vind niet snel iets ordinair maar dit ging heel ver. Maar goed. Maakt ook niet uit net wie hij naar huis ging. Meer dat ie niet verder met mij ging. Geen idee wat hij van me vindt. Kan zeker dat hij die ander leuker vind. Ik weet wel hoe de wereld werkt.. wilde gewoon weten hoe jullie je tegenover hem zouden gedragen als je mij was. Nog leuk dansen en dergelijk of juist beetje afstand houden.
Alle reacties Link kopieren
Nog een keer dan.
Waarom denk jij dat hij überhaupt nog een keer met je wil dansen?
Of praten of wat dan ook.
Moestuintje86 schreef:
03-08-2019 18:22
Ik hoef hem niet per se meer te versieren. Maar meer weten hoe ik me moet gedragen tov hem. Hij probeerde me dus eerder te versieren. We hadden gedanst enz maar hij zei dat ik te moeilijk deed, omdat ik het dansen beschaafder wilde houden. En hoe zij later aan het dansen waren.. het was eerder seksen met kleren nog aan. Naja met uitgaan vind ik die manier wel uitstralen dat dat "makkelijk" is. Ik vind niet snel iets ordinair maar dit ging heel ver. Maar goed. Maakt ook niet uit net wie hij naar huis ging. Meer dat ie niet verder met mij ging. Geen idee wat hij van me vindt. Kan zeker dat hij die ander leuker vind. Ik weet wel hoe de wereld werkt.. wilde gewoon weten hoe jullie je tegenover hem zouden gedragen als je mij was. Nog leuk dansen en dergelijk of juist beetje afstand houden.
Hij vind je saai. Ik denk dat hij niet terug komt

En als ik jou was, zou ik hem negeren, mocht hij wel belangstelling tonen.
Moestuintje86 schreef:
03-08-2019 18:22
Ik hoef hem niet per se meer te versieren. Maar meer weten hoe ik me moet gedragen tov hem. Hij probeerde me dus eerder te versieren. We hadden gedanst enz maar hij zei dat ik te moeilijk deed, omdat ik het dansen beschaafder wilde houden. En hoe zij later aan het dansen waren.. het was eerder seksen met kleren nog aan. Naja met uitgaan vind ik die manier wel uitstralen dat dat "makkelijk" is. Ik vind niet snel iets ordinair maar dit ging heel ver. Maar goed. Maakt ook niet uit net wie hij naar huis ging. Meer dat ie niet verder met mij ging. Geen idee wat hij van me vindt. Kan zeker dat hij die ander leuker vind. Ik weet wel hoe de wereld werkt.. wilde gewoon weten hoe jullie je tegenover hem zouden gedragen als je mij was. Nog leuk dansen en dergelijk of juist beetje afstand houden.
Zo iemand gebruikte ik als decoratie om er leuk uit te zien voor andere heren. Gezellig mee dansen en even leuk mee praten.
Maar geen prioriteit of serieus iemand om me mee bezig te houden. Het staat gewoon leuk om veel mensen te kennen en met verschillende mensen te dansen dus zo zou ik zo iemand een beetje zien, een middel om er leuk uit te zien en ondertussen scannen wie er anders voor smakelijks rondloopt.
Maargoed, ik ben oppervlakkig.
Alle reacties Link kopieren
Moestuintje86 schreef:
03-08-2019 18:22
Ik hoef hem niet per se meer te versieren. Maar meer weten hoe ik me moet gedragen tov hem. Hij probeerde me dus eerder te versieren. We hadden gedanst enz maar hij zei dat ik te moeilijk deed, omdat ik het dansen beschaafder wilde houden. En hoe zij later aan het dansen waren.. het was eerder seksen met kleren nog aan. Naja met uitgaan vind ik die manier wel uitstralen dat dat "makkelijk" is. Ik vind niet snel iets ordinair maar dit ging heel ver. Maar goed. Maakt ook niet uit net wie hij naar huis ging. Meer dat ie niet verder met mij ging. Geen idee wat hij van me vindt. Kan zeker dat hij die ander leuker vind. Ik weet wel hoe de wereld werkt.. wilde gewoon weten hoe jullie je tegenover hem zouden gedragen als je mij was. Nog leuk dansen en dergelijk of juist beetje afstand houden.

Wat is er leuk aan om iemand aan de haak te slaan als die hele andere verwachtingen en voorkeuren blijkt te hebben dan jezelf? Als hij echt graag op die manier op stap gaat en jij begint iets met hem dan zal het altijd zo zijn dat jij verder denkt te moeten gaan dan je wilt om hem geinteresseerd te houden, of dat hij in jouw gezelschap misschien toch ook verder kijkt naar dames die wel met hem meegaan daarin. Jullie behoeften zijn te verschillend, dit lijkt me niet leuk worden voor jou. Laat het gaan en zoek naar iemand die wel bij je past op dit soort cruciale punten, dat is veel fijner en rustiger.
Moestuintje86 schreef:
03-08-2019 18:22
Ik hoef hem niet per se meer te versieren. Maar meer weten hoe ik me moet gedragen tov hem. Hij probeerde me dus eerder te versieren. We hadden gedanst enz maar hij zei dat ik te moeilijk deed, omdat ik het dansen beschaafder wilde houden. En hoe zij later aan het dansen waren.. het was eerder seksen met kleren nog aan. Naja met uitgaan vind ik die manier wel uitstralen dat dat "makkelijk" is. Ik vind niet snel iets ordinair maar dit ging heel ver. Maar goed. Maakt ook niet uit net wie hij naar huis ging. Meer dat ie niet verder met mij ging. Geen idee wat hij van me vindt. Kan zeker dat hij die ander leuker vind. Ik weet wel hoe de wereld werkt.. wilde gewoon weten hoe jullie je tegenover hem zouden gedragen als je mij was. Nog leuk dansen en dergelijk of juist beetje afstand houden.
Voor dit, volgens jou, ordinaire gedrag zijn twee mensen nodig. Je hebt je oordeel over haar nogal snel klaar, maar waarom vind je hem nog steeds interessant als hij ook zo "makkelijk" is?
anoniem_382756 wijzigde dit bericht op 03-08-2019 18:33
0.19% gewijzigd
Foechoer schreef:
03-08-2019 18:31
Wat is er leuk aan om iemand aan de haak te slaan als die hele andere verwachtingen en voorkeuren blijkt te hebben dan jezelf? Als hij echt graag op die manier op stap gaat en jij begint iets met hem dan zal het altijd zo zijn dat jij verder denkt te moeten gaan dan je wilt om hem geinteresseerd te houden, of dat hij in jouw gezelschap misschien toch ook verder kijkt naar dames die wel met hem meegaan daarin. Jullie behoeften zijn te verschillend, dit lijkt me niet leuk worden voor jou. Laat het gaan en zoek naar iemand die wel bij je past op dit soort cruciale punten, dat is veel fijner en rustiger.
Precies, even voor de vorm gezellig doen, ziet er ook leuk uit voor de heren die wellicht beter bij je passen (beter voor even wild dansen met zo'n showgast, val je even op) maar dit is niks voor jou.
Plus, je bent geen tweede keus.
Je bent helemaal geen 2e keus. Hij vond dat je moeilijk deed en liet je staan. Je bent helemaal geen keus dus. Zijn keuze was voor een ander en jij kwam niet meer in beeld.


Maar goed, als je hem weer zou zien en als hij dan toevallig in je buurt en en als hij je nog zou herkennen, en als hij dan misschien met je wil praten en als hij dan ook nog wil dansen.... tja, dan denk ik dat je dat gaat doen. Hij zit blijkbaar nog in je gedachten. En wat kan er gebeuren dan? Hooguit loop je weer een blauwtje. Tja...
Alle reacties Link kopieren
Iemand die zegt dat ik te moeilijk ben omdat ik geen zin heb om ordinair te dansen met hem, hoef ik echt niet.
Waarom vind jij hem zo leuk?
Cum non tum age
PoesinBoots schreef:
03-08-2019 17:53
Of hij vond die andere vrouw gewoon lekkerder. Ik vind het een beetje raar dat je haar nou als soort van makkelijke bimbo wegzet.
Ken je haar?

En waarop baseer je dat hij je met het festival misschien wel gaat versieren?
Indien dat wel zo is zou ik overslaan als ik jou was. Dan ben je idd 2e keus.
Eens.
noa schreef:
03-08-2019 18:36
Iemand die zegt dat ik te moeilijk ben omdat ik geen zin heb om ordinair te dansen met hem, hoef ik echt niet.
Waarom vind jij hem zo leuk?
Nou dit dus. Gewoon lekker van het festival genieten en die gast achter je laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven