Uitgerekend april 2020

30-07-2019 22:40 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit weekend ontdekt dat ik zwanger ben, zo bijzonder! Ik ben waarschijnlijk eind maart/begin april uitgerekend.
Nog meer vrouwen die in april zijn uitgerekend?
[/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td][/td]
NaamLeeftijdKindjeUDAfsprakenBijzonderheden
Mamainspe2911 aprilecho: 15/08
Riseandshine4 aprilecho: 22/08
Lisanne22echo: 16/08
Bjorg3421 aprilecho: 14/084 miskramen
Supersmoothie14 aprilecho: 21/08
Greendale5 aprilecho+intake: 27/08
Mrs-peanutecho: 21/08
Bumpersticker3 aprilecho: eind aug
Niekkie20echo: 21/08
anoniem_388732 wijzigde dit bericht op 03-08-2019 09:30
Reden: tabel toegevoegd
77.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie het al mensen vertellen! Dat maakt het "echt", en inderdaad, steun kan je goed gebruiken hoe het ook loopt.

@lisanne wat een verrassing! Beginnen jullie een beetje aan het idee te wennen?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook! Zwanger van kindje nr. 2.

DL wordt volgende week 3 🥳.

Zwanger worden ging hier niet vanzelf.. in de rustmaand van onze IUI reeks toch spontaan zwanger.

Uitgerekend begin april 2020.

S’morgens ben ik steeds misselijk en extreem moe. Loop van de middag lost dit weer op. Bijn DL Had ik echt nergens last van.. dus dit vind ik niet zo fijn.. haha! Maandag zit mijn vakantie erop.. dan zal het nog wat zwaarder worden.

Eerste echo gepland op 21 aug. 😁
Ik belde zojuist voor een vroege echo (omdat ik nieuwsgierig ben) en deze is gepland op 15 augustus. Ik ben dan 6 weken en 5 dagen, ben bang dat het net te vroeg is en beter een weekje wachten. Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Supersmoothie schreef:
02-08-2019 10:19
Ik ben dan 6 weken en 5 dagen, ben bang dat het net te vroeg is en beter een weekje wachten.
Ik zou een weekje wachten, je loopt het risico dat het allemaal nog zo klein is dat het niet goed te zien is, en dat je een week (of twee) in grote onzekerheid zit. Een weekje onwetend (en dus uitgaand van het positieve) en dan meteen meer zekerheid zou mijn voorkeur zijn. Maar je moet echt doen waar je je zelf fijn bij voelt.
Bjorg schreef:
02-08-2019 11:59
Ik zou een weekje wachten, je loopt het risico dat het allemaal nog zo klein is dat het niet goed te zien is, en dat je een week (of twee) in grote onzekerheid zit. Een weekje onwetend (en dus uitgaand van het positieve) en dan meteen meer zekerheid zou mijn voorkeur zijn. Maar je moet echt doen waar je je zelf fijn bij voelt.
Ja daar lag dus ook echt mijn twijfel, ik heb direct gebeld er verplaatst naar 21 augustus. Dan is het 7,5 week! Bedankt voor je doorslaggevende advies :$
Alle reacties Link kopieren
@Bjorg: tabel toegevoegd, maar het ziet er niet uit :-)
Weet niet wat ik fout heb gedaan of hoe ik dat moet herstellen..
Misschien toch handig als jij een nieuw topic opent, dan is het ook makkelijker aanpassen voor andere mensen..
Alle reacties Link kopieren
Hier nog iemand!

7-4-2020 is de uitgerekende datum volgens eigen berekeningen.
Totaal niet gepland, big surprise maar welkom.

Hoe en wat nog geen idee de eerste en nog lichtelijk in shock. 🤭.
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb vorige week donderdag een positieve test gedaan (en daarna nog een stuk of 6). Ik ben uitgerekend voor 1 april. Eerste kindje na vorig jaar een miskraam. Ik heb komende donderdag al de eerste echo. Dit omdat ik 12 augustus voor 4 weken naar Griekenland vertrek. Ik zal 30 zijn als de kleine geboren word. Tenzij t nog in februari gaat komen want dan ben ik nog 29. Vriend en ik zijn beide wel behoorlijk te vroeg geboren dus ben benieuwd hoe onze kleine het gaat doen. Eerst de echo maar afwachten.
Hoi! Gefeliciteerd allemaal!! Ik ben na een lange tijd ook eindelijk zwanger! Zouden volgende maand gaan starten met ivf, maar nu alsnog spontaan. Vind het super spannend, heb af en toe hevige krampen en rugpijn ook, maar de test blijft positief. Uitgerekende datum is 5 april. Lijkt me heel leuk om met jullie mee te schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe schrijvers! Gefeliciteerd allemaal!
@valentine wat fijn en heel bijzonder dat het zo gelukt is!

@mamainspe, de tabel ziet er goed uit hoor :) die 2 regels met rare text kan je weghalen door in je OP alles voor weg te halen. Denk ik. Anders kan ik morgen of overmorgen wel een nieuw topic maken. Hoe gaat het met iedereen? Hier nogsteeds niet veel kwaaltjes (afkloppen).
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk een tabel! Mijn leeftijd is 26 en het is mijn eerste kindje.

Gefeliciteerd en welkom aan alle nieuwe medeschrijvers. Gezellig!

Hier ‘helaas’ wel last van kwaaltjes. Even gekopieerd uit een ander topic, maar: Ik ben nog steeds dolgelukkig en heel erg blij. Wel voel ik me erg slecht. Ik heb heel erg veel last van steken in mijn baarmoeder, die trekken door naar mijn liezen, buik en zelfs soms door mijn vagina. Erg pijnlijk maar zo te lezen hoort het erbij. Ook ben ik ontzettend moe en misselijk. Dat vind ik wel echt lastig te combineren met een werkweek van 50 uur per week merk ik. Ik hoop dat ik dat ga volhouden of dat de vermoeidheid snel minder is. Op het werk weten ze het natuurlijk ook nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! En Gefeliciteerd!

Ik heb gisteren positief getest, drie dagen over tijd. Ik had al wel een voorgevoel dat het raak zou zijn. Toch langer gewacht, omdat dit onze 6e IUI was en ik er eigenlijk geen vertrouwen meer in had en me eigenlijk al aan het voorbereiden was op een IVF traject.

We zijn 4 jaar bezig geweest om zwanger te worden, dus het voelt heel onwerkelijk. Ik merk dat ik vooral onrustig ben en continue over van alles aan het nadenken ben. Bijvoorbeeld hoe t met mn werk gaat en hoe en wat met de babykamer. Mijn vriend is wat voorzichtiger en is denk ik pas echt blij na de eerste echo.

Op dit moment zijn we op vakantie, dus dat is erg relaxed. Wel jammer dat ik geen alcohol mag, hier hebben ze goede wijnen, maar dat heb ik er natuurlijk voor over :)

Ik moet nog gaan bellen voor een afspraak voor een echo, ga ik straks denk ik even doen. Volgens mij hebben wij de eerste in het ziekenhuis ivm IUI traject en de overige gewoon bij de verloskundige.

Ik heb overigens weinig klachten. Wat steekjes in mn onderbuik en een beetje rommelende darmen, heel klein beetje zere borsten, ik ruik beter en ben een beetje moe.

Ik weet nog niet of ik de aankomende dagen veel mee kan schrijven ivm vakantie. Maar zal het proberen bij te houden.

Voor in de tabel: ik ben 36 en dit is ons eerste kindje. Zelf berekende uitgerekende datum is 9-4-2020.
Alle reacties Link kopieren
Ha! Leuk een uitgerekend in April topic. Ik durfde 'm zelf nog niet te openen :-D
Zou ik me aan mogen sluiten bij jullie?

Allereerst, gefeliciteerd iedereen! :biggrin:

Ik weet niet of ik de tabel ook aan kan passen? Anders hierbij mijn gegevens:
Naam: Bo1988
Leeftijd: 31
Kindje: 1e
UD: 2-4-2019 (zelf berekend)
Afspraken: 1e echo 16-8
Bijzonderheden: Miskraam gehad maart 2019

Zoals jullie lezen een miskraam gehad in maart 2019, had nu ongeveer 34 weken zwanger geweest als alles goed was gegaan. Dus dat is wel dubbel. Maar ik ben zo blij dat het nu weer gelukt is. Al ben ik wel bang dat het weer misgaat. Heb echt ook al 7 testen gedaan, om te kijken of HCG goed oploopt, streepje was afgelopen week inmiddels even donker als de controle streep, dus ben maar gestopt. Moet er vertrouwen in hebben! Maar ik houd mezelf gewoon voor dat dit een andere zwangerschap is , met evenveel kansen dat het goed gaat.

@lisanne22 oehhh wij hebben op dezelfde dag de echo :yes: Wat bijzonder dat je gewoon zwanger bent geworden zeg, genieten!
anoniem_127684 wijzigde dit bericht op 05-08-2019 09:44
21.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
{dubbel}
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal, super leuk :-)
Bijzonder Gemini, dat je nu toch zwanger bent. Snap dat het dan extra spannend is! En ook voor jou, Bol, na een miskraam.

Kwaaltjes hier nemen behoorlijk toe. Borsten zijn enorm pijnlijk, ook als ik gewoon zit, en vermoeidheid is steeds meer. Vandaag eerder weggegaan van werk omdat ik me gewoon echt niet meer kon concentreren en alleen maar wil slapen.

@Bjorg: op de computer ziet het er wel gek uit. Wil jij toch een ander topic openen waar iedereen zelf in kan aanpassen? IK kan namelijk ook maar 10 regels aanmaken..
Alle reacties Link kopieren
@mamainspe - ja ik zag het ook. Ik heb een nieuw topic gemaakt, wacht op goedkeuring (of er is iets mis gegaan, dan doe ik het vanavond opnieuw).

Hier komen er langzaam ook wat kwaaltjes, denk ik, maar ik vind het moeilijk om te zeggen: dit is zwangerschap en dit is de dreumes die door het huis dendert. Wel af en toe vlagen misselijk en ik ruik alles super sterk. Ben echt aan het aftellen naar de eerste echo, als dat hartje maar klopt..... zoooo spannend!
Alle reacties Link kopieren
mamainspe1 schreef:
05-08-2019 14:50
Kwaaltjes hier nemen behoorlijk toe. Borsten zijn enorm pijnlijk, ook als ik gewoon zit, en vermoeidheid is steeds meer. Vandaag eerder weggegaan van werk omdat ik me gewoon echt niet meer kon concentreren en alleen maar wil slapen.
Hier ook precies hetzelfde. Ik werk meer dan fulltime en ik vind het zwaar. Ik heb het nog niet verteld op het werk maar aan dat besluit twijfel ik steeds meer omdat het vaak gewoon echt niet gaat qua energie. Heb jij het al verteld? Wanneer doen jullie dat eigenlijk, je werk inlichten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuw topic gemaakt met een algemeen account:
zwanger/ud-april-2020/list_messages/447 ... #p30231706

Wie verhuist er mee?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames! Heb net een positieve test! Ik ben zoals het nu lijkt 15 april uitgerekend. Ik ben 35 jaar en dit is mijn 2e kindje. Ik maak morgen een afspraak met de verloskundige. Weer spannend!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik zat heel erg te twijfelen om een berichtje te plaatsen. Dit na aanleiding vanwege 4 miskramen voor deze zwangerschap. Gisteren heb ik met 6.1 een echo gehad bij de gynaecoloog en hebben wij het hartje zien kloppen! We zijn zo ontzettend blij! Komende 6 weken blijven natuurlijk nog wel spannend.
Dit is ons tweede kindje, we hebben al een zoon die in November 4 jaar oud wordt!

Hoe gaat het met jullie?
Liefs!
Alle reacties Link kopieren
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven