Scheren

07-08-2019 07:45 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,
Ik was even benieuwd wat jullie mannen scheren daar beneden en hoe kort, en voor de vrouwen wat jullie daar van vinden... Ik zelf ben er even helemaal mee gestopt, vind het lastig en die bultjes bleven terug komen. Mijn vriendin geeft wel aan kaal mooier te vinden. Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mijn man laat het waxen.

Aanvulling: regelmatig scrubben met een fijne scrub en daarna insmeren met body lotion. Dan blijft de huid zacht en komen de haartjes beter door.
biebeltje wijzigde dit bericht op 07-08-2019 11:31
75.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn man scheert niets en daar ben ik blij mee.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Mijn man scheert ook niet, hij knipt het wel kort dus geen hele bos. Ik vind het mooier met haar dan zonder dus erg blij mee.
Het leven is niet eerlijk
Hoort dit nu ook al bij sex?
Alle reacties Link kopieren
Mooier met haar maar het pijpt lekkerder zonder haar. Harige ballen likken, vooral stoppels, voelt alsof je aan een kiwi zuigt. Anyway; waxen als je haarloos wil zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tondeuze met opzet stukje zodat de mesjes niet in de huid bijten, omdat het zo lang blijft nabloeden anders. Alleen wanneer het warm is of wanneer ik zo'n bui heb.
Doordat het een tondeuze is, met opzetstuk, is het qua lengte niet meer dan een paar millimeter, dus geen ingroei enzo.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Sjulia schreef:
07-08-2019 10:12
Mooier met haar maar het pijpt lekkerder zonder haar. Harige ballen likken, vooral stoppels, voelt alsof je aan een kiwi zuigt. Anyway; waxen als je haarloos wil zijn.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Gebruik dan een trimmer?
Ik hou ervan als een man van onder kaal is en ook zijn oksels heeft geschoren.
Alle reacties Link kopieren
waxen is voor mezelf wat lastig te doen. Ik scheer altijd glad met de bekende gilette mesjes. En ook de oksels dus, wat Blondie zegt.

Van/voor een vrouw vind ik het ook fijn.
Alle reacties Link kopieren
ik ben een zogenaamde smoothy, ik scheer alle beharing op mijn lichaam er af, bij twee keer intiem scheren in de week en een keer per week de rest heb je weinig last met stoppels, ik doe het al zo land dat ik ook geen bultjes of ingegroeide haartjes heb komt mede door het gebruik van een goede body lotion na het douchen en of scheren.
Alle reacties Link kopieren
Ik scheer van onder alles weg en oksels ook. Benen/ armen begin ik niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
07-08-2019 11:29
Ik hou ervan als een man van onder kaal is en ook zijn oksels heeft geschoren.
Ik vind het echt geen gezicht. En ik ben net op een naturistencamping geweest, dus heb weer genoeg kale piemels gezien.
Geef mij maar haar :monkey:

(ik merk trouwens ook dat het tijdens de seks de clitoris stimuleert)
Later is nu
Dreamer schreef:
07-08-2019 14:47
Ik vind het echt geen gezicht. En ik ben net op een naturistencamping geweest, dus heb weer genoeg kale piemels gezien.
Geef mij maar haar :monkey:

(ik merk trouwens ook dat het tijdens de seks de clitoris stimuleert)
Zo heeft ieder zijn eigen smaak. Ik hou zelf van goed verzorgde mannen. Tijdens de seks vind ik die haren van onder ook vervelend. Als ik mijn tanden wil flossen dan doe ik dat wel met een flosdraad.
*
anoniem_127265 wijzigde dit bericht op 08-08-2019 08:48
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier is alles weggelaserd (oksels, benen en schaamstreek).
Gelukkig hoef ik me dus nooit meer te scheren. Kan ik iedereen aanraden!
Alle reacties Link kopieren
ja dat laseren.. zou dat ook nog wel eens willen doen. Geen idee of dat nog gebonden is aan leeftijd.
Halve bos-aap hier.
Scheer enkel het gezicht en als een vrouw met de rest problemen heeft, rot ze maar op.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is over het algemeen aardig behaard op zijn lichaam, en laat het daarom ook gewoon staan. Ziet er overigens ook niet uit als hij het weg haalt, dan zou hij zijn hele lichaam moeten scheren. Persoonlijk vind ik het ook niet erg, maar ieder zijn ding |-)
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
07-08-2019 15:21
Zo heeft ieder zijn eigen smaak. Ik hou zelf van goed verzorgde mannen.
Ik hou ook van goed verzorgde mannen en voor mij staat dat compleet los van haardracht. Haar is namelijk niet vies, al lijkt men dat vanaf de vorige generatie wél te denken.

Lief scheert ballen en schacht en bovenop is het kort. Van zijn borst- en okselhaar blijft hij af, anders krijgen we echt enorme ruzie.
...
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
07-08-2019 15:21
Zo heeft ieder zijn eigen smaak. Ik hou zelf van goed verzorgde mannen. Tijdens de seks vind ik die haren van onder ook vervelend. Als ik mijn tanden wil flossen dan doe ik dat wel met een flosdraad.
Hé,
dat mijn man zijn lichaam niet scheert wil natuurlijk niet zeggen dat hij zich niet goed verzorgt he.
Later is nu
Ik hou ook van goed verzorgde mannen maar ik heb ze liefst wel mét schaamhaar. Zonder vind ik echt geen zicht, knap ik wat op af...
Rooss4.0 schreef:
07-08-2019 16:35
Ik hou ook van goed verzorgde mannen en voor mij staat dat compleet los van haardracht. Haar is namelijk niet vies, al lijkt men dat vanaf de vorige generatie wél te denken.

Lief scheert ballen en schacht en bovenop is het kort. Van zijn borst- en okselhaar blijft hij af, anders krijgen we echt enorme ruzie.
Ik heb ook niet gezegd dat het vies is maar ik vind het om te zien niet verzorgd. Ik heb dus liever een man die dat wel doet en die zijn er tegenwoordig ook veel.
Alle reacties Link kopieren
latest_arrival schreef:
07-08-2019 16:06
ja dat laseren.. zou dat ook nog wel eens willen doen. Geen idee of dat nog gebonden is aan leeftijd.
Hoe bedoel je dat? Laseren kan op elke leeftijd. T is alleen wel redelijk prijzig als je het laat weglaseren met een goede laser (dus geen soprano of ipl troep)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven