Mode & Beauty alle pijlers

BH- recente successen plus oude favorieten

07-08-2019 21:01 77 berichten
Omdat iedere fabrikant om de een of andere reden steeds de beste modellen herziet of uit de productie haalt.
Omdat we een veranderend figuur hebben en steeds wat anders nodig hebben of willen.
Omdat de mode veranderd.
Ikzelf heb de afgelopen jaren steeds andere favorieten gehad en heb yess weer een nieuwe gevonden.
Misschien hebben we er iets aan om uit te wisselen!
Ik lees mee. Keer op keer worden mijn favoriete BH’s uit de collectie geschrapt.
De HEMA-sport BH, met "kanten" racerback, geen sluiting en voorgevormde cups met kleine vulling. Hij zit heerlijk vanwege zijn stevigheid, maar tegelijkertijd voel je hem niet zitten. Plus, leuke prijs!

Geeft een mooie vorm. :)
Ik heb momenteel 2 van faia rosa

Goede kwaliteit
Geen beugel wel voorgevormd
De haakjes blijven ook goed
Alle reacties Link kopieren
Ieders lijf veranderd door de jaren / gebeurtenissen.
Ik had altijd al een redelijk brede cup nodig en nu zeker. (Mt 85C)
Vorig jaar ben ik gestuit op een fijne van May.
Marie Jo heb ik ook. Zit heerlijk maar in mt 80E (koekoek, als t maar past)
Verder triumph, primadonna en een aantal van hunkemoller eigen merk.

Liefst ga ik naar een boetiekje hier in de buurt. Geef aan ik zoek .... en zij komen met prima opties aanlopen. :heart:
Been there, done that, got the T-shirt.
To trapt af:
Ik heb een grote bh maat (85/90 f) en heb de afgelopen jaren deze favorieten gehad;

De Triumph beautiful darling zonder voering. Was ineens te bobbelig naar mijn smaak en niet meer genoeg ondersteuning.
De Triumph minimizer. Ik wilde ineens andere support.
De Triumph true shape. Zit lekker maar niet meer voldoende support.

Daarna: de Anita. Uit de handel genomen. Ramp.

Daarna zoekende.

Nu van de HEMA een super steunende soort bh gevonden. Degenen zonder vulling zijn super ok en 12,50,
Edit: dag 1 zat het super, dag 2 weliswaar nog mooi liftend effect maar helaas wijzen de dames steeds verder naar buiten. Mooi minimize effect, zit prettig en liftend maar vreemd effect zo twee van die ver uit elkaar wijzende borsten

Degene met padding en een geschulpt randje van 20 euro zit mooi maar niet super comfortabel dus moet ik nog een keer een hele dag dragen.

Voor nu ben ik blij maar ik weet niet hoe ze zich in de was houden.
Verder van elodie een bh met side support, zitten niet zo lekker maar staan prachtig.

Voor slobbertrui dagen heb ik beugelloze bh's en een minimizer zonder beugel van de bon prix. Die blijven lang goed alleen lijk ik er oud en minimaal twee maten dikker in, totaal geen echte steun.
anoniem_636a100800946 wijzigde dit bericht op 08-08-2019 18:35
17.87% gewijzigd
Het basic model van Marlies Dekkers zit bij mij altijd goed.

Ik ben al maanden op zoek naar een fijne en betaalbare sportbh en iets zonder beugels. Onmogelijke missie volgens mij.
PhiIae schreef:
07-08-2019 21:04
Ik lees mee. Keer op keer worden mijn favoriete BH’s uit de collectie geschrapt.
Ja inderdaad. Ik heb de fabrikant van mijn vorige favoriet hierover gemaild
Kreeg ik het antwoord: ja we hebben het uit de handel genomen en het was helaas binnen no time overal uitverkocht, het was een van onze succesvolste modellen.

Ben. Je. Gek. Ofzo!!!
Haat je vrouwen
Waarom??????
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben in de omgeving een hele fijne Livera. Na jaren verschillende winkels geprobeerd te hebben waaronder ook hele dure ben ik hier dan eindelijk personeel tegen gekomen wat naar mij luistert en mij begrijpt en hoef ik niet meer 100.000 bh's te passen die toch geen van alle zitten. Andere vestigingen van Livera kom ik overigens ook niet.

Ik zou je dus echt wel aanraden om een goede winkel in de omgeving te vinden; dat scheelt zoveel ellende.

Ik heb al jaren voornamelijk Passionata en dan verschillende modellen. Ik draag maat 75F.
wennas wijzigde dit bericht op 07-08-2019 21:22
9.16% gewijzigd
vivajaline schreef:
07-08-2019 21:10
Ik heb momenteel 2 van faia rosa

Goede kwaliteit
Geen beugel wel voorgevormd
De haakjes blijven ook goed
Oeh klinkt interessant, welk model?
Wennas schreef:
07-08-2019 21:21
Wij hebben in de omgeving een hele fijne Livera. Na jaren verschillende winkels geprobeerd te hebben waaronder ook hele dure ben ik hier dan eindelijk personeel tegen gekomen wat naar mij luistert en mij begrijpt en hoef ik niet meer 100.000 bh's te passen die toch geen van alle zitten. Andere vestigingen van Livera kom ik overigens ook niet.

Ik zou je dus echt wel aanraden om een goede winkel in de omgeving te vinden; dat scheelt zoveel ellende.
Ja wij hebben ook een Livera, maar die heeft een heel beperkt assortiment. Werken wel leuke en kundige vrouwen
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf al jaren trouw aan Freya. Zit altijd goed met ‘plunge’ model.

Sportbeha van shock absorber: zonder beugels, ook met paardrijden blijft alles op zijn plaats.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
07-08-2019 21:18
Het basic model van Marlies Dekkers zit bij mij altijd goed.

Ik ben al maanden op zoek naar een fijne en betaalbare sportbh en iets zonder beugels. Onmogelijke missie volgens mij.

Ken je deze sportbh van de Hema?
Die vind ik best goed.https://www.hema.nl/dames/lingerie-nach ... lsrc=aw.ds
nounou
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
07-08-2019 21:18
Het basic model van Marlies Dekkers zit bij mij altijd goed.

Ik ben al maanden op zoek naar een fijne en betaalbare sportbh en iets zonder beugels. Onmogelijke missie volgens mij.
Ik vind Anita de fijnste sportbh's. Voornamelijk de Delta.


Op slobber trui dagen draag ik oude bh's. Die zijn maat 85D (nu dus 75F), maar helaas gaan die nu wel echt slijten dus zal toch iets anders moeten zoeken, liefst zonder beugel denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
07-08-2019 21:16
To trapt af:
Ik heb een grote bh maat (85/90 f) en heb de afgelopen jaren deze favorieten gehad;

De Triumph beautiful darling zonder voering. Was ineens te bobbelig naar mijn smaak en niet meer genoeg ondersteuning.
De Triumph minimizer. Ik wilde ineens andere support.
De Triumph true shape. Zit lekker maar niet meer voldoende support.

Daarna: de Anita. Uit de handel genomen. Ramp.

Daarna zoekende.

Nu van de HEMA een super steunende soort bh gevonden. Degenen zonder vulling zijn super en 12,50, degenen met 20 euro. Zitten mooi onder kleding en zij support.
Voor nu ben ik blij maar ik weet niet hoe ze zich in de was houden.
Verder van elodie een bh met side support, zitten niet zo lekker maar staan prachtig.

Voor slobbertrui dagen heb ik beugelloze bh's en een minimizer zonder beugel van de bon prix. Die blijven lang goed alleen lijk ik er oud en minimaal twee maten dikker in, totaal geen echte steun.
Side support is voor mij ook belangrijk anders lijk je net zo’n moeke en veel dikker als je een grote maat hebt. Naar voren en omhoog moet het. :whip:
mermedina wijzigde dit bericht op 07-08-2019 21:29
0.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meerdere merken, maar in de praktijk draag ik altijd de bh’s van Marlies Dekkers (ik heb er 3). De rest blijft in de kast hangen. Twee ervan zijn al 10 jaar oud en nog steeds als nieuw, eentje heb ik pas geleden gekocht. Vanaf nu koop ik niks anders meer.
Zazamaenade schreef:
07-08-2019 21:25
Ken je deze sportbh van de Hema?
Die vind ik best goed.https://www.hema.nl/dames/lingerie-nach ... lsrc=aw.ds
Ja, die heb ik nu, maar zit niet lekker.
Hier grote maat, maar verdraag geen beugels en ben allergisch voor synthetische stoffen. Draag al jaren naar tevredenheid de Jana bh van Anita. (wel duur, dat is jammer)
pamelacourson schreef:
07-08-2019 21:29
Ik heb meerdere merken, maar in de praktijk draag ik altijd de bh’s van Marlies Dekkers (ik heb er 3). De rest blijft in de kast hangen. Twee ervan zijn al 10 jaar oud en nog steeds als nieuw, eentje heb ik pas geleden gekocht. Vanaf nu koop ik niks anders meer.
Ze hebben steeds aan het eind van de collectie enorme kortingen. Echt de moeite waard om in de gaten te houden.
Ik zweer bij prima donna Devine foutje moet kunnen, was Deauville(90F)
Maar nu betaal je daar ook voor, meestal 100 tot 120 euro per bh, en als je er een bijpassend slipje of broekje bij wilt (wat ik soms wel draag, als ik me mooi en vrouwelijk wil voelen) komt daar 30 tot 55 euro bij per broekje/slipje afhankelijk of ik voor de rio slip, taille slip, luxe string of wat dan ook kies.
anoniem_651321ff337ba wijzigde dit bericht op 07-08-2019 21:59
18.37% gewijzigd
Maud*de*Braose schreef:
07-08-2019 21:32
Hier grote maat, maar verdraag geen beugels en ben allergisch voor synthetische stoffen. Draag al jaren naar tevredenheid de Jana bh van Anita. (wel duur, dat is jammer)
Ja is dat wat? Ik was heel bang voor moeke effect. Toch maar eens proberen. Die hema zit ok maar moet in de avond UIT.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
07-08-2019 21:34
Ze hebben steeds aan het eind van de collectie enorme kortingen. Echt de moeite waard om in de gaten te houden.
Klopt, die laatste heb ik ook gekocht met 30 euro korting.
Ik moet wel zeggen dat ik ze meestal niet heel mooi vind, maar het comfort echt geweldig.

Bh’s die ik heel mooi vind en heerlijk zitten trouwens, zijn die van Love Stories. Mijn borsten zijn alleen niet zo groot en een soort van plat, waardoor het met die bh’s onder kleding lijkt of ik helemaal niks heb. Dus dan toch maar liever voorgevormd.
Mermedina schreef:
07-08-2019 21:28
Side support is voor mij ook belangrijk anders lijk je net zo’n moeke en veel dikker als je een grote maat hebt. Naar voren en omhoog moet het. :whip:
Precies. Ik lijk serieus 2 maten dikker en 5 jaar ouder.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
07-08-2019 21:32
Ja, die heb ik nu, maar zit niet lekker.

Jammer, ze zijn nog betaalbaar.
De mijne zijn van een paar jaar geleden alweer, misschien dat de kwaliteit achteruit is gegaan, net als bij veel meer Hema-artikelen.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
07-08-2019 21:16
To trapt af:
Ik heb een grote bh maat (85/90 f) en heb de afgelopen jaren deze favorieten gehad;

De Triumph beautiful darling zonder voering. Was ineens te bobbelig naar mijn smaak en niet meer genoeg ondersteuning.
De Triumph minimizer. Ik wilde ineens andere support.
De Triumph true shape. Zit lekker maar niet meer voldoende support.

Daarna: de Anita. Uit de handel genomen. Ramp.

Daarna zoekende.

Sinds wanneer heeft de HEMA bh maat f?

Ik heb ook een grote maat 90H(H), mijn favoriete bh is die van Anita, beugelloos. En om te sporten de shockabsorbers.

Nu van de HEMA een super steunende soort bh gevonden. Degenen zonder vulling zijn super en 12,50, degenen met 20 euro. Zitten mooi onder kleding en zij support.
Voor nu ben ik blij maar ik weet niet hoe ze zich in de was houden.
Verder van elodie een bh met side support, zitten niet zo lekker maar staan prachtig.

Voor slobbertrui dagen heb ik beugelloze bh's en een minimizer zonder beugel van de bon prix. Die blijven lang goed alleen lijk ik er oud en minimaal twee maten dikker in, totaal geen echte steun.

Sinds wanneer heeft de HEMA maat f?

Ik heb zelf ook een grote maat 90H(H). Mijn favoriete bh is de beugelloze van Anita, en om te sporten een shockabsorber.
hamerhaai wijzigde dit bericht op 07-08-2019 21:46
6.51% gewijzigd
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven