Bank schoonmaken

11-08-2019 16:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bank in een lichte kleur, en deze moet nodig schoongemaakt worden. Er zitten wat vlekken op, waaronder eentje van mijn oude kater die zijn plas niet meer kon ophouden. Alles uiteraard gelijk zo goed mogelijk opgedept, maar ik zie nog steeds een donkere plek op de bank.

Ik las ergens dat een sopje met biotex helpt, heeft iemand ervaring? En hoe maak je het weer droog? Of gebruik je gewoon weinig water en laat je het aan de lucht drogen?
Dat van HG werkt niet? Heb het pas gebruikt voor de bekleding van mijn auto. Droogt snel.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik veel schoonmaakmiddelen uit de autowereld, die zijn vaak wat sterker. Misschien een reinigingsmiddel voor het reinigen van autobekleding (wel eerst even testen op een onzichtbaar stuk)?
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zo een stofzuigerding huren van de gamma voor 15 euro. Is je bank echt goed schoon in een mum van tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat mijn banken af en toe reinigen, professioneel. Ze zijn daarna als nieuw en ook geïmpregneerd dus nieuwe vlekken zijn er niet zo snel. Ik vind t echt een aanrader! Als ik het zelf probeer word het vaak een lichte vlek omdat de rest vies blijft....
Alle reacties Link kopieren
k.middleton schreef:
11-08-2019 16:24
Gewoon zo een stofzuigerding huren van de gamma voor 15 euro. Is je bank echt goed schoon in een mum van tijd.
Wat voor schoonmaakmiddel doe je daarin?
Alle reacties Link kopieren
esther766 schreef:
11-08-2019 17:49
Ik laat mijn banken af en toe reinigen, professioneel. Ze zijn daarna als nieuw en ook geïmpregneerd dus nieuwe vlekken zijn er niet zo snel. Ik vind t echt een aanrader! Als ik het zelf probeer word het vaak een lichte vlek omdat de rest vies blijft....
Heb ik ook naar gekeken, maar dat kost echt iets van 400 euro, vond ik wel erg duur...
Alle reacties Link kopieren
Reiwa schreef:
11-08-2019 19:30
Wat voor schoonmaakmiddel doe je daarin?
HG tapijt- en textielreiniger.
Alle reacties Link kopieren
k.middleton schreef:
11-08-2019 20:46
HG tapijt- en textielreiniger.
Dank, dat ga ik deze week maar eens doen!
Stoomreiniger huren?


Ik doe het nooit, maar mijn moeder huurt 1 keer per jaar zo'n ding om haar bank weer helemaal clean te krijgen.
esther766 schreef:
11-08-2019 17:49
Ik laat mijn banken af en toe reinigen, professioneel. Ze zijn daarna als nieuw en ook geïmpregneerd dus nieuwe vlekken zijn er niet zo snel. Ik vind t echt een aanrader! Als ik het zelf probeer word het vaak een lichte vlek omdat de rest vies blijft....
Kan je daar eens een link van plaatsen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven